۷۸۲۶۲۷
۲۴ نظر
۵۰۱۲
۲۴ نظر
۵۰۱۲
پ

ارجمند هم مثل فرخ‌نژاد؛ پُز انتقاد با سُس لُژنشینی

این روزها اگر نقطه ای تاریک در گذشته یک سلبریتی پیدا شود- فارغ از این که سلبریتی مورد نظر، هنرمندی است قابل اعتنا یا صرفا چهره ای مشهور- حرف های درستش هم می رود زیر سایه گذشته اش؛ سفرهای خارجی اش می شود سوژه و عکس‌های قدیمی اش رو می آیند.

روزنامه همدلی: «این روزها فیلم‌نامه‌هایی وجود دارد که اصلا آدم خجالت می‌کشد آنها را ببیند. البته خیلی خوب هم از آنها استقبال می‌شود و فروش فوق‌العاده می‌کند. معیار ما هم همین مسائل شده است. خوبی و بدی همه چیز متاسفانه بر اساس پول سنجیده می‌شود. فیلم هم که می‌سازیم باید شوخی‌های جنسی در آن بگذاریم... من زحمت کشیدم تا این آبرو را برای خودم جفت و جور کردم.

ارجمند هم مثل فرخ‌نژاد؛ پُز انتقاد با سُس لُژنشینی

من که دنبال ماشین چند میلیاردی و ویلای کنار دریا در شمال و لواسان نیستم. من خدمت‌گزار فرهنگ این مملکت و نوکر مردم هستم. این ها شعارهای زندگی من است، عبودیت خداوند، نوکری مردم و خدمت به فرهنگ سرزمینم همیشه سرلوحه زندگی من در طول سال‌های عمرم بوده و هست.» این جمله ها بخشی از صحبت های جدید داریوش ارجمند، بازیگر با سابقه و نام آشنای سینمای ایران است؛ ستاره دیروز که دو سیمرغ بلورین برای نقش های ماندگارش در «سگ کشی» و «ناخدا خورشید» دارد. فیلم خوب، کم بازی نکرده اما سال هاست فاصله گرفته از آثار فاخر و خلاصه شده در سریال‌های معمولی.

دفاع پدر، عکس پسر

حالا ارجمند 74 ساله تاخته به وضعیت امروز سینما و البته در ادامه دفاع کرده از تحصیل فرزند سیاستمدار مشهور در آمریکا؛ سیاستمداری که روزی از جمله حاضران در حمله به سفارت به آمریکا در تهران بوده و حالا فرزندش در ینگه دنیا درس می خواند. دفاع ارجمند از معصومه ابتکار، بازتاب زیادی در فضای مجازی و حتی رسانه های معتبر داشت. معترضان تاختند به «ناخدا خورشید» و عکس امیر یل ارجمند، فرزندش کنار برج ایفل را منتشر کردند و حمله بردند سمتش؛

گلایه داشتند از دفاع هنرمندی که فرزند خودش با دلار nهزار تومانی در آن سوی آب ها به گشت و گذار می پردازد، در حالی که بسیاری از مردم کشورش در گیر و دار قیمت رب و مرغ و گوشت، هر روز اعصاب‌شان خردتر از دیروز است. برخی رسانه های سینمایی پا را فراتر گذاشتند و ایفای نقش داریوش ارجمند در فیلم‌هایی با بودجه های خاص را دستاویز تهاجم قرار دادند؛ فیلم هایی مثل «پایان نامه» و «چراغ های ناتمام» که منتسب بودند به سرمایه گذاری های غیر خصوصی و در گیشه نیز اقبالی نداشتند.

چرا بچه‌ات را در آمریکا به دنیا آوردی؟

نمونه هایی از این دست بسیارند؛ شیلا خداداد در برنامه «دید در شب» روبروی رضا رشیدپور، مجری کنونی برنامه «حالا خورشید» نشست. رشیدپور سوالی از بازیگر سینما و تلویزیون پرسید که به کرات پای پست های اینستاگرامی اش تکرار شده بود؛ «چرا پسرت را در آمریکا به دنیا آوردی؟» جوابش ساده بود: «نمی خواستم در صف ویزا بماند و خسته شود!» باز هم حمله ها آغاز شد؛

بازیگری که فارغ از دارایی سینمایی و خانواده پدری، همسری دارد ثروتمند، می‌گویند شوهرش یکی از بزرگترین جراحان فک و صورت ایران است. فرزین سرکارات در همان برنامه روی خط تلفن آمد و از مراجعان سلبریتی و حتی سیاستمدارش گفت که طبیعتا رقم های زیادی به پزشک مشهور می پردازند. اما برای مخالفان فرقی ندارد پول به دست آمده برای سفر به آمریکا از اختلاس و پولشویی به دست آمده یا حاصل سال ها دود چراغ خوردن و تخصص یک پزشک حاذق باشد؛ مشهور باشی و بروی ینگه دنیا، محکومی؛ حتی اگر حرف درست بزنی!

این روزها اگر نقطه ای تاریک در گذشته یک سلبریتی پیدا شود- فارغ از این که سلبریتی مورد نظر، هنرمندی است قابل اعتنا یا صرفا چهره ای مشهور- حرف های درستش هم می رود زیر سایه گذشته اش؛ سفرهای خارجی اش می شود سوژه و عکس‌های قدیمی اش رو می آیند. شاید باید چون «دیوژن» چراغی در دست گرفت و زیر آفتاب به دنبال چهره ای گشت که هیچ لکه ای یا خبط و خطایی از نظر مردم در سرگذشتش نباشد تا مبادا وقتی دهان باز کرد، مورد تاخت و تاز مخالفان و منتقدان قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پسر ارجمند چهل و چند ساله اس و اختیارش با خودشه .به داریوش ارجمند چه؟ اون نظرات خودش رو گفته نه نظرات پسرش رو! تازه طرف یک بار رفته فرانسه مدام که فرانسه نبوده!! برخی از همین طبقه متوسط تا پیش از بحران اقتصادی اخیر ممکنه به کشورهایی دورتر از فرانسه هم یکی دو باری گزارشون افتاده باشه!

    • مریم

      ول کنید بابا تا دنیا بوده همین بوده کاری هم از دست ما برنمیاد

    • بدون نام

      حالا یکی اومده از ایران دفاع کنه به توپ میبندینش
      کلا کار امثال اصلاح طلب ها اینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس چطور از معصوم ابتکار انتقاد می کنید ؟ اینم لنگه ی اونه

      • بدون نام

        کار امثال شما هم اینه که حسادتونو پشت دین و وطن و شهید قایم کنید

    • بینامم

      استاد مرد فرهیخته ای است و اصلا قابل مقایسه با فرخ نژاد نیست . داریوش ارجمند عزیز انسان مودب و محترمی است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر دنبال فرهیخته بودنی محض اطلاعت فرخ نژاد خیلی فرهیخته تر از ارجمنده چهارتا فیلم آبگوشتی بازی کرد شد فرهیخته؟!

      • بینامم

        محض اطلاعت ... خخخخخخخ
        فرخ نژاد خودش بکشه به گرد پای داریوش ارجمند عزیز نخواهد رسید
        محض اطلاعت خخخخخخخ

    • احسان

      پول های کثیف بازیگرا رو به نون و نوایی رسونده...

    • بدون نام

      فقط دلم برای خودم و امثال خودم می سوزد در این مملکت سوختیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو . مثل من که دارم فرار می کنم

    • بدون نام

      ادم دورو و یاکار کار من عبودیته واقعا تاسف انگیزه ادم بیان کنه این نشون میده چکاره است

    • حسینی

      این عکس که مال خیلی وقته

    • بدون نام

      یه گزارش هم تهیه کنید از خانه و پولی که زمان اقای خاتمی از بیت المال بخشیده شد به مهناز افشار .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجید جان اون زمان دکتر احمدی نژاد بود که مهناز افشار به نون ونوا رسید با رییس دفتر محترم رییس جمهور آقای مشایی نشست وبرخاست داشت که نتیجه ش شد یاسر رامین و مهریه میلیاردی وپاسپورت امریکا والمان با هم نصیبش شد.اگه سنت کمه خوب از بزرگترا بپرس برات توضیح بدن

    • لاکی لوچیانو

      هر کسی شرایطشو داره میره ، شما هم حسادت نکنید میتونن میرن نمیتونی دیگه کاریش نمیشه کرد

    • ناشناس

      چقدر من بدبختم که بین اینهمه جا توی کهکشان اینجا به دنیا اومدم و در این برهه از تاریخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره واقعا شاخ افریقا یا روستاهای ویتنام یا سلولای چین برات بهتر بود

    • بدون نام

      مردم ایران نه دلسوزی بازیگرها رو میخوان نه بازیکن هاورزشی و رو ما مردم ایران به درد خودمون میمیریم شماها هم برید پی خوشگذرونیتون و با نظرات سیاسی و اقتصادی بیشتر از این اعصاب ما مردم زجرکشیده رو خورد نکنید

    • شهرام

      من بشخصه کاری ندارم که کی چجوری پول درآورده و چجوری و کجا خرج میکنه . بخصوص هنرمندان . در نهایت همه ما خوب میدونیم که هنرمندان فقط از راه گول زدن مردم به این اوضاع مالی خوب رسیدن . اساسا اونایی که میخوان از راه درست پول دربیارن آخرش گرسنه میمونن . پس نحوه کسب درآمد در ایران مشخصه . ولی من یکی اصلا توی کتم نمیره که همین جماعت هنرمند بیان جلوی دوربین ها و ژست مردم دوستی و وطن پرستی بگیرن و مردم رو ساده فرض کنن . اینجاش کمی دردآوره . بخاطر همینه که اکثرا بهشون حمله میشه . آقا روراست باشید با مردم .

    • بدون نام

      به نظر من که آقای ارجمند یه هنرمند بسیار خوب و کارکشته هستند. تا یکی مخالف تون حرف میزنه میشه آدم بده

    • بدون نام

      زیاد شناختی از منبع در امد هنرمندان اطلاع ندارم و اگر الان معیار به عکس باشد و دستمزد که از فدراسیون فوتبال تا نماینده مجلس چه خودشون چه خانواده به خیلی از کشورها سفر و عکس یادگاری در البوم خودشون هست وهیچ کس هم نپرسید مبلغ و دستمزد یک هنرمند و مربی فوتبال بر چه اساسی موافقت و قیمت گذاری میشود ؟؟! چراه راه دور میریم ! وقتی رو بازیکن ایرانی، قیمت نجومی میزارند اونهم برای جابجایی از تیمی به تیم دیگه در کشور خودمون! نباید به فوتبالیست ایراد گرفت ؛ برید سراغ اونها که این سیستم را دیدند وفکر اینجارو نکرده بودن که دلال را ندیده میگریم تا ببینیم چی میشه!!!حالا جای مبارزه با دلالی و پولشویی افتادین دنبال کی بود کی بود ،من نبودم ! نگران رو شدن دست اصلی ها باشید؛ پسر اقای ارجمند با کودک خانم خدا داد یکم اختلاف سنی دارند !!!و یا به سیاست باشد سراغ نماینده مجلس بروید بهتر پولشویی را تعریف میکند . بهر حال از پول نفت ماهیانه مستقیم به جیبشان میرود و ......بقیه بحث ها انحرافی را دنبال نکنید .اینقدر داغ تازه نکنید

    • بدون نام

      سیاست پدر مادر نداره یعنی همین هیچ وقت یه بازیگر تو چرب زبونی دغل بازی حریف علیزاده نمیشه

    • بدون نام

      برترین انتقاد خوبه ولی گاهی هم حفظ چهره و اثر گذاری بدرد جامعه میخوره چون در تلویزیون امثال ارجمند و شهاب حسینی لااقل اثرات فرهنگی داشتن با نقش ها یی که بازی کردن . بازم خود دانید از سیاست نمیدونم ولی بزرگتر لازم داریم ولو یه مواردی م باشه و کالبد شکافی !!!! جز شبهه چیزی عاید نمیشه .
      شفیع رفت و همه بارها وبارها دیدن ،حدیث برای ماندن نمیگفت فقط میگفت امان از دست شما جوانها ...خنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج