۷۸۴۶۷۱
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

افشاگری درباره نحوه واگذاری آلومینیوم المهدی

یک نماینده مجلس با اشاره به بی‌توجهی سازمان خصوصی‌سازی به مشکلات واگذاری آلومینیوم المهدی گفت: این شرکت ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت و بدون اینکه آلومینیوم را در بازار داخلی به فروش برساند آن را صادر کرده که عملا رانتی برای این مجتمع ایجاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم: یک نماینده مجلس با اشاره به بی‌توجهی سازمان خصوصی‌سازی به مشکلات واگذاری آلومینیوم المهدی گفت: این شرکت ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت و بدون اینکه آلومینیوم را در بازار داخلی به فروش برساند آن را صادر کرده که عملا رانتی برای این مجتمع ایجاد کرده است.

احمد مرادی با بیان اینکه مدیرعامل آلومینیوم المهدی تعدادی خط تولید را از مدار خارج کرده است، گفت: مدیر عامل آلومینیوم اعلام کرده که به دلیل عدم همکاری دولت، اقدام به تعدیل نیرو می کند و با این اقدامات به دنبال فرافکنی بوده و ناتوانی خود را در تحقق برنامه ها می خواهد به گردن دولت بیندازد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس افزود: در حال حاضر ناکارآمدی خریدار خود را نشان داده و با از رده خارج کردن خطوط تولید می خواهد مجددا از دولت باج دریافت کند.

وی با بیان اینکه عدم توجه سازمان خصوصی‌سازی به اعتراض‌ها برای این واگذاری کم کم خود را نشان می‌دهد، ادامه داد: آلومینیوم المهدی ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت کرده و بدون اینکه آلومینیوم را در بازار داخلی به فروش برساند آن را به خارج از کشور صادر کرده که عملا رانتی برای این مجتمع ایجاد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار داشت: اکنون که ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به آلومینیوم المهدی اختصاص نمی‌یابد خریدار این شرکت به دنبال باج‌خواهی از دولت بوده و تهدید به تعدیل نیرو می کند.

خریدار آلومینیوم المهدی بدهکار مالیاتی و بیمه است

وی با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی باید هوشیار باشند تا خریدار آلومینیوم به اهداف خود دست نیابد، افزود: خریدار آلومینیوم المهدی بدهکار مالیاتی و بیمه بوده اما بدهی خود را پرداخت نمی‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: سازمان خصوصی‌سازی با وجود تمامی کارشکنی‌ها کماکان از خریدار آلومینیوم حمایت می‌کند که این موضوع مشکوک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      شب به خیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر روز یه خبر دزدی . رانت . خیانت خدا رو شکر که در مملکت اسلامی زندگی میکنیم اگر بلاد کفر بود چی میشد ؟

    • بدون نام

      خدایا چرا دولت روحانی اینقدر بی عرضه است ؟؟؟

    • سهیل

      در آخر دولت با صطلاح اصلاحات چوب حراج نه آتش به بیتالمال زدند وبا ثمن بخس اموال ملی را تاراج کردند یک کارخانه عظیم چزم سازی را به یکی از افراد مشارکتی به قیمت تنها 300 میلیون دادند که فط اگر زمین آن را خساب کنید که در محدوده شهری هست سی چهل میلیارد تومان پولش می شود از مدیر با وجدان اخبار داغ خواهش می کنم نظرات ما را که مستند هست منعکس فرمایند

    • مصطفی

      بیشرفی هم حدی داره

    • مصطفی

      بیشرفی هم حدی داره

    • بدون نام

      بنده خودم اهل بندرعباس هستم متاسفانه از وقتی المهدی واگذار شده بسیاری از نیروهای بومی شهرستان اخراج شده اند بدون اینکه برای کسی مهم باشه

    • بدون نام

      با هم می خورند ، شما خودشو ناراحت نکن .

    • بدون نام

      جدیدترین کارخانه الومینیم کشور ، « یا باید به ما برسه ویا....ورشکسته بشه تا راه واردات ما هموار بشه ، قانون اینه .

    • بدون نام

      همه چی رو غارت میکنند واعتراض هم بجایی نمیرسد....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج