۷۸۴۹۵۵
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

اهواز از بی نظمی و بی قانونی رنج می‌برد

عضور شورای شهر اهواز گفت: شهر اهواز از بی نظمی و بی قانونی رنج می برد و مردم از وضعیت وجود بازارهای بی قائده ، سد معبرها وهمچنین آسفالت خیابان ها گله مند هستند.

خبرگزاری مهر:‌ محمدجعفر فلسفی عصر امروز در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: مبارزه با فساد قطعا نیازمند برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت است و نباید انتظار داشته باشیم این کار در مدت کوتاه صورت گیرد.

فلسفی گفت: اگر در ارتباطات بین اعضای شورای شهر اخلافاتی وجود داشته باشد به نفع شهردار و مردم نیست. اگر قرار باشد به مسائل جناحی و گروهی ورود شود کار به جایی نخواهد رسید.

وی بیان کرد: شهر اهواز از بی نظمی و بی قانونی رنج می برد و مردم از وضعیت وجود بازارهای بی قاعده، سد معبرها و همچنین آسفالت خیابان ها گله مند هستند.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه اگر شرکت آب و فاضلاب یا مخابرات برای تعمیرات تخصصی خود مکانی را حفر می کنند باید آن محل را هم ترمیم کنند، اظهار کرد: با توجه به وضعیت سخت اقتصادی ما نمی توانیم خرابی های سازمان های دیگر را جبران کنیم، متاسفانه تا به این زمان هیچ نظارتی بر این سازمان ها نشده، دستگاه های نظارتی باید به این مشکل ورود کنند.

فلسفی افزود: قیمت قیر با افزایش مواجه شده است و ‌فشارهای شورا برای ساماندهی در این خصوص بی حاصل بوده، این جزو وظایف شورای شهر نیست، باید دولت و وزارت کشور به این مهم ورود کنند و نرخی را در نظر بگیرند.

وی در خصوص طرح سئوال از شهردار اهواز گفت: هر کاری باید در چارچوب قوانین باشد و طرح سئوال حق قانونی شورای شهر است اما باید روال طرح سئوال باید رعایت شده و ابتدا به صورت تذکر از سوی رئیس شورا به شهردار ابلاغ شود. پس از ابلاغ تذکر اگر عملکرد شهردار قانع کننده نبود، طرح سئوال مطرح می شود و در صورت قانع کننده نبودن پاسخ به سئوال‌ها، مرحله استیضاح اجرا می شود.
کد خبر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به شهرداری چی ها می‌گویم به مالکین خانه های نیمه ساخته در قسمت های مختلف شهر کمک کنید تا خانه های خود را سرو سامان دهند و چهره شهر را از این وضعیت نجات دهند، جواب همه مسولین شهرداری نفرت انگیز و به ما هیچ ربطی ندارد است. فقط تو فکر چند صباح خودشان هستند. واقعا اهواز رنج می‌برد. اینقدر این شهرداری‌های اهواز مردم را اذیت می‌کنند که من به آن بهشت آباد می‌گویم. اتاق بعضی شهردارها با معاونینشان و نوبت گرفتن مردم برای ملاقات آنها خیلی جالب و خنده دار است

    • a.k

      اهواز نابود شد رفت
      شما از قیر صحبت میکنی
      جم کن بساتت بابا
      این حرفا رو ما بیست سال
      پیش شنیدیم

    • بدون نام

      کل ایران از بی نظمی و بی قانونی رنج میبرد. بیچاره ایران

    • بدون نام

      اهواز حتی تو ادارات بی نظم دارد اقای فلسفه من اهوازیم چقدر بی نظم در کار ادارات دیدم که کار مردم را رهادنمیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج