adexo3
۷۸۷۲۴۰
۲۰ نظر
۵۰۰۸
۲۰ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده سبزوار: مشکلات خراسان امنیتی شده

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه قضائیه آفتابه‌ دزدها و دزدهای کوچک را رها کند دزدان اصلی آقازاده‌ها و سر گردنه بگیرها را بگیرد و مصلحت‌ها را کنار بگذارد.

فارس نوشت: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه قضائیه آفتابه‌ دزدها و دزدهای کوچک را رها کند دزدان اصلی آقازاده‌ها و سر گردنه بگیرها را بگیرد و مصلحت‌ها را کنار بگذارد.

حسین مقصودی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۲۹مهر ۹۷) گفت: آقای رئیس‌جمهور انشالله برای استانداری خراسان رضوی فردی را به عنوان استاندار انتخاب کنید که با نگاه اقتصادی و توسعه‌گر مشکلات اقتصادی این استان را حل کند. مشکلات عده‌ای که امروز در استان خراسان از بی‌تدبیری شما و مدیران استانی شما به وجود آمده است.

مشکلاتی همچون بیکاری، طرح‌های هادی توسعه روستایی، منازل خارج از محدوده که به موضوع امنیتی تبدیل شده، مشکلات شرکت پدیده، ثامن‌الاحجج، افضل طوس و بیکاران آن محصول سیاست‌های غلط اقتصادی دولت شماست و محصول مشکلاتی است که مدیران استانی شما ایجاد کردند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز حدود ۲۲ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد ثبت نام کردند، شهریه پرداخت کردند، سر کلاس رفتند، خوابگاه گرفتند، حال به آنها گفته می‌شود اشتباه کرده‌ایم. شما غلط کردید که اشتباه کنید و با روحیه جوانان و آبروی خانواده‌ها بازی کنید. لطفا هر چه سریع‌تر این مشکل دانشجویان به سر کلاس رفته را حل کنید.

وی افزود: از کمیسیون آموزش مجلس و به ویژه رئیس آن تقاضا دارم به موضوع پذیرش دانشجویان دانشگاه آزاد ورود پیدا کنند و دغدغه جوانان و خانواده‌ها را حل کنند.

مقصودی خاطرنشان کرد: جناب آقای بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش طبق آمار اعلام شده از بانک جهانی رکورددار خصوصی‌سازی مدارس در کشورهای دنیا هستیم و این یعنی اینکه پولی‌ترین آموزش و پرورش دنیا را داریم که این با اصول قانون اساسی ما مغایرت دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از قوه قضائیه به خاطر مبارزه با فساد تشکر می‌کنم هر چند دیر شروع شده اما باز هم شروع خوبی است.

وی خطاب به قوه قضائیه گفت: آفتابه‌ دزدها و دزدهای کوچک را رها کنید دزدان اصلی آقازاده‌ها و سر گردنه بگیرها را بگیرید و مصلحت‌ها را کنار بگذارید.

مقصودی خاطرنشان کرد: آقای روحانی امروز مشکل کشور تحریم‌ها نیست،FATF و برجام نیست مشکل، مشکل بی‌مدیریتی و بی‌تدبیری شما و دولت شماست. مشکل عدم اعتماد به مردم، نظام و رهبری و دوری و فاصله گرفتن از ارزش‌های فجر ۵۷ است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای روحانی قرار بود به مردم امید بدهید، قرار بود با تدبیر عمل کنید اما معرفی ۴ وزیر پیشنهادی به ویژه وزرای پیشنهادی اقتصاد، کار و راه و شهرسازی اثبات کرد که هیچ امیدی به اصلاح نیست و در دولت شما هیچ تدبیری وجود ندارد.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور در یک نگاه ظاهری بعضا حس می‌شود با معرفی اینگونه وزرا اصل نظام را هدف قرار داده‌اید.

مقصودی در پایان گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور به مشاورین خود بگویید از سفره مردم و جامعه فاصله نگیرند به خاطر همین فاصله از مردم و وزرای ناکارآمد معرفی شده است که ما متاسفانه می‌بینیم هر روز اوضاع ما بدتر از روزهای قبل می‌شود. انشاالله مجلس با رای عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی کار، اقتصاد و راه بتواند در رئیس‌جمهور این حس را ایجاد کند که باید بهتر از آن چه که هست به فکر نظام و مملکت بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیاقت شما همون احمدی نژاد.نمک نشناس ها

    • ج م

      باید از این روحانی قطع امید کرد. حیف رای و وقت مردم. ضعیف
      ترین وبی اراده ترین رییس جمهوری ایران روحانیست. اگه اینجوری ادامه بده نابودی ایران دور از ذهن نیست. بجای امید نا امیدمان کرد. بیکاری که حل نشد بیکارمان هم کرد. قبلا دغدغه درآمد وافزایش سرمایه داشتیم ولی حالا دغدغه غذای خانواده داریم

    • بدون نام

      ماشالله به اون شیرحلالی که خوردی

    • دزفولی

      چهل سالیست که این رییس جمهورهاراه. راه ترکستان درپیش گرفته اند ....به نظرم اگر مثل مربی فوتبال که از خارج وارد میکنید چن تا وزیر وارد به امورات امانتداری و آبادانی و وکلا مملکت داری از خارج وارد کنید یا لااقل استاد اقتصاد بیارین از خارج.....
      که نسل‌آینده مثل ما گرفتار نباشن.....سانسور چی این نوشته را همین
      چاپش کن

    • سعید

      این حرفا فایده نداره دیگه کار از کار گذشته

    • بدون نام

      احسن به نماینده شجاع دلاور ودلسوز مردم سبزوار که حرف دل مردم را مقتدرانه بیان کرد و دولت بی تدبیر وشعاری را رسوا کرد لطفا سانسور نکنید

    • بدون نام

      وزیر خوب از دیدگاه نمایندگان بیسواد یعنی از جناح ما و نماینده بد یعنی از جناح اونا

    • بدون نام

      عدالت دروغ بزرگیست که به خورد مردم میدهند

    • بدون نام

      دولت مشغول خصوصی کردن مدارس است و یک کلمه عربی غیر انتفاعی گذاشتند که خودشون هم معنی شو نمی فهمند . این یعنی دور زدن قانون اساسی مترقی ایران . باید بساط اینها جمع شود .

    • حیدر

      شمانمایندگان سبزوار۴۰ ساله قول دادید راه اهن روبه سبزواربیاورید اما همه ش شعاردادید وهیچ غلطی نکردید

    • بدون نام

      درود بر نمایندگان شحاع . نماینده محترم امیدوارم سخنان امروزت که بسیار شیواست از سر دلسوزی و بدور از حمایتها از جناحی خاص و حفظ منافع ملی باشد که اگر واقعا اینچنین باشده بنده با تمام وجود و از جان گذشتگی در خدمت و پیدو و حامی شما هستم

    • بدون نام

      نمیدانم چرا روحانی درب قفل کن شده و بجای باز کردن قفلهای جامعه ،قفل روی قفل میزنه و تمامی سیاست هایش بر خلاف مصالح مردم و منافع ملی است . با معرفی این افراد جهت وزارت نه تنها به مخالفانش بلکه به موافقان و حامیانش ثابت کرد که اصلا در پی اصلاح اوضاع وخیم کنونی نیست

    • بدون نام

      اقای روحانی مردم عادی هم از شما خیلی بیشتر سیاست حالیشون میشه . واقعا درکی از مشکلات کشور نداری ....

    • بدون نام

      سر منشا خیل مشکلات اقثصادی نوبخت و واعظی هستن . ....

    • بدون نام

      اقای روحانی وزرای پیشنهادی که امتحان پس دادن اینا معاونان وزرای قبلی هستن . .... چرا هزینه الکی رودست کشور میذاری

    • بدون نام

      وافعا احمدی نژاد را روسفید کردی و 24 ملیون نفری که بهت اعتماد کردن روسیاه کردی . بدترین کار اخلاقی در تمام جوامع دروغ است و روحانی با وعده های دروغین اعتماد و مهمتر از هر چیز اعتقادات و دین مردم را سست کردی و ....

    • بدون نام

      اقای روحانی این ملت میدونی چقدر شهید دادن و دست خالی جلوی دنیا ایستادن و زیر بار ذلت نرفتن . اما شما این ملت را خوار و ذلیل کردی . ....

    • بدون نام

      اقای روحانی معلوم شد مدرک دکترایی که ادعا میکردی از انگلیس گرفتی جعلیه . چون نتونستی جواب خبرنگار خارجی را بدی . در صورتی که اگر انگلیس مدرک گرفتی انجا استاداش فارسی حرف نمیزنن یا نکنه استاد خصوصی با پول بیت المال استخدام کردی

    • بدون نام

      اقای روحانی پول و بودجه مدارس را که مردم میدن . تو جاده ها که عوارض میگیرن . تمام امتیازات اب و برق و گاز و تلفن را هم از مردم میگیرید . پول اب و برق و گاز وووو که دوبله سوبله از مردم میگرید ووووووووووووو پس دولت برا مردم چکار میکنه . اینهمه درامد چی مبشه . واقعا ی معمای لاینحل شده برا مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج