adexo3
۷۸۷۳
۵ نظر
۵۱۸۵
۵ نظر
۵۱۸۵
پ

وسوسه شیطانی یک زن دردسرساز شد

آن قدر ترسيده بودم که صداي قلبم را مي شنيدم ولي هر چه به اطراف نگاه مي کردم راه فراري نداشتم. شيرين و همدستش تمام وجوه نقد، کارت عابربانک و رمز آن و مدارکم را گرفتند. در اين لحظه من چاقوي مرد قوي هيکل را که در گوشه اي افتاده بود برداشتم و ضربه محکمي به شکم او زدم.

خراسان: از حدود يک ماه قبل زني ناشناس در مسير راه زندگي ام قرار گرفت و مرا بدبخت و شرمنده کرد.

مرد جوان در دايره اجتماعي کلانتري خواجه ربيع مشهد افزود: ماجرا از اين قرار است که يک روز زن غريبه اي به تلفن همراهم زنگ زد و خودش را «شيرين» معرفي کرد. من با تعجب به او گفتم که اشتباه گرفته ايد اما تماس هاي تلفني اين زن در حالي ادامه يافت که او با لحني تحريک آميز حرف مي زد و جملات عاشقانه اي را به زبان مي آورد.من مانده بودم چه کار کنم و مدتي با خودم کلنجار مي رفتم که موضوع را به همسرم اطلاع بدهم يا نه! اما از لحظه اي که اين زن ناشناس زنگ زد و گفت شيفته صدايم شده است و ما مي توانيم به طور موقت با هم محرم شويم شيطان در جلدم فرو رفت و فکر و ذهنم به هم ريخت.

مرد جوان سرش را به نشانه تاسف تکاني داد و افزود: من بالاخره با شيرين قرار ملاقات گذاشتم. او در اولين ديدار ادعا کرد که ۲۴ سال سن دارد و از شوهرش طلاق گرفته است. ما آن روز با هم چند دقيقه اي در يک فضاي سبز قدم زديم و قرار گذاشتيم فردا ساعت ۲ بعدازظهر دوباره همديگر را ببينيم. طبق قرار قبلي من به خانه اين زن رفتم تا به محضر برويم و با هم به طور موقت محرم شويم اما وقتي پا به داخل آن خانه لعنتي گذاشتم با مرد قوي هيکلي روبه رو شدم که از داخل اتاقي بيرون آمد و يک قابلمه در دست داشت. او مقداري آب جوش روي بدنم ريخت و با چاقو ضربه اي به دستم زد.

آن قدر ترسيده بودم که صداي قلبم را مي شنيدم ولي هر چه به اطراف نگاه مي کردم راه فراري نداشتم. شيرين و همدستش تمام وجوه نقد، کارت عابربانک و رمز آن و مدارکم را گرفتند. در اين لحظه من چاقوي مرد قوي هيکل را که در گوشه اي افتاده بود برداشتم و ضربه محکمي به شکم او زدم. شيرين با ديدن اين صحنه شروع به داد و فرياد کرد و همسايه ها براي کمک وارد عمل شدند.

با اطلاع اين موضوع به پليس من به عنوان فردي که با توسل به زور و به قصد تجاوز به ناموس يک خانواده وارد اين خانه شده ام دستگير شدم و به اين جا انتقال يافتم.نمي دانم مجروح حادثه که به بيمارستان اعزام شده زنده است يا نه، اما هنوز هم باورم نمي شود چنين گرفتاري برايم درست شده باشد. نمي دانم چه جوابي به همسرم و خانواده اش بدهم؟

يادآوري مي شود، اين مرد جوان نيز که مجروح شده بود براي مداوا به مراکز درماني انتقال يافت و مجروح ديگر حادثه نيز با تلاش پزشکان از مرگ نجات يافت اما تحقيقات پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

وسوسه شیطانی یک زن دردسرساز شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف

      بنده شخصا امیدوارم این اتفاق برای تمام مردان بیماردلی که با اندک تحریکی اینجور همه چیزو زیر پا میگذارن بیفته. دلم خنک شد!!!

    • حسن

      خداوند همگي ما را از شر شيطان حفظ كند

    • ناشناس

      چرا ما چشممان را بر روی حقیقت میبندیم اگر به 90 در صد از مردای ایرانی چنین پیشنهادی بشه همه با کله قبول میکنن

    • نگار

      با نظر حسن موافقم.

    • هاجر

      منم با نظر همه مواقم ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج