جاباما
۷۸۸۴۹۹
۳۱ نظر
۵۰۰۹
۳۱ نظر
۵۰۰۹
پ

صبح نو: عادل کنایه می‌زند و جوسازی می‌کند

سال‌ها پیش و در فضای نسبتاً بسته و انحصاری ورزش تلویزیون، جوانی با لحنی خاص و اطلاعات ورزشی بالا پدیدار شد که به مرور توانست با تولید برنامه«نود» به شهرت زیادی دست پیدا کند.

روزنامه صبح نو: فردوسی‌پور بارها در برنامه‌اش حاشیه‌ساز شد و برخی از اهالی فوتبال او را فردی تفرقه‌افکن در فوتبال ایران معرفی کردند.

صبح نو: عادل کنایه می‌زند و جوسازی می‌کند

اگر از متلک‌های سیاسی او درآنتن زنده بگذریم که بیشتر به جهت دیده شدن برنامه‌اش بوده، به دیگر رفتار فردوسی‌پور در ماه‌های اخیر می‌رسیم. او که تهیه‌کننده ویژه‌برنامه جام‌جهانی امسال بود، با وجود اطلاع از ممنوعیت حضور مهمانان خارجی، از کارلوس پویل دعوت کرد و حواشی‌اش را همه به یاد دارند.

از چندین ماه پیش آقای علی فروغی از مدیران جوان کشور، به شبکه سه آمد. در همان ابتدا و با توجه به عقبه این مدیر جوان، برخی مدعی شدند که فروغی در پی حذف فردوسی‌پور است. یعنی فروغی قبل از خشک شدن مهر حکمش آماج حملات و حاشیه‌سازی‌های برخی از اهالی رسانه قرار گرفت.

هرچند که این حاشیه‌سازان نگفتند یکی از نخستین کسانی که سمت فروغی را به صورت تلفنی به وی تبریک گفته بود، همین عادل فردوسی‌پور بود! با گذشت چند ماه از آغاز فعالیت مدیر جوان در شبکه جوان، خبری از حذف فردوسی‌پور نشد و حتی فروغی در نخستین و تنها گفت‌وگوی رسانه‌ای‌اش در مقام مدیریت شبکه سه گفت که فردوسی‌پور از دوستانش است و نود در دوره کاری‌اش ادامه خواهد یافت.

در هفته گذشته به‌دلیل پخش مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، کنداکتور این شبکه دچار تغییراتی شد. به‌دلیل پخش مسابقه مهم اسپانیا-انگلستان در ساعت مرسوم «نود» از عادل خواسته می‌شود(برخلاف دیگر برنامه‌ها که کلاً پخش نمی‌شوند) با ساعتی تأخیر نود را به روی آنتن ببرد. دراتفاقی عجیب با آن‌که در سال‌های گذشته این اتفاق رخ داده بود و حتی گاهی شب پخش برنامه تغییر کرده بود، فردوسی‌پور با این کار مخالفت می‌کند.

رویه عجیب فردوسی‌پور در اتفاقات اخیر کاملاً عجیب و غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

چرا باید یک مجری برخلاف دیگر برنامه‌سازان از سیاست شبکه برای پخش با تأخیر به‌دلیل مسابقات لیگ اروپا(آن هم فقط برای یک هفته) مخالفت کرده و تا این حد جوسازی کند؟ رسانه‌هایی که از همان روز اول نسبت به انتشار این اخبار کذب و حاشیه‌ساز اقدام کردند از عادل خط می‌گرفته‌اند یا رفتاری خودجوش بوده است؟

اگر از طرف فردوسی‌پور بوده که هیچ اما اگر به قول خودش حرکتی کاملاً خودجوش بوده است(!) باید در دوستانش تجدید نظر کند؛ این دوستان، خاله‌ خرس‌هایی هستند که گویا قصد دارند هرطور شده فردوسی‌پور را از تلویزیون خارج کنند! عادل عزیز پاسخ بدهد اگر خودش تشکیلاتی داشته باشد و یکی از کارمندانش برخلاف دیگر کارمندان و در مقابل سیاست‌های آن‌جا تصمیمی بگیرد و سپس شانتاژ هم کند، چه رفتاری خواهد کرد؟ آیا او را مؤاخذه نمی‌کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماها بیشتر به فکر دیده شدن هستید تا عادل شما تفرق افکنی میکنید وفقط ادمهایی رو میخواهید که بله قربان گو ومطیع وسکوی پرتاب شماها باشه

    • بدون نام

      اون بازی رو میشد تو شبکه ورزش پخش کرد...عادل رو نمیشه حذف کرد

    • بدون نام

      برو بابا چند گرفتی مطلب نوشتی کاسب دلال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توووووو و امثال توووووو همینین با هر چیزی که مخالف باشید شروع میکنید تهمت زدن ومسخره کردن همینقدر نادان همینقدر سطحی

      • سهیل

        خودتم که همین کارو کردی! توهین و مسخره کردن!

      • بدون نام

        واقعیت و نوشته

    • بدون نام

      چون به صدا وسیما انتقاد دارید پس یعنی حق با فردوسی پور هست... چرا درباره چیزی که اطلاع دقیق ندارید قضاوت میکنید... فردوسی پور خوب روی همتون سوار شده و جو رو به نفع خودش کرده...

    • حامد

      واقعا چرا تو این مملکت مردم اینجوری هستن ؟؟
      یا باید این طرفی باشیم یا اون طرفی . در لیاقت و هوش و باریک بینی فردوسی پور هیچ شکی نیس . کاردرست و ماهر و خلاق .
      اما صداوسیما هم با تمام انتقادات بهش تا حالا کم حمایتش نکرده . مشخصا جریان نود و فردوسی پور انقدر حاد نیست ولی معلومه که یه عده تلاش دارند تا این جریان رو به مرحله ی حاد یعنی جدایی فردوسی پور و سیما برسونند .
      عجیب اینکه یه بخش خبری هم چند شبه که توی بی بی سی و من و تو به این اتفاق میپردازه . آیا این سوتفاهم در جهان انقدر اهمیت داره ؟؟
      چرا هر چیز کوچیکی تو ایران باید به عنوان یک بحران به ملت نزدیک بین ایران وانمود بشه ؟؟

    • محمدامین

      چون نمیتونین موفقیت خودشو و برنامه شو ببینین و خیلی از برنامه های سیمارو به حاشیه کشونده دارین میسوزین و دق می کنین...متاسفم برای شما...عادل بده چون به چالش میکشه.عادل بده چون فساد رو رو میکنه.عادل بده چون میگه مدیریت نیس.عادل بده چون از دستای الوده و رانتخور پشت صحنه میگه...اگه بگه گل و بلبله که دوسش دارین.

    • محمدامین

      چون نمیتونین موفقیت خودشو و برنامه شو ببینین و خیلی از برنامه های سیمارو به حاشیه کشونده دارین میسوزین و دق می کنین...متاسفم برای شما...عادل بده چون به چالش میکشه.عادل بده چون فساد رو رو میکنه.عادل بده چون میگه مدیریت نیس.عادل بده چون از دستای الوده و رانتخور پشت صحنه میگه...اگه بگه گل و بلبله که دوسش دارین.

    • بابک.م

      این آقا عادل که عزیز دل ما مردم هم هست ، یه خاری شده در چشمان شما تنگ نظرها .تمام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو غلط کردی

    • سلمان باصداقنی

      ایا مدیر کانل سه نمی دانست برنامه نود بیست ساله ساعت ده ونیم پخش میشه در صورت پخش نود ایا کسی اعتراض میکرد که چرا مسابقه انگلیس اسپانیا پخش نشد تازه کانال ورزش وکانال دو هم میتوانستند مسابقه را پوشش دهند بهانه دیگر می اوردین بهتر بود تازه من به عنوان یک استقلالی از عادل خوشم نمیاد

    • Ali

      سروته اقای علی فروغی رو بزنی میبینی به هیچ دردی نمیخوره
      اخه نود که شروع شد تو 15 سالت هم نبود
      خدایا ....

    • TNT2

      این چه پاچه خواری فروغی رو میکنه

    • آراد

      خیلی طول نمیکشه تا ذات حقیقی شما برای همگان روشن بشه

    • بدون نام

      کاملا مشخصه برترین ها هم نون به نرخ روز خورِ
      واقعا هدفتون از نوشتن این مزخرفات چیه؟

    • بدون نام

      عادل ادم خودخواهیه این یک هفته نبودش چه اتفاقی افتادحالاهم هیچ افتاقی نمی افتد

    • بدون نام

      والا! فکر کرده کیه که واسه جذب مخاطب توو هر زمینه ای وارد میشه و نظر میده؟ به کار گزارشگری و نقد فوتبال بپرداز توو دو چه به سیاست و هنر و...؟

    • بدون نام

      گَل بگیرن در این صدا وسیمای میلی رو

    • رضا

      من کاری به این ندارم کی مقصراست ولی این رامیدونم که توی یک مجموعه وقتی یک نفریاگروه خودسر بشود نظم کل سازمان به خطرمیفته .وخداییش فردوسی پورخیلی شاخ شده واحتیاج به یک بازنگری توی رفتارش دارد...

    • پورحسین

      نویسنده متن صبح نو چقدر گرفتی این مطلب را نوشتی

    • امیر

      با این حرص و نفرتی که پشت قلم های شما دیده میشه فعلا معلومه کی سوخته کی داره میسوزه کی داره پماد سوختگی میبره واسه سوختگان....خخخخخخخ

    • بدون نام

      مخالفت رسانه های اصولگرا با شخصیت های محبوب و مردمی در واقع نشون دهنده جبهه گیریشون در برابر افکار عمومی جامعه اس. قبلا کیهان فحش میداد حالا نوبت روزنامه...

    • بدون نام

      فردوسی پور عامل تفرقه قومی هست

    • بی نام

      خیلی از مسیولین حتی فرزندشان راه دیگری طی می کنند ولی مسئول در پست و مقام خود هست نمونه این موضوع فرزند سفیر معروف است که اخیرا"جنجالی شد حالا اگر دوست آقای فردوسی پور خطا دارد باید ایشان از کار برکنار شود نمونه دیگرش در ورزش فرزند جنجالی کفاشبان بود چه اتفاقی افتاد مسئو لین حکومت هم از این موارد دارند بهر حال آقای فردوسی پور یک کارشناس ورزشی قوی هست جایگزین ندارد

    • بدون نام

      کاملا بی پایه واساس و تلویزیون پسند نوشته شده این متن و گرنه شجاعانه و تمام قد نظر میدادم هر چند سانسور م بشم . چرت گفتید و خلاص .

    • گـل یــاس

      علی فروغی و مدیران تلویزیون میلی فکر میکنن میتونن افراد محبوب مردم رو حذف کنن .زهی خیال باطل
      دوستت داریم عادل

    • بدون نام

      دمت گرم دقیقا

    • بدون نام

      ما دیگه فردوسی پور دلال و جیره خور کیروش و حاشیه سازو نمیخوایم.و از مدیر شجاع شبکه سه هم حمایت میکنیم.

    • بدون نام

      فردوسی‌پور و نود لجن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج