۷۸۸۶۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشکل گوشی‌های گوگل با به‌روزرسانی حل می‌شود

گوگل در واکنش به اعتراض کاربران به ذخیره نشدن عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی‌های پیکسل ۳، اعلام کرده که انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید مشکل مربوطه را حل خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: یک هفته پیش بود که برخی از دارندگان و صاحبان گوشی‌های پیکسل ۳ گوگل در فضای مجازی اعلام کردند که تصاویر گرفته شده توسط دوربین این گوشی ذخیره نمی‌شود.

صاحبان گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال که به تازگی توسط شرکت گوگل توسعه داده و عرضه شده است، در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر Reddit و همچنین بخش پشتیبانی گوگل شکایت خود را از عدم ذخیره‌سازی تصاویری که با دوربین گوشی خود گرفته‌اند، اعلام کرده‌ بودند.

بر اساس اظهارات این کاربران معترض، مشکل مذکور تنها در صورتی برای گوشی‌های پیکسل پیش می‌آید که کاربران پس از گرفتن عکس موردنظر بلافاصله به یک برنامه دیگر سوئیچ کرده و بعد از آن نیز گوشی خود را قفل می‌کنند.

آنها در ادامه افزوده بودند که وقتی برای مشاهده تصاویر گرفته شده به گالری گوشی مراجعه می‌کنند، تصویر مربوطه دیده می‌شود ولی بلافاصله بعد از کلیک و لمس انگشت بر روی آن ناپدید شده و دیگر اثری از آثار آن در گوشی دیده نمی‌شود.

حالا گوگل بعنوان شرکت توسعه‌دهنده گوشی‌های پیکسل خطاب به این کاربران اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید مشکل مذکور در گوشی های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال برطرف خواهد شد و کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ مشکلی تصاویر گرفته شده با دوربین موبایل خود را ذخیره کرده و هر زمان که بخواهند آن را در گالری تصاویر گوشی مشاهده و ویرایش کنند.

البته به نظر می‌رسد که برخی از گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال نیز با چنین مشکلی مواجه بودند چرا که آنها نیز در فضای مجازی از عدم امکان ذخیره‌سازی تصاویر گرفته شده توسط دوربین گوشی‌های‌شان خبر داده‌اند. حالا با تایید خبر انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، کاربران تا حد زیادی خیالشان از بابت حل مشکل در ذخیره سازی تصاویر آسوده‌تر شده است و باید منتظر دریافت این نسخه جدید برای گوشی‌های خود باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج