adexo3
۷۸۹۲۷۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

بیانیه حزب کار در حمایت از وزرای پیشنهادی

حزب اسلامی کار با صدور بیانیه‌ای از معرفی وزرای پیشنهادی صمت،اقتصاد و راه و شهرسازی،تعاون کار و رفاه اجتماعی حمایت کرد.

خبرگزاری ایلنا: حزب اسلامی کار با صدور بیانیه‌ای از معرفی وزرای پیشنهادی صمت،اقتصاد و راه و شهرسازی،تعاون کار و رفاه اجتماعی حمایت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همانگونه که ملت شریف ایران طی روزهای اخیر در فرآیند معرفی وزرای پیشنهادی صمت،اقتصاد و راه و شهرسازی،تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفتند رییس جمهور محترم با هدف دمیدن روحیه تازه و چابک سازی کابینه در حوزه اقتصادی دست به انتخاب های جدیدی زد و چهره هایی توانمند و مجرب را برای ۴ وزارتخانه کلیدی دولت خود به مجلس محترم معرفی کرد.بدون شک نمایندگان ملت شریف ایران به خوبی می دانند که کشور در چه موقعیت حساس اقتصادی و بین المللی قرار گرفته است.

اکنون برای تلاش در جهت رفع معضلات و چالش های پیش رو نیازمند همکاری و همراهی قوای سه گانه در کنار یکدیگر هستیم.نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیش از همه ملت ایران به دلیل رسالت ملی و دینی خود، اهمیت و ضرورت تعامل و همکاری را درک کرده اند.رهایی این ۴ وزارتخانه از وضعیت سرپرستی و برقراری ثبات در عرصه مدیریتی آن منوط به رای قاطع نمایندگان عزیز مجلس به آقایان رحمانی،اسلامی،شریعتمداری و دژپسند است.

در همین راستا حزب اسلامی کار به نمایندگان ملت ایران در قوه مقننه توصیه اکید می کند که روز شنبه صحن بهارستان را به جلوه گاه تعامل منطقی دولت و مجلس تبدیل نمایند تا کابینه نیز وارد یک فرآیند انگیزشی دوچندان شود.رای به هر ۴ گزینه معرفی شده قطعا دادن علامت های شفاف و روحیه بخش به ملت نجیب ایران است.

مدیران ارشد معرفی شده توسط رییس جمهور محترم هرکدام کوله باری از تجارب گرانبها را به همراه خودبه وزارتخانه هایشان خواهند برد که امید می رود با اجرای برنامه های ارایه شده و نظارت های دقیق مجلس در جهت ایجاد رونق اقتصادی و کاهش معضلات اجتماعی موفق و پیروز باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صمدی

      خدا میدونه چه رانتی پشت این حمایت کردن ها هست.

    • بدون نام

      حزب کار دیگه چیه.کارش چیه.این سیل بیکاری حزب هم داشته؟حتما حزب باده .اشتباهه تایپه نه؟

      پاسخ ها

      • بی نام

        حزب کار محل اختفای کارگر ستیز آن است محل یا‌پاتوق یک عده است که کار اصلی آنها جمع آوری آرا برای اربابان خود و سرکوب کارگران برای زمان مورد نیاز است کسانی که دارای چنین خصوصیتی هستند بسم اله

    • بدون نام

      حزب کارنه بیکار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج