جاباما
۷۹۱۳۷۴
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

استعفای معمار ایرانی از ریاست دانشکده هاروارد

محسن مصطفوی با انتشار بیانیه‌ای از ریاست دانشکده معماری هاروارد آمریکا استعفا داد.

ایران آرت: محسن مصطفوی که از ژانویه‌ی سال ۲۰۰۸ تا کنون ریاست بخش فارق التحصیلان دانشکده معماری هاروارد (GSD) را بر عهده داشته است، چند روز پیش در بیانیه‌ای کناره گیری خود را از این کرسی اعلام نمود و این سمت را تنها تا پایان سال تحصیلی ۲۰۱۹/۲۰۱۸ بر عهده خواهد داشت.

استعفای معمار ایرانی از ریاست دانشکده هاروارد

این معمار ایرانی در طول یک دهه‌ی گذشته تلاش های گسترده‌ای برای تقویت هیئت علمی دانشکده معماری هاروارد آمریکا و تنوع برنامه های تحصیلی دانشجویان معماری و افزایش سطح بین المللی هاروارد انجام داده است.

مصطفوی متولد سال ۱۹۵۴ میلادی در تهران، معمار ایرانی مقیم آمریکا است. او یکی از معمارن و مدیران ایرانی موفق در بزرگترین و مشهورترین دانشگاه های دنیا و داور مسابقه معماری آقاخان می باشد. مصطفوی سابقه‌ی ریاست دانشکده معماری دانشگاه کرونل را نیز در کارنامه‌ی خود دارد و قبل از آن نیز در دانشگاه پنسیلوانیا تدریس می‌کرد.

به نقل از آرک‌دلی، محسن مصطفوی در بیانیه‌ای عنوان کرد: ریاست بخش معماری دانشکده هاروارد یک افتخار و امتیاز محسوب می‌شود. تنوع باورنکردنی، استعداد، شور دانشجویی، استادان و کارمندان فوق العاده بودند. تعهد به آموزش و رشد دایره تحصیلی توسط همکاران و دانشجویان معماری یک منبع الهام بخش برای من به شمار می‌رفت. افتخار می‌کنم که در طول ۱۱ سال گذشته با چنین گروه بی‌نظیری همکاری داشته‌ام و بی صبرانه منتظرم تا بخش جدیدی از ماجراجویی من در هاروارد آغاز گردد.

معمار ایرانی از طریق ایجاد یک دوره‌ی آموزشی جدید، موفق به انجام تغییرات و نوآوری های زیادی در دانشکده معماری دانشگاه هاروارد شد. او به عنوان ریاست دانشکده که به باز کردن درب ها برای دانشجویان مستعد و افزایش توان مالی دانشگاه شهرت دارد، با خلق برنامه های استراتژیک و توسعه‌ی برنامه های چندگانه باعث افرایش ۵۰ درصدی دانشجویان دانشگاه شد.

در زمان ریاست او در دانشگاه اعضای هیات علمی معماری از ۶۲ نفر به ۹۰ نفر افزایش پیدا کردند و هیات علمی جدید شامل ریاست سه دانشکده اصلی معماری، معماری منظر، و برنامه ریزی طراحی شهری است. اکنون دانشگاه هاروارد به پیشنهاد محسن مصطفوی برای ایجاد یک سیستم مستقل جهت سرپرستی اعضای هیات علمی، بهبود نظارت و تمرینات برای مدیران و استادان نیز اقداماتی را انجام داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینجور افراد باید بیان در راس امور مملکت کار کنند ولی متاسفانه فراریشون دادن

    • ناشناس

      کشور جای این جور آدم هاست نه اینها

    • بدون نام

      کشور جای اینجور آدم هاست نه اینها

    • بدون نام

      فرارمغزها بخاطر مدیریت بی مغزهاست،تضاد ابدی بین این دو گروه می باشد

    • بدون نام

      فرارمغزها بخاطر مدیریت بی مغزهاست،تضاد ابدی بین این دو گروه می باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج