adexo3
۷۹۱۷۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

میزبانی «ترومای سرخ» از اهالی فرهنگ و هنر

فیلم سینمایی «ترومای سرخ» به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل میهن دوست چهارشنبه ۹ آبان با حضور تعدادی از اهالی سینما، شعر و ادبیات به نمایش درآمد.

خبرگزاری مهر: فیلم سینمایی «ترومای سرخ» به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل میهن دوست با حضور تعدادی از هنرمندان و چهره های ادبیات روز چهارشنبه ۹ آبان نمایش داده شد. در این برنامه که در پردیس سینمایی کورش برگزار شد محمود دولت آبادی، اسدالله امرایی، حافظ موسوی، ضیا موحد، علی بهبهانی، میترا الیاتی، محمدعلی سجادی، محمد بهارلو، ابوالحسن تهامی نژاد، هانا کامکار، احسان محمدی و حسین ضروری در کنار مردم و عوامل فیلم، به تماشای «ترومای سرخ» نشستند.

میزبانی «ترومای سرخ» از اهالی فرهنگ و هنر

اسماعیل میهن دوست دلیل دعوت از این مهمانان را جنبه های شاعرانه و ادبی فیلم ذکر کرد. «ترومای سرخ» که از چهارم مهر در گروه سینماهای «هنر و تجربه» اکران شده روایتی است از یک روز زندگی یک زن در دل کلان شهر تهران. قطعاتی از نوشته های رومن رولان، مارگوت بیگل و اشعار شاعران و ترانه سرایان معاصر از جمله احمد شاملو، نیما یوشیج، سیمین بهبهانی، محمد علی سپانلو، شهریار قنبری، جمشید ارجمند و ... در طول فیلم نقل شده و بخش هایی از روابط شخصیت زن فیلم با همسر و آدم های اطرافش را تکمیل می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج