۷۹۲۱۳۴
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

تکذیب گران‌فروشی بلیت برگشت زائران اربعین

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با تکذیب افزایش قیمت بلیت برگشت زائران اربعین در پایانه برکت مرز مهران تاکید کرد: بلیت برگشت به تهران در بازه ۷۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

خبرگزاری ایلنا: احمدرضا عامری با تأکید بر اینکه زائران حتماً از داخل پایانه برکت در مهران نسبت به تهیه بلیت برگشت خود اقدام کنند، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سقف قیمت بلیت مهران به تهران ۱۵۰ هزار تومان است و زائران باید توجه کنند که این نرخ بلیت شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای است که در پایانه برکت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه نماینده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه برکت در حال نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری است، اظهار داشت: تمام نهادهای نظارتی و تعزیراتی در پایانه مهران حضور دارند و مسافران می‌توانند گزارش‌های گران‌فروشی را به نمایندگان تعزیرات و یا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه مهران اطلاع دهند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با تأکید بر اینکه خارج از محدوده پایانه برکت یعنی خارج از شبکه سیر مسافربری پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: ممکن است برخی از زائران بلیت برگشت خود را خارج از محدوده پایانه خریداری کرده باشند که این مسئله و قیمت آن به شبکه سیر جاده‌ای مربوط نمی‌شود زیرا طبق اعلام قبلی باید مسافران جهت خرید بلیت باقیمت مصوب به پایانه برکت مراجعه می‌کردند.

عامری با اشاره به اینکه باید زائران از سوارشدن اتوبوس‌های گذری برای برگشت خودداری کنند، خاطرنشان کرد: البته طبق بررسی‌های صورت گرفته ظرفیت تمامی اتوبوس‌های اعزامی در پایانه برکت تمام می‌شود و صندلی خالی برای سوار شدن مسافران در بین راه باقی نمی‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط بلدید تکذیب کنیدبرید ببینید چه افتضایی اززایران درخاک عراق افتاده یاپول ندارند یاماشین نیست اگه ماشینی هست اون کشنده است فقط دارندتحقیرمان می کنند برادران هشت سال دفاع مقدس

    • بدون نام

      اتفاقا شک داشتیم حالا که تکذیب کردید صددرصد به یقین رسیدیم که درسته...دروغگوها..

    • علی

      گرانفروشی حقیقت است

    • بدون نام

      کنتور که نمیندازه

    • شهروند1

      چرت نگید دم خروس راباورکنیم یا قسم حضرت عباس را همین دیشب گزارش میدادند قیمت بلیطها خیلی گران است و اتوبوسها سوار نمیکنند مصاحبه میکردند با زایرین

    • ناشناس

      راننده بخاطر هزینه استهلاک ماشینش مجبوره

    • کارمند

      وقتی پایانه ظرفیت ندارد اتوبوسها هم از فرصت استفاده و بیرون مسافر سوار میکنند وبدون بلیط هر قیمتی که بتوانند به مردم خسته تحمیل میکنند

    • بدون نام

      به جهنم به درک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج