اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۳۰۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ممنوعیت عرضه قلیان در قهوه خانه ها

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری به ابطال مصوبه دولت قبلی که قهوه خانه ها را از زمره اماکن عمومی خارج کرده بود اشاره کرد و گفت: بر این اساس، قهوه خانه ها همچنان جزء اماکن عمومی محسوب می شوند و عرضه و استعمال قلیان در آن ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا: مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری به ابطال مصوبه دولت قبلی که قهوه خانه ها را از زمره اماکن عمومی خارج کرده بود اشاره کرد و گفت: بر این اساس، قهوه خانه ها همچنان جزء اماکن عمومی محسوب می شوند و عرضه و استعمال قلیان در آن ممنوع است.

«علی اکبر بختیاری» روز شنبه افزود: در دولت قبلی مصوبه ای تصویب شده و قهوه خانه ها را از زمره اماکن عمومی خارج کرده بودند.

این مقام مسئول در دیوان عدالت اداری گفت:دیوان عدالت اداری به این مصوبه رسیدگی کرد و با توجه به قانون شهرداری ها، آن را مغایر با قانون دانست و ابطال کرد.

بختیاری اضافه کرد: بر این اساس، قهوه خانه ها همچنان جزو اماکن عمومی محسوب می شوند.

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری تاکید کرد: قانون مبارزه با دخانیات استعمال سیگار و قلیان را در اماکن عمومی ممنوع کرده و از آنجا که قهوه خانه ها جزو اماکن عمومی محسوب می شوند، طبیعتا استعمال دخانیات در این اماکن ممنوع است.

بختیاری درباره اظهارات محمد علی نجفی مبنی بر اینکه استمعال قلیان جرم نیست و قهوخانه هایی که قلیان عرضه می کنند مجرم نیستند گفت: دیوان عدالت اداری در مقام پاسخ گویی به افراد نیست و اگر مصوبه ای خلاف قانون باشد بررسی می کند.

این مقام مسئول در دیوان عدالت اداری افزود: در این مساله نیز دیوان عدالت اداری طبق قانون اقدام و مصوبه دولت قبلی را باطل کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      اوه! خدا كنه واقعا اين طور باشه. بماند كه وقتي از جلوي قهوه خونه رد مي شيم حالت تهوع مي گيريم از بوي بدي كه قاطي بوي ميوه هاي گنديده به دماغ مون مي خوره. بيشتر از اين ديدن پسراي نوجوون و كم سن آدمو ناراحت ميكنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج