adexo3
۷۹۳۵
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد نماینده کلیمیان از توهین یک مداح

نماينده اقليت ديني كليميان (يهودي) در مجلس، پس از آنكه يكي از مداحان براي توهين به رئيس دفتر رئيس جمهور، وي را با لقب يهودي خطاب كرد گفت: قلب بسياري از هموطنان يهودي كشورمان جريحه‌دار شد.

نماينده اقليت ديني كليميان (يهودي) در مجلس، پس از آنكه يكي از مداحان براي توهين به رئيس دفتر رئيس جمهور، وي را با لقب يهودي خطاب كرد گفت: قلب بسياري از هموطنان يهودي كشورمان جريحه‌دار شد.

سيامك مره صدق افزود: براساس اسلوب و معيار اسلامي، توهين به هر يك از اديان الهي، گناهي نابخشودني است. وي با تاكيد بر اينكه معيار رفتار ما، مقام معظم رهبري است، گفت: يكي از بهترين دوران رابطه ايرانيان يهودي با دولت‌ها، در زمان رياست جمهوري دكتر احمدي‌نژاد بوده است.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

انتقاد نماینده کلیمیان از توهین یک مداح


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وفتی دین حق با انهمه ملاک و شاهد 30 سال هست که شما افلیت ها را در پناه مهرش گرفته و هنوز به دین مردود خود چسبیده اید،باعث میشه که اصرارتون به نا حق شما را در مقام توهین قرار بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چه فکر کردید حضرت موسی برگزیده خدا و دارای کتاب اسمانی است چرا بیخودی بدون فکر توهین میکنید

    • مجید

      اقای محترم اول یه کم فکر کن بعد هر چی خاستی بگو

    • پ ع

      در جایی که به گفته ی قرآن تمام پیامبران فرستاده ای از جانب خدای یگانه هستند و واضح است که حضرت موسی نیز از ایندسته پیامبران بوده،زدن چنین حرفی خلاف رضایت خدا بوده و توهین وچه بسا کفر محسوب میشود.بهتر است بگوییم ایشان صحیونیست است نه یهودی.یهود دین برحق خداوند است و اوست که برتری افراد را بر حسب تقوی آنها قرار داده

    • بدون نام

      مردود؟خیلی از کسایی که فکر میکنن اولیاء الله هستن خودشون مردودن

    • بدون نام

      چی میگی فاشیست

    • مينا

      اسلام دين احترام و خوبي است ناشناس هم بهتر است مطالعات خودشان را بيشتر كنند و دقت كنند پيامبر چگونه رفتار كردند،من شخصا هموطن يهوديم را بيشتر از مسلمان عراقي دوست دارم

    • ایرانی

      این گفته بالا یعنی این اقا ازادی ادیان رو به رسمیت نمیشناسه تو ایران که برخلاف قانون اساسی است.اقای محترم اول برو قانون اساسی رو مطالعه کن که ادیان توحیدی رو به رسمیت شناخته.تکبر از بزرگترین گناهان است.کی میخوایم زندگی در کنار هم رو یاد بگیریم.

    • حامد

      جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه _ چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند !!!

    • بچه مسلمون

      همه پیامبرا اومدن بگن خدا واحده خوب خوبه بد، بد. حالا چه فرقی میکنه محمد باشه یا موسی یا ... پس دلیلی نمیمونه که ما به اصطلاح مسلمونهای از خود راضی خودمونو از بقیه ارجح بدونیم!!!

    • هموطن

      ترکیه به کسی اقامت نمیده کشوری که مثل دبی از صدقه سر ما ایرانیها به اینجا رسیده که ما حالا واسه تعطیلات و مسافرت میریم اونجا ، بعد ما در مملکتمون رو چهارطاق باز کردیم هر افغانی و عراقی رو وارد کردیم تو کشورمون بعد به هموطن خودمون توهین میکنیم

    • ایران

      خیلی شرم اوره . به چه حقی خودت رو مجاز می دونی که به بقیه ادیان الهی توهین کنی. این تو هستی که مردود هستی . پیداست که قران هم نمی خونی که می فرماید " لا نفرق بین احد من رسله " یهودیان با صهیونیست ها فرق دارند این رو بفهم . غیر از اون یهودیان ایرانی هم وطنای ما هستند و به اندازه ما از این اب و خاک سهم دارند و کسی حق توهین به اونها رو نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج