۷۹۶۲۱۱
۹ نظر
۵۰۱۵
۹ نظر
۵۰۱۵
پ

کپی بد، بهانه برچسب‌زنی به مردم نشود

دوربین مخفی ناکام برنامه «فرمول یک»

روز شنبه در برنامه «فرمول یک» آیتمی پخش شد که در آن هومن شاهی (گامنو) خواننده پاپ، وارد مترو می‌شد و در حالی که وانمود می‌کرد مشغول خواندن مطالب خنده‌داری در تلفن همراهش است، بلندبلند می‌خندید تا عکس‌العمل مردم را ببیند.

روزنامه خراسان: روز شنبه در برنامه «فرمول یک» آیتمی پخش شد که در آن هومن شاهی (گامنو) خواننده پاپ، وارد مترو می‌شد و در حالی که وانمود می‌کرد مشغول خواندن مطالب خنده‌داری در تلفن همراهش است، بلندبلند می‌خندید تا عکس‌العمل مردم را ببیند.

دوربین مخفی ناکام برنامه «فرمول یک»

همان طور که سیدعلی ضیا مجری «فرمول یک» هم در برنامه اشاره کرد، نسخه اصلی این ویدئو خارجی است و کلیپی که در «فرمول یک» پخش شده در واقع نسخه ایرانی آن ویدئو است. تفاوت مهمی که این دو کلیپ با هم دارند این است که در ویدئوی اصلی، طولی نمی‌کشد که مسافران داخل مترو، یکی‌یکی شروع به خندیدن می‌کنند و این خنده‌ها حتی بینندگان ویدئو را هم به خنده می‌اندازد، اما در نسخه ایرانی ویدئو نتیجه کاملا برعکس است!

وقتی گامنو می‌خندد، تعداد زیادی از مسافران داخل مترو نه تنها نمی‌خندند بلکه به او چپ‌چپ نگاه می‌کنند، از خنده‌های او ناراحت می‌شوند و حتی شک می‌کنند که او سلامت عقلی دارد! خود گامنو هم که از این اتفاق غافلگیر شده بود، پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

«اگه گریه می‌کردم، حاضرم قسم بخورم سه نفر میومدن باهام گریه می‌کردن.»به نظر می‌رسد آنچه نسخه ایرانی و خارجی را متفاوت کرده، تفاوت‌هایی در چگونگی تهیه و ساخت اثر است. خنده‌های تصنعی و تیپ ظاهری هومن گامنو، احتمالاً مهم‌ترین عواملی است که باعث شده تا نتیجه کار، مشابه نمونه اصلی نباشد.

علاوه بر آن مسائل بی‌شمار دیگری نیز در خندیدن مردم مؤثر است؛ حتی ساعت ساخت کلیپ. طبیعتاً مردمی که در ساعت 10 شب از محل کار به خانه برمی‌گردند، نای خندیدن ندارند. بنابراین نباید ضعف در اجرا، بهانه زدن برچسب‌های عوامانه به مردم شود؛ برچسب‌هایی نظیر «عصبانی» یا «غمگین» بودن مردم ایران.

طبیعتاً گروه برنامه‌ساز «فرمول یک» قصد داشته‌اند یک ویدئوی حال‌خوب‌کن بسازند و لحظاتی سرشار از خنده برای مردم و بینندگان خلق کنند، اما در نهایت نتیجه آن چیزی نشد که قرار بود بشود. نکته عجیب آن که به زعم این اتفاق، عوامل «فرمول یک» از خیر پخش این آیتم نگذشتند و آن را در دو نوبت (شنبه و یک شنبه) روی آنتن بردند که اتفاقاً با واکنش‌های منفی فراوانی هم مواجه شد.

مخاطبان در کامنت‌های فراوانی در صفحات علی ضیا و هومن گامنو، به این ویدئو واکنش منفی نشان دادند. وقتی سازندگان کلیپ در هدف خود که خنداندن مسافرهای مترو است موفق نشده‌اند، دیگر چه دلیلی دارد که ویدئوی ناکام را در برنامه پخش کنند؟!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
دوربین مخفی ناکام برنامه «فرمول یک»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببین تو ایران جای این حرفها نیست من کلیپ خارجیشو دیدم ملت شادی دارن بازم شانس آوردی مشت مالت ندادن

    • بدون نام

      از همه نظر افسرده و زامبی هستیم

    • وزیری

      با صدای بلند توی جمع خندیدن مکروه

    • مهرداد

      این بی عقل نمیفهمه فرهنگ مردم ما چقدر متفاوته؟ کیا شدن سلبریتی، یه مشت بیسواد

    • سعید

      آقا بازم خوبه
      بعضیا یه لبخندی زدن
      من اگه بودم باهاش میخندیدم

    • بدون نام

      نسخه اصلی اون تبلیغ کوکاکولا هست که توی متروی بلژیک فیلمبرداری شده
      اولا که اروپایی ها بسیار شاد و باادب هستن و به همه احترام میذارن
      بعد هم هنرپیشه نسخه اصلی خیلی خوب میخنده نه مثل این گامنو جفنگ
      ضمنا از ایرانی ها که دارن زیر فشار اقتصادی و روانی له میشن انتظار همچین عکس العملی طبیعی بود

    • بدون نام

      این ضیا سوسول بچه نه نه وبندازین بیرون معلوم نیست ادم ومترسگ کدوم مسول دولتی ویاخاص پولش وازاونهامیگیرخاک برسروطن وهم وطن فروش بی غیرت الهی بمیرجشن بگیریم ....

    • شهروند آملی

      بنظر بنده کمترین ، شاد بودن و با نشاط زندگی کردن ، انتخاب خود ما و به دست خود ماست. هنوز هم بسیاری افراد هستند که در نهایت کمبودها و فقدان ها زندگی می کنند ولی خود را نمی بازند و به هیچ وجه به افکار منفی و نا امیدی اها ، اجازه ورود به ذهن و جان خود نمی دهند و در همان حالت باز هم شاد هستند و لبخندی عمیق و برخاسته از دل بر چهره شان نقش بسته است.

    • ناشناس

      اصلاب دردنخوربهترک مردم خندشون نگرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج