اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۶۳۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

محترم شمردن حق تنفس در هوای پاک!

یک مدرس دانشگاه شهید بهشتی، محترم شمردن حق تنفس در هوای پاک جهت رعایت ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی را خواستار شد و در مورد شعارزدگی در بحث حقوق شهروندی هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: یک مدرس دانشگاه شهید بهشتی، محترم شمردن حق تنفس در هوای پاک جهت رعایت ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی را خواستار شد و در مورد شعارزدگی در بحث حقوق شهروندی هشدار داد.

علی‌اکبر گرجی با بیان این مطلب، اظهار کرد: از دولت محترم می‌خواهیم جهت حفظ حقوق شهروندی حق تنفس در هوای پاک و رفع آلودگی را برای ما قائل باشد.

وی یادآور شد که تنفس در هوای پاک، ابتدایی‌ترین حق برای ادامه حیات است.

این مدرس دانشگاه با بیان این که وقت مباحث شعاری و تبلیغاتی در مورد حقوق شهروندی به‌سر آمده است، گفت: به عنوان یک شهروند معمولی برای دیدار یک پزشک باید ساعت‌ها وقت صرف کنم و در انتظار باشم و در مقابل برای چند دقیقه اندکی که برای ما می‌گذارد مبلغ هنگفتی پرداخت کنم، چه کسی به این مساله رسیدگی می‌کند؟ این موارد مسائل بسیار ابتدایی هستند که رعایت نمی‌شوند.

این حقوقدان با بیان این که علی‌رغم تبلیغاتی که دولت در رابطه با حقوق شهروندی می‌کند ولی به نظر می‌رسد اولین اولویت دولت بحث سیاست خارجی است که البته در این حوزه نیز به خوبی عمل کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      ممنون از از صحبتهای آقای گرجی امیدوارم باشند کسانی که حرفایی در خور توجه بگویند که به گوش مسئولین برسد و احترام بگذارند به حقوق شهروندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج