۷۹۶۹۶۳
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

امیرآبادی: خطر مفسدان داخلی از آمریکا بیشتر است

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند اما فساد در جامعه می‌تواند منجر به پیدایش آسیب‌های فراوانی بشود.

خبرگزاری ایسنا: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند اما فساد در جامعه می‌تواند منجر به پیدایش آسیب‌های فراوانی بشود.

بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری که با حضور احمد توکلی و احمد امیرآبادی فراهانی در سالن حضرت خدیجه(س) کتابخانه‌ی حرم حضرت فاطمه‌ی معصومه(س) برگزار شد، جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران، پیرامون سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت با رییس هئیت مدیره و یکی از اعضای اصلی هئیت مدیره به پرسش و پاسخ نشستند.

امیرآبادی در معرفی این سازمان گفت: دیده بان شفافیت و عدالت سازمانی مردم نهاد است که هم اکنون در ۲۰ استان شعبه دارد و به زودی در قم نیز شعبه خواهد زد. رسالت این مجموعه پاسبانی از ارزش های انقلاب است. ارزش‌هایی از قبیل تحقق عدالت، رفع تبعیض و مبارزه با فساد. در زمینه برخورد با فساد با هیچکسی رودربایستی نداریم و تمامی احزاب و گروه‌ها و اشخاص برایمان یکسان اند.

وی اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند اما فساد در جامعه می‌تواند منجر به پیدایش آسیب‌های فراوانی بشود، خواه فساد سیستماتیک و ساختاری و خواه فسادی که اشخاص مرتکب می‌شوند.

عضو هئیت رئیسه‌ی مجلس اظهار کرد : مردم به دیده بان شفافیت و عدالت اعتماد خوبی دارند و اطلاعات و اخبار و اسناد فراوان و مهم و مفیدی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصویب و پذیرش FATF نمی‌تواند در مسیر افزایش شفافیت اقتصادی و کاهش فساد موثر باشد، گفت: بخشهایی از آن مانند قانون مبارزه با پولشویی در ایجاد شفافیت و کاهش فساد موثر دانسته شد و تصویب شد اما کلیت FATF برای کشورما و شرایط به خصوصی که دارد، راه را برای ایجاد فشار توسط دشمنانمان باز می‌کند و ابزار مستکبرین است.

به گزارش ایسنا، احمد توکلی رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت نیز در این نشست گفت: در پرونده‌هایی که برای پیگیری پیش رویمان است بیشتر سراغ موارد مبتلابه و مسائل روز جامعه و گزارش‌های مردمی می‌رویم اما مسائل قدیمی‌تر که به لحاظ حجم فساد برجسته به شمارمی‌روند نیز برایمان مهم است؛ مسائلی از قبیل دارو، فسادهای ارزی، کنکور سراسری و بحث تاثیر معدل. امسال نیز بیشتر بر پرونده‌های بزرگ مربوط به قاچاق، گمرک و بانک تمرکز می‌کنیم.

در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر اعضای این سازمان منصوب و یا نزدیک به جریان سیاسی خاصی هستند؟، گفت:چهره‌های متعدد و مطرحی از اصلاح‌طلبان هم با ما همکاری می‌کنند و ما نیز از آنها خواستیم که به اعضای اصلی این سازمان بپیوندند اما آنها خودشان سر باز زدند.

البته با تمام تفاوت دیدگاه‌ها، کوشیده‌ایم تا نگذاریم نگرش‌های سیاسی و حزبی در کار ما اختلالی ایجاد کند و در این راستا علیرغم اختلاف دیدگاه با دولت موجود، همکاری‌های بسیار نزدیک و خوبی با آنها و برخی وزارتخانه‌ها داشته‌ایم.

وی در پایان بیان کرد: سازمان ما نیز از خطا و فساد مصون نیست و این وظیفه‌ شما خبرنگاران است تا با نظارت دقیق بر عملکرد ما و ایجاد شفافیت،جلوی آن را بگیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @@@@@@@@

      کمی به اطرافت در جلسات‌دقت کن پیدا میشوند.

    • بدون نام

      تازه فهمیدی بعد امریکا دیگه چکار باید بکنه بگی عجب کاری کرد

    • بدون نام

      رحمت بر پدرو مادرت بزرگوار .گل گفتی.

    • بدون نام

      اگه دست به دست و دلیل حرف شما رو پیگیری کنند شما ۷۰ درصد مشکلات این مملکت با این تذکر حل کردین عالی بود حرفتون

    • بدون نام

      مفسدان داخلی همانهایی که در کمترین زمان ثروت های نجومی جمع میکنند را اگر راست میگویید از صفحه روزگار محو کنید اسرائیل از اینها به مراتب بهتر است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج