۷۹۷۴۸۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

احتمال برکناری ترزا می قوت گرفت

بر اساس گزارش یک پایگاه اینترنتی یک منبع آگاه اعلام کرده است که ۴۸ قانونگذار حزب محافظه کار این کشور با فرستادن نامه‌ای اعلام کردند که دیگر از ترزا می حمایت نمی‌کنند و این مساله احتمال به راه افتادن پروسه رای عدم اعتماد در پارلمان علیه ترزا می را قوت بخشیده است.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس گزارش یک پایگاه اینترنتی یک منبع آگاه اعلام کرده است که ۴۸ قانونگذار حزب محافظه کار این کشور با فرستادن نامه‌ای اعلام کردند که دیگر از ترزا می حمایت نمی‌کنند و این مساله احتمال به راه افتادن پروسه رای عدم اعتماد در پارلمان علیه ترزا می را قوت بخشیده است.

این اتفاق تهدید به چالش کشیده شدن رهبری ترزا می در حزب محافظه کار را تشدید کرده است، چرا که این ۴۸ نامه حد نصاب ۱۵ درصدی را که به منظور به جریان انداختن فرایند رای عدم اعتماد علیه ترزا می لازم است را در بر دارد.

این‌ در حالی است که جاکوب ریس ماگ، یک قانونگذار انگلیسی از مطرح شدن نام پنج نفر برای جانشینی ترزا می در صورتی که او بر کنار شود خبر داده است که عبارتند از: دیوید دیویس، وزیر سابق بریگزیت و دومینیک راب، جانشین بعد از او در این وزارتخانه، ایستر مکوی، وزیر سابق مستمری‌ها، پنی موردانت، محافظه‌کار حامی برگزیت و بوریس جانسون که سابقا وزیر امور خارجه می بوده است، جزو کاندیداهای جانشینی ترزا می محسوب می‌شوند.

در ‌عین ‌حال پایگاه ساندی تایم گزارش کرد که چند وزیر ارشد مخالف اتحادیه اروپا شامل مایکل گاوی، لیام فاکس، کریس گریلینگ، پنی موردانت و آندریا لیدسوم قبول کرده‌اند که در دولت ترزا می باقی بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • HasanJalil

      سلام و درود
      اینکه توی اروپا قدرت به راحتی ،البته با سعی و تلاش و سیاسی کاری حزب های مختلف از حزبی به حزب دیگه منتقل میشه جالب توجه هست
      مثلا الان تو کشور خودمون اوضاع کشور از نظر اقتصادی بد تر از شرایط حال حاضر بشه هیچ اتفاق خاصی از نظر انتقال قدرت نمیافته
      چرا ؟چون عملا حزبی توی کشور نیست و هیچ کدوم از ارکان قدرت استقلال لازم رو ندارن اگر توی اوایل انقلاب هم برکناری هایی هم اتفاق افتاد باز هم بر اساس قدرتهای حزبی نبود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج