۷۹۸۲۸۸
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

مصوبه جدید درباره قرار‌های بازداشت زیر ۱۰۰ میلیون

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون قضایی، قرارهای بازداشت زیر ۱۰۰ میلیون برای آزادی فرد نیاز به وثیقه ندارد و فرد با قرار کفالت نیز می‌تواند آزاد شود.

خبرگزاری فارس: محمد علی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح کاهش جمعیت زندانیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ۳ ماده آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون قرار بازداشت باید به تائید دادستان برسد و چنانچه دادستان تشخیص دهد که این قرار باید تعدیل شود بازپرس باید آن را پذیرفته و اعمال کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: همچنین با تصویب کمیسیون قرار بازداشت زیر ۱۰۰ میلیون برای آزادی فرد نیاز به وثیقه ندارد و با قرار کفالت فرد مورد نظر می‌تواند آزاد شود همچنین در مواردی که وثیقه لازم است باید به فرد فرصت داده شود که وثیقه را تأمین کند و کار ارزیابی وثیقه وی باید به سرعت انجام شود و اینگونه نباشد که کار ارزیابی وثیقه به اندازه‌ای طولانی شود که فرد بازداشت شود.

پورمختار خاطرنشان کرد: همچنین براساس مصوبه کمیسیون یک نسخه از قرارهای بازداشت صادره باید برای رئیس دادگستری شهرستان ارسال شود تا وی در جریان کار قرار بگیرد و اگر تخلفی را مشاهده کند تذکر دهد و در صورت تکرار تخلف توسط قاضی آن را به دادسرای انتظامی قضات معرفی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خ

      خوبه مردم بدبخت تر شدن از این به بعد پول مردم بخور زندان هم نرو
      علی برکته الله

    • نگین

      سلام ببخشین پدر من زندان 3سال الا که وصیقه می خواهن برای ازادی پدرم گفتم سند مالک باید خود اصفهان باشد ماهم سند ملک نداریم گفتم سند از چهارمحال بختیاری داریم قبول نکردن پدرم هنوز بخاطر وصیقه که نداریم ازاد نشد مادرم چطور یک زن وصیقه جور کند توراخدا این چه قانونی سند شش دنگ مگه فرق می کند

    • بدون نام

      خب براشون کاری نداره، قرار رو می نویسن 100میلیون و یک ریال تا نتونه کفیل بیاره

    • بدون نام

      این بدترین قانون چون کلاهبرداری رواج پیدا میکند

    • بدون نام

      همه اش کمک به مجرمان همه اش اقدام درجهت دلگرمی متهمان همه اش پیدا کردن راه قانونی برای فرارمجرمان از حبس و........ دیگر چه انتظاری است که جامعه روی آرامش ببیند اجرای قانون محکم وبازدارنده هفتاددرصد مجرمان را از ارتکاب جرم جدید وافرادی راکه برای اولین بار قصد انجام جرم رادارندتا نود وپنج درصدبازمیدارد

    • ف.ازادبخت

      خدا کنه این قانون اجرابشه باعث اخلاق درجامعه وهمچنین جلوگیری ازسواستفاده بعضی افراد درنیروی انتظامی وخیلی ازعواقبی که فردی ناچار شایدمدت کوتاهی به زندان میره وبه راهایی کشیده وازجرم وجنایتهای بی موردجلوگیری میکنه!؟

    • بدون نام

      باید به متهم ، فرصت داده شود تا خودش بتواند وصیغه ملکی خودش را نیز ارایه نماید . و تا روز دادگاه آزاد باشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج