۷۹۹۴۲۹
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

برنامه «دستپخت» اخطار می‌گیرد

احسان قاضی‌زاده هاشمی، با انتقاد از اتفاق پیش‌آمده در برنامه «دستپخت» عنوان کرد که به دلایل مسائل مالی و اسپانسرینگ، برخی کارشناسان نامناسب وارد برنامه‌های تلویزیونی می‌شوند.

خبرآنلاین: احسان قاضی‌زاده هاشمی، با انتقاد از اتفاق پیش‌آمده در برنامه «دستپخت» عنوان کرد که به دلایل مسائل مالی و اسپانسرینگ، برخی کارشناسان نامناسب وارد برنامه‌های تلویزیونی می‌شوند.

برنامه «دستپخت» اخطار می‌گیرد

احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده فریمان در مجلس و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما درباره ویدئویی که از برنامه «دستپخت» در فضای مجازی پخش شد و واکنش‌های مختلفی را هم در پی داشت گفت: «این ویدیو را دو روز پیش دیدم، قطعا مجموعه تولید کننده باید پاسخ بدهد و برای این رفتار کارشناسان باید پاسخگو باشند.»

او افزود: «کارشناسانی نامناسب که به دلایلی مثل اسپانسرینگ و مالی در برنامه‌ها حضور دارند، نباید به صرف این دلیل در برنامه‌ها باشند. ناظرین پخش باید در این زمینه‌ها دقت بیشتری کنند.»

قاضی‌زاده همچنین بیان کرد: «این برنامه توهین به خانم‌ها بود و ادبیاتی که در این برنامه مورد استفاده قرار گرفت با مبانی انسانی و حفظ کرامت انسان‌ها در تضاد کامل بود. در این مسابقات باید کرامت انسان‌ها حفظ شود. ما این موضوع را در شورای نظارت صدا و سیما مطرح می‌کنیم و اگر آنجا رای بیاورد به مجموعه معاونت شبکه یک اخطار خواهیم داد.»

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که هیچکس نمی‌داند مهمان را چگونه به صدا و سیما دعوت می‌کنند و اتفاق‌هایی سرشار از فریب دادن مخاطب، برنامه‌های غیر حرفه‌ای در صدا و سیما بیداد می‌کند، توضیح داد: «جنبه‌های جذب مشارکت‌ها و مسائل مالی برای صدا و سیما باعث شده یک سری افراد مختلف بدون طی شدن خیلی از مراحل، برنامه‌سازی کنند، نتیجه آن هم این آثار مخرب است. چون این اتفاق‌ها ممکن است حاشیه‌هایی را به‌وجود بیاورد، ما آن را بررسی می‌کنیم و اگر رای آورد، اخطار می‌دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیننده

      فقط فکر جیب خودشونند هرچی لایق خودشان هست به اون عزیز گفتن توجیه نامناسبی هم داشتن

    • ۱

      اصلا این برنامه دست پخت مثلاً داره چه به بیننده ها یاد میده
      قراربود تلویزیون بشه دانشگاه برنامه هایش شده توهین به مردم بعد مجری این برنامه آمده ادعا کرده چون فلان مقدار ساعت برنامه تهیه کردیم اینطور موارد هم پیش میاد

    • بدون نام

      اقای قاضی زاده شما چند تا شغل دارین

    • م م

      باسلام راستش من این برنامه که نگاه می کردم بیشتر یک حالت غرور که من بلد هستم با جدیت با حالت به شرکت کنندها می کردن خوشم نيومد

    • ناشناس

      بررسی می کنی رای بیاره این چه حرفیه آخه !!باید بدون هیچ تاملی با این کارشناس و برنامه برخورد بشه تا درس عبرتی باشه برای تمام به اصطلاح برنامه سازان

    • حدیث

      بیجا کرد اینهه دروی. گف. مردک زن ستیز من که عمرا تلوزیون ایران ببینم خاک تو سرصداسیمای فرمایشی پوولکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج