۸۰۰۶۹۱
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

این خبر به‌روزرسانی می شود؛

آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند.

برترین ها: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند.

این زلزله در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر شهرهای استان ایلام و همچنین تبریز، ارومیه، اصفهان، اهواز، ساوه و رشت نیز احساس شده است.

مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران بزرگی این زلزله را ۶.۴ ریشتر و محل وقوع آن را استان کرمانشاه - حوالی سر پل ذهاب در عمق ۷ کیلومتری زمین اعلام کرده است.
مرکز لرزه‌نگاری آمریکا نیز از وقوع زلزله ۶.۳ ریشتری در پایتخت عراق و دیگر استان‌های این کشور خبر داده است.

۲۰:۳۲: منابع محلی خساراتی به مناطق مختلف روستایی در سرپل‌ذهاب و قصر‌شیرین وارد شده است و موجب ریزش دیوار برخی منازل شده است. تیم‌های ارزیاب هلال احمر به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

۲۰:۴۴: سرپرست اورژانس کشور از اعزام 6 تیم امدادی به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

تخریب ساختمان جهاد کشاورزی سرپل ذهاب

20:47: هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از استقرار هلال احمر، ارتش و سپاه در منطقه خبر داد و گفت: نیمی از برق سرپل ذهاب بر اثر زلزله قطع شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر برق منطقه وصل شده است.

آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

تصاویری از زلزله در برخی شهرهای کرمانشاه و هجوم مردم به کوچه و خیابانها

۲۰:۵۰: جمالی‌نیا فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه در پی این زلزله برق شهرستان سرپل ذهاب قطع شده بود، تصریح کرد: مردم به دلیل از ترس زلزله منازل را ترک کرده و به خیابانها آمدند. وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و عوامل ستاد بحران به منطقه سرپل ذهاب اعزام شدند، افزود: هوای امشب سرپل ذهاب نیمه ابری گزارش شده است.

آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

تصاویر تخریب یک منزل در یکی از روستاهای قصر شیرین /جماران

20:53: علی مرادی رئیس مرکز لرزه نگاری گفت: زلزله به بزرگای ۶.۴ ریشتر و در عمق ۷ متری و در جنوب کرمانشاه و در فاصله ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب و ۱۸ کیلومتری قصر شیرین اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ۴ پس‌لرزه بعد از زلزله رخداد یکی بزرگی یکی از این پس لرزه‌ها ۵ ریشتر بوده است، افزود: احتمال تخریب برخی روستاهای کوچک به دلیل شدت زلزله وجود دارد.

آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

خسارات زلزله به منازل مسکونی شهرستان ثلاث باباجانی در اثر زلزله

21:15: سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه از مراجعه ۷۵ مصدوم به مراکز درمانی خبر داد و گفت: ۳۰ نفر در گیلانغرب و ۴۵ نفر در سرپل ذهاب به بیمارستان مراجعه کرده اند. وی افزود: برق سه شهر استان که قطع شده بود با تلاش تیم‌های امدادی وصل شد.

آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

۲۱:۲۷: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تا این لحظه گیلانغرب 50 مصدوم، سرپل ذهاب 50 مصدوم و قصرشیرین 15 مصدوم داشته‌اند، اظهار کرد: تا این لحظه گزارشی در خصوص تلفات احتمالی به ما گزارش نشده است.

آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

بیمارستان قصر شیرین ساعتی بعد از زلزله

21:48: امداد و نجات هلال احمر از اعزام ۱۸ تیم ارزیاب از کرمانشاه، ۸ تیم آنست و ۸ تیم آوار از استان‌های لرستان، کردستان، همدان و ایلام به مناطق زلزله زده خبر داد

21:57: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اعزام ۱۸ تیم امدادی از استان های همجوار کرمانشاه گفت: تا به این لحظه ۵۰ مصدوم از سرپل ذهاب، ۴۵ نفر از قصرشیرین و ۶۱ نفر از گیلانغرب به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

22:01: سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: جاده‌ها و راه‌های ارتباطی در مناطق زلزله‌زده باز است.

22:20: هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عمده مصدومین به صورت سرپایی مداوا شده‌اند، گفت: برخی از مصدومین به بیمارستان‌های مرکز استان اعزام شدند. وی با اشاره به اینکه مطابق آخرین آمار در این زلزله حدود ۲۰۰ نفر مصدوم شده‌ است، تصریح کرد: اوضاع کاملا تحت کنترل است و هیچ نگرانی در موضوع مدیریت بحران نداریم.

22:32: آرش لهونی مدیر‌کل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به استقرار پنج بالگرد امداد در منطقه زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۶۰۰ تخته چادر از استان‌های همجوار به کرمانشاه ارسال شده است.

22:36: سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از همان لحظات اولیه پیگیر موضوع بوده‌اند و با فرمانده سپاه استان هماهنگی‌های لازم جهت ارائه کمک‌های مورد نیاز شده است، اظهار کرد: با جمع‌بندی‌های صورت گرفته در صورت نیاز آماده ارائه انواع کمک‌های امدادی به منطقه هستیم و با تمام توان پای کار هستیم و خواهیم بود.

22:40: امیر تقی‌خانی سخنگوی ارتش با بیان اینکه اوضاع با کمک مردم، نیروهای امدادی و مسلح تحت کنترل است، اظهار کرد: با حضور همه دستگاه‌ها از جمله نیروی مسلح و امدادی به مردم اعلام می‌کنیم که نگرانی از مناطق نداشته باشند.

22:48: علی‌اصغر پیوندی مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی به منطقه گفت: اقلامی از جمله چادر، پتو، آب معدنی و ... به منطقه ارسال شد.

22:59: هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از مصدومیت ۲۶۰ نفر در سه شهر درگیر این زلزله خبر داد و گفت: عمده مراجعان به مراکز درمانی به صورت سرپایی مداوا شده‌اند و تعداد اندکی نیز به مرکز استان اعزام شده‌اند.

23:01: سردارمنوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مناطق زلزله‌زده استان در امنیت کامل به سر می‌برند، اظهار کرد: پلیس به حالت آماده‌باش درآمده و همه چیز تحت کنترل است.

آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

۲۳:۱۰: متولی‌زاده مدیرعامل توانیر با بیان اینکه برق تمام مناطق درگیر زلزله وصل شده است، گفت: همکارانمان در منطقه و استان‌های مجاور در آماده‌باش کامل هستند.

۲۳:۲۳: وزیر ارتباطات: قطعی جدی ارتباطات در استان کرمانشاه نداریم

۲۳:۴۱: کولیوند رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه آمار مراجعات به اورژانس تا ساعت ۲۳ مجموعا ۳۶۱ نفر گزارش شده است، اظهار داشت: مراجعه ۱۸۰ نفر در سرپل ذهاب، ۷۹ نفر درگیلانغرب، ۸۴ نفر در قصر شیرین، ۱۲ نفر در روانسر و ۶ نفر در دالاهو به مراکز درمانی گزارش شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد تا کنون دو نفر از گیلانغرب به بیمارستان اسلام‌آباد و دو نفر از قصر شیرین به بیمارستان سرپل ذهاب و دو نفر دیگر از قصر شیرین به کرمانشاه و دو نفر هم از روانسر به کرمانشاه منتقل شده‌اند که همگی دچار تروما و شکستگی در هنگام فرار شده بودند.

کولیوند با بیان اینکه تاکنون خسارتی ناشی از ریزش آوار نداشته‌ایم، افزود: گزارشی مبنی بر فوت فردی بر اثر این حادثه نداشته‌ایم.

۲۳:۴۵: مدارس و دانشگاههای استان کرمانشاه فردا تعطیل است

۲۴:۲۸: محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از افزایش تعداد مصدومان به 513 نفر تا ساعت 24 خبر داد و اظهار کرد: 28 مورد از آن به مراکز درمانی استان اعزام شده‌اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، محمد‌صادق الماسی و نعمت خسروی از گیلانغرب اعزام به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب، بدریه پرهوده و لیلا اسفندیاری از گیلان‌غرب اعزام به بیمارستان طالقانی کرمانشاه، ایمان راستین و یدالله حاتمی از قصرشیرین اعزام به بیمارستان بانگر سرپل‌ذهاب، صبا پرند و سودابه رشیدی و علی‌میر مرادی از قصرشیرین اعزام به بیمارستان طالقانی کرمانشاه، ابوالفضل کریمی از سرپل‌ذهاب اعزام به بیمارستان طالقانی کرمانشاه و یونس بیگ‌مرادی از سرپل‌ذهاب اعزام به بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه اسامی تعدادی از مصدومان اعزامی به بیمارستان‌های استان در پی وقوع زلزله امشب است.

۰۱:۰۰ : مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد، بیش از 20 پس لرزه در استان کرمانشاه ثبت شد

۱۰ :۰۱ : تیم های ارزیاب به محل اعزام شدند.

۰۱:۲۰ : شورای هماهنگی مدیریت بحران اعلام کرد مدارس و دانشگاههای استان کرمانشاه در دو نوبت امروز دوشنبه تعطیل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راسته میگن 11استان زلزله اومده

    • بدون نام

      ایکاش خونه ها رو محکم تر میساختن

    • بدون نام

      ای وای بر ما
      در واقع زلزله آدم نمی کشه ، آوار هست که بلا و مصیبت درست می کنه

      اونم که بی برو برگرد دولت مسئول مستقیمش هست !
      اکثر ساختمانها بدون لحاظ کردن اینکه ما در یکی از چند منطقه ی فعال زلزله ی دنیا هستیم، ساخته شدند و مقصر خود خود دولته !

    • بدون نام

      وای واقعاترسناک بودتموم ساختمون تکون میخوردمن نزدیک بودسکته کنم وای خدارحم کنه آدم اون موقع حس میکنه آخرزمونه دعامیکنم هیچ وقت تواین شرایط قرارنگیرید

    • بدون نام

      بندگان خدا کاش میشد براشون کاری کنیم
      پارسال زمستان آواره امسالم همینطور

    • ترسو

      وسيله بخور بخور آقايون فراهم شد ! بشتابيد كه غفلت موجب پشيمانيست !!!!

    • انصاریان

      انشاالله خداوند از هم وطنانمان محافظت نماید و مسئولین باتوجه به شرایط آب و هوا مدیریت صحیح و به موقع بحران را انجام دهند.

    • بدون نام

      یعنی چقدر زباله اتمی در این منطقه دفن کردن که هر سال به محض سردی هوا میخادبا زلزله شدن جان هموطنانمون را بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج