adexo3
۸۰۰۹۸۴
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران اعلام کرد که قیمت طلا و سکه در بازار امروز نسبت به ابتدای هفته با ثبات نسبی همراه بوده و همچنان هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی کمتر از چهار میلیون تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران اعلام کرد که قیمت طلا و سکه در بازار امروز نسبت به ابتدای هفته با ثبات نسبی همراه بوده و همچنان هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی کمتر از چهار میلیون تومان معامله می‌شود.

ابراهیم محمدولی، اظهار کرد: امروز قیمت طلا و سکه تقریبا با نرخ‌های روز نخست هفته جاری یکی است و می‌توان گفت که ثبات نسبی در این بازار وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود همچنان روند کاهشی قیمت‌ها در این بازار ادامه داشته باشد که البته مشروط به نگاه و سیاست‌گذاری‌های مسئولان است.

وی افزود: امروز قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم نیز ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. همچنین نیم‌سکه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان و سکه گرمی ۶۶۱ هزار تومان در بازار امروز معامله می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران همچنین درباره‌ حال و هوای بازار طلا نیز اینگونه توضیح داد که ثبات قیمت در بازار طلا با وجود افزایش اونس جهانی به ۱۲۲۷ دلار مشاهده می‌شود به‌گونه‌ای که هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۵۷۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود و اگر مدیریت و برنامه‌ریزی متولیان و مسئولان دولتی همچون هفته‌های گذشته باشد همچنان امید به کاهش قیمت‌ها وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی پیدا بشه عوض دنبال خبر دلار وسکه بره دنبال ثبات مواد غذایی بره پولمان کو که دلار وسکه بخریم گوشت کیلوی چند گوجه‌فرنگی سیب زمینی پیاز.تخم مرغ چند. همیشه همه خبرها رابرای بالای شهری ها مینویسند برای پایین شهری ها کارگر وکارمند ازثبات اجاره خانه ومواد غذایی لطف کنید بنویسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین سرکاریم ادرس غلط میدهند

    • بدون نام

      سلام کار خیلی خوبی بود دیگه کسی دنبال سکه دلار نخواهد رفت انشاالله ای کاش این طرح در بازار مسکن و خودرو هم اتفاق می افتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باش تا حسن خونه ارزون قیمت برات بسازن

    • بدون نام

      به همین خیال باش ایران از برجام دربشه مثل فنر درمیره قیمت طلا وارز وسکه

    • آخوند

      علت افزایش قیمت در ماه های بعد : به خاطر کریسمس - از برجام خارج شدن ایران به احتمال فراوان و تحریم بیشتر و برگشتن تحریم شورای امنیت - پول نفت دست ایران نمی رسه به خاطر سوئیت- اثرگذاری تحریم ها - بی اعتمادی افکار عمومی به دولت

    • بدون نام

      اگه تونستید یه سال قیمت ها رو ثابت نگه دارید اون وقت حرف بزنید.

    • بدون نام

      چه فایده وقتی قیمت اجناس پایین نمی آید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج