اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۱۷۲۷
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

تکذیب نرخ‌گذاری خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار

وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به انتشار برخی اخبار درباره احتمال قیمت گذاری جدید خودروها پنج درصد زیر قیمت های کنونی بازار گفت: این موضوع صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به انتشار برخی اخبار درباره احتمال قیمت گذاری جدید خودروها پنج درصد زیر قیمت های کنونی بازار گفت: این موضوع صحت ندارد.

«رضا رحمانی» امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه در ماه های گذشته نظرهای زیادی مطرح شده، اما در برخی موارد اطلاعات افراد دقیق نیست و برپایه حدس و گمان است.

به گفته این مقام مسئول، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی کارشناسانه قیمت هاست و به زودی گزارش آن نهایی می شود.

وی بیان داشت: آنچه در بحث خودرو به دنبال آن هستیم فقط موضوع افزایش قیمت ها نیست، بلکه ساماندهی صنعت خودرو را در برنامه داریم که همکاران در حال تدوین آن هستند و از خودروسازان نیز برنامه خواسته ایم.

رحمانی تاکید کرد: خودروسازان باید چند برنامه را مد نظر داشته باشند و تعهد در آنها ایجاد شود؛ در این راستا تعیین قیمت خودرو فقط یکی از موارد است و علاوه بر آن داخلی سازی خودروها، ارتباط با قطعه سازان، کیفیت خودروها و عمل به برنامه ها و تعهدات نیز باید مدنظر باشد.

وی درخصوص قراردادهای خودروسازان نیز گفت: خودروسازان درخصوص پیش فروش های قطعی باید به تعهداتشان عمل کنند و هیچ تردیدی در آن نیست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در عین حال خاطرنشان کرد: آن دسته از خودروهایی که قیمت جدید دارند و مشمول قیمت گذاری اند نیز در دست بررسی هستند و دیروز نیز در جلسه کارگروه تنظیم بازار مورد بررسی قرار گرفت که به زودی نهایی می شود و بطور قطع «افزایش معقولی» تصویب خواهد شد.

وی ابراز امیدورای کرد بسته ای که برای صنعت خودرو در حال تدوین است، به نفع مردم و صنعت باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد احمدی

      مردم رو اصلا حساب میکنید

    • بدون نام

      اینجور قیمت ها واسه بلاد کفره

    • نادم

      تو یکی موندی برنامه های قبلی که به درد سرمایه داران می خورد اگر خودت سرمایه داری که الفاتحه

    • بدون نام

      ببین بااین کارتون تعداوی هموطن سکته میکنن ی سری از خوشحالی ی سری از زیان سودشون

    • بدون نام

      ای بابا تکلیف مردمو روشن کنیددیگه عجب آدم سست عنصری این وزیرجدید.

    • بدون نام

      زمانی که چندین ماه قبل نصف قیمت روز خودرو را از ما گرفتید ، دلار سه هزار تومان بود . حالا توقع دارید به قیمت روز دلار پول خودروها را با ما حساب کنید ، بدانید که این کار موجب اعتراض و نارضایتی مردم می شود .

    • خاک بر سر دولت

      خودروسازان 8 دلیل برای درخواست افزایش قیمت ارائه کردند. من هم 8 دلیل از 80 دلیل، بر اساس و ترتیب دلایل خودروسازان ارائه میدهم. کدام منطقی تر است؟ 1. تا شش ماه دیگر که مطابق با روال رونق تولید کنید، قطعه در انبارها دارید که با ارز 3800 تومنی تهیه شده 2. همین قیمت خودرو در کارخانه هم خیلی بالاست 3. کاهش تولید تعمدی بوده برای ملتهب کردن بازار 4. فرض مهال کنیم دست خودروسازها با دوستان دلال در یک کاسه نباشد، هرچند عامل وجود دلال خود خودروسازها بوده اند، اما میشود با نظارت بر بازار، دلال را حذف کرد 5.خیلی از قطعه سازان برای سودجویی کارگران را اخراج کرده اند و قطعه بی کیفیت از چین وارد کردند و مارک ساخت ایران زدند و ... 6. اگر فرض مهال بگیریم که متضرر شوید، بعد از شش تا هفت ماه دیگر میشوید با توجه به دلیل اول بنده 7. اگر دولت دستش در جیب شماست، دلیل نمیشود دست شما برود در جیب مردم. کما اینکه تا حالا هم دست شما توجیب مردم بوده 8.بازار رو به گند کشاندید، دروغ میگویید. پر رویی هم میکنید. حرف آخر؛ از دولت و حکومتی که نتواند یا نخواهد جلوی حقه بازی و دسیسه این خودروسازها را بگیرد، دیگر چه انتظاری باید داشت؟ و نمیتواند دیگر از ملت انتظاری داشته باشد.

    • بدون نام

      حرف مفت نزن ماشینا اشغالی ایرانا بیست برابر گرون کردین حالا 5 ارزان میکنی ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج