۸۰۱۸۷
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

دلجویی از گردشگران آلمانی سرگردان در کرج

مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تیمی از سوی ریاست سازمان میراث فرهنگی به منظور دلجویی، با گردشگران آلمانی که مدارک آنها به سرقت رفته بود دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تیمی از سوی ریاست سازمان میراث فرهنگی به منظور دلجویی، با گردشگران آلمانی که مدارک آنها به سرقت رفته بود دیدار کرد.

امین عارف‌نیا با اشاره به واقعه اتفاق‌افتاده برای خانواده گردشگر آلمانی در کرج که موجب سرگردانی آنها شده بود اظهار داشت:‌ این خانوده آلمانی مهمان یک خانواده ایرانی بود که بعد از اینکه در یکی از خیابان‌های کرج خودروی خود را ترک کردند مورد سرقت قرار گرفتند و سارقان دوربین، پول، کارت اعتباری، مدارک خودرو، گذرنامه‌ها و سایر مدارکی که در آلمان دارای اهمیت است را با خود بردند.

وی افزود: به محض اطلاع از این موضوع، سازمان میراث فرهنگی وارد عمل شد و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز به دستور مستقیم دکتر نجفی، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور مامور به دلجویی از این گردشگران شدند.

عارف‌نیا با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین دغدغه این گردشگران موضوع مدارک آنهاست تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل‌آمده با نیروی انتظامی استان البرز قرار شد این سازمان به سرعت سارق را پیدا و مدارک این گردشگران در اسرع وقت به آنها تحویل شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد:‌ امروز تیمی از طرف سازمان میراث فرهنگی استان البرز از این گردشگران دلجویی کردند و امیدواریم که دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

کریستین ایوان که همراه با خانواده خود به ایران سفر کرده بود بعد از سرقت ماشینش، با کنار هم گذاشتن چند برگه کاغذ و چسباندن آن پشت شیشه ون خود نوشت: «مدارک ما گم شده. یابنده مژدگانی خوبی دریافت خواهد کرد. ما فقط می‌خواهیم به خانه برویم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohamaad

      واقعا جای تاسف داره برای ما ایرانی ها

    • babak

      چند روزه که درهمه جا این عمل نقل محافل شده و برخی اینقدر تندروی می کنن که جای تعجب داره ، دائم از این میگن که ما ایرانیها بد هستیم و دزدی در ما زیاده اما هیچکس به این توجه نمی کنه که دزدی در اکثرکشورهای دنیا حتی کشورهای پیشرفته هم وجود داره، کی می دونه شاید یه خارجی دیگه در ایران مدارک اونها رو دزدیده باشه، درخیلی از شهرهای ما توریست ها یا اقوام غیرایرانی مانند افغان ها یا بنگلادشی ها هم هستن، وقتی نمی دونیم چرا باید کل ایرانی ها رو زیر سوال ببریم، هنوز هم بسیاری از مردم ما پاک و نجیبند و این عمل رو بد می دونن ، اینها هم خیلی شلوغش کردن، خبرنگاری هم که خبراونها رو رسانه ای کرده خواسته بزرگش کنه تا به یه موفقیت کاری دست پیدا کنه، در کل دنیا این یک اتفاق معمولی هست که توریستی مورد سرقت قرار بگیره و برای اون راه حل ساده ای وجود داره، اونها با مراجعه به سفارت آلمان به راحتی می تونن مدرک خروج بگیرن و با هزینه ای که دولتشون میده براحتی به کشورشون برگردند، حتی ممکنه خود وزارت امورخارجه هم بهشون کمکی برای برگشت بکنه ، ما ایرانیها اونقدرها هم بد نیستیم، درسته دزدی زیاد شده فساد زیاد شده اما باید انصاف رو رعایت کنیم

      پاسخ ها

      • نغمه

        آخه ایکیو سان یه خارجی بیاد تو کشور ما از یه خارجی دیگه پول و مدارک بدزده؟ خو اگر دزده تو کشور خودش دزدی کنه

      • بدون نام

        چرا واقعيتهاي جامع رو نميخواهيد بينيد دزديكه در كل جامعه رخ ميده رو فقط افغاني ها انام ميدي؟

    • بدون نام

      دلجويي ميخوان چيكار؟؟؟؟؟ مداركشونو پيدا كنين

    • مجتبی

      آبرومون رفت ...!!!!!!!

    • فری

      ,واقعا می طلبه نیروهای اطلاعاتی با دقت و قدرت و سرعت وارد عمل بشن .چون فقط پول و مدارک رو ندزدیده در اصل فرهنگ و ملیت و آبروی همه ما رو دزدیده.

    • بدون نام

      ايراني مهمون نوازه :) ديده داره خوش ميگذره مدارك رو برده چند روز بيشتر مهمونوازي كنن !!!!!

    • arash

      هرجاصحبت از دزدی هست نام کرج میدرخشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج