adexo3
۸۰۳۶
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

دردسر میلیاردی خيانت مرد به همسرش

زن جوان در حالي كه سعي مي‌كرد بغض خود را پنهان كند‌، گفت: من هيچ وقت قسم خود را فراموش نكردم. آن قسم را در حالي ياد كردم كه هيچ‌وقت تصور نمي‌كردم همسرم به من خيانت كند. او همه چيز را از بين برد و همه پل‌هاي پشت سرش را خراب كرد. حالا به خاطر خيانت او خواهان تمام مهريه خود هستم.

وطن امروز: زني در دادگاه مدعي شد: خيانت شوهرم بعد از ۸سال زندگي مشترك باعث شد من قولم را زير پا بگذارم و خواهان مهريه ۱۳۶۰ سكه‌اي‌ خود باشم.

اين زن با حضور در دادگاه خانواده با ارائه دادخواست طلاق گفت: سال ۸۲ با مخالفت خانواده‌هايمان به عقد يكديگر درآمديم. در آن سال‌ها با اينكه خانواده‌ها بشدت مخالف اين ازدواج بودند اما زندگي خوبي را شروع كرديم. بعد از گذشت ۵ سال از زندگي مشتركمان‌، دعواهايمان شروع شد و كم‌كم شدت گرفت؛ تا جايي كه همسرم گاهي اوقات مرا مورد ضرب و شتم قرار مي‌داد.

وي ادامه داد: همسرم بشدت بهانه‌گير شده بود و سر كوچك‌ترين و بي‌ارزش‌ترين مسائل‌ با من دعوا مي‌كرد. گاهي اوقات آن‌قدر فرياد مي‌زد و عصباني مي‌شد كه مجبور مي‌شدم داخل اتاق خواب بروم و در را قفل كنم تا آسيبي به من نرساند.

شوهر اين زن نيز كه در دادگاه حضور داشت،‌ ادعا كرد: من و همسرم با سختي و مشكلات فراوان با يكديگر ازدواج كرديم. او به راحتي خود را بي‌گناه نشان مي‌دهد در صورتي كه اگر هم مشكلي بين ما بوده است، ۲ طرف مقصر بوده‌اند.

وي ادامه داد:‌ زماني كه من و همسرم به عقد يكديگر درآمديم،‌ خانواده‌ من به دليل اينكه با اين ازدواج مخالف بودند در محضر حاضر نشدند. همان موقع من راضي به تعيين ۱۳۶۰ سكه‌ به عنوان مهريه نبودم. همسرم همانجا از من خواهش كرد اين تعداد سكه را قبول كنم و قسم خورد كه هيچ‌گاه اين مهريه را از من مطالبه نخواهد كرد اما اكنون قسم خود را فراموش كرده است.

زن جوان در حالي كه سعي مي‌كرد بغض خود را پنهان كند‌، گفت: من هيچ وقت قسم خود را فراموش نكردم. آن قسم را در حالي ياد كردم كه هيچ‌وقت تصور نمي‌كردم همسرم به من خيانت كند. او همه چيز را از بين برد و همه پل‌هاي پشت سرش را خراب كرد. حالا به خاطر خيانت او خواهان تمام مهريه خود هستم.

مرد جوان با اظهار عجز از پرداخت‌ اين تعداد سكه گفت: همسرم به تحريك پدرش خواهان طلاق است وگرنه ما زندگي خوبي داشتيم. در واقع پدر همسرم از اين طريق مي‌خواهد براي خود منبع درآمدي داشته باشد.

زن جوان در پاسخ به اين ادعاي همسرش گفت: اگر هدف پدرم بدبخت كردن دخترش به دليل منافع مالي بود، ۶ سال به دليل اينكه همسرم از لحاظ مالي ضعيف است خانه‌اي به ما نمي‌داد. حرف‌هاي همسرم فقط توجيهي براي انجام كارهاي ناپسندش است.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و رسيدگي به پرونده را به جلسه آينده موكول كرد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دردسر میلیاردی خيانت مرد به همسرش



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج