۸۰۳۷
۵۰۶۴
۵۰۶۴
پ

قتل مادر توسط پسرش به خاطر سوءظن!

فروردين ماه امسال به ماموران آگاهي شهرستان داراب در استان فارس خبر رسيد، زني به طرز فجيعي در خانه‌اش كشته شده است.

شرق: مشكوك شدن پسرجواني به رفتار مادرش سبب شد، او دست به چاقو ببرد و جان مادر را بگيرد.

فروردين ماه امسال به ماموران آگاهي شهرستان داراب در استان فارس خبر رسيد، زني به طرز فجيعي در خانه‌اش كشته شده است.

زماني كه كارآگاهان جنايي به محل حادثه رفتند با پيكر بي‌جان زني حدودا ۴۵ ساله به‌نام عفت روبه‌رو شدند كه بر اثر اصابت ضربات متعدد كارد از پا در آمده بود. شواهد از آن حكايت داشت كه زمان وقوع اين جنايت هيچ‌كس در خانه حضور نداشته و چند ساعت پس از مرگ اين زن يكي از همسايه‌هاي عفت متوجه واقعه شده است. در چنين شرايطي جسد مقتول به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات براي رازگشايي از اين جنايت كليد خورد.

افسران آگاهي در جريان تفحص‌هاي ويژه پي بردند اين جنايت توسط يكي از نزديكان عفت رخ داده است زيرا هيچ نشانه‌اي مبني بر ورود اجباري قاتل به خانه مقتول به دست نيامد. همچنين بررسي وضعيت خانوادگي اين زن حاكي از آن بود مقتول پسر جواني به‌نام حبيب دارد كه جوان خوش نامي نيست. از اين رو نام وي به عنوان يكي از مظنونان اين جنايت مطرح شد.

زماني كه كارآگاهان قصد داشتند حبيب را به پليس آگاهي احضار كنند معلوم شد او از چند روز قبل به طرز مشكوكي ناپديد شده است. مفقود شدن حبيب موجب شد، تكه‌هاي پازل فرضيه كارآگاهان درخصوص دست داشتن حبيب در قتل مادرش كامل شود. به همين سبب تجسس‌هاي گسترده‌اي براي دستگيري حبيب آغاز شد.

با گذشت چند روز از متواري شدن حبيب ماموران با رديابي‌هاي گسترده به اطلاعاتي درباره مخفيگاه متهم به قتل دست يافتند و سرانجام وي را بازداشت كردند. حبيب در بازجويي‌هاي مقدماتي اتهام قتل مادرش را بر عهده گرفت و گفت چون به مادرش مشكوك شده بود، وي را كشت.

جوان مادركش در اين‌باره گفت: از مدت‌ها قبل نسبت به مادرم مشكوك شده بودم. او رفتار مرموزي داشت و من فكر مي‌كردم او به ما خيانت مي‌كند و با مرد ديگري در ارتباط است. به همين دليل در حالي كه به شدت از دست مادرم عصباني بودم روز حادثه تصميم گرفتم او را بكشم. آن روز منتظر شدم او به خانه برگردد. بعد از آن در يك فرصت مناسب با چاقويي بالاي سرش رفتم و او را غافلگير كردم. سپس با چاقو چندين ضربه به او زدم و جانش را گرفتم.

در پي اعترافات متهم به قتل او صحنه جنايت را بازسازي كرد و با تكميل تحقيقات پرونده اين جنايت خانوادگي با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به دادگاه كيفري استان فارس ارسال شد و قرار است حبيب به زودي در برابر اتهام قتل مادرش از خود دفاع كند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل مادر توسط پسرش به خاطر سوءظن!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج