۸۰۵۴۹۶
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

بهزیستی: انتقال معتادان به کهریزک شدنی نیست

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: کمبود فضا و ظرفیت برای نگهداری از معتادان نداریم و سیاست ما این نیست که معتادان متجاهر را به کهریزک منتقل کنیم.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: کمبود فضا و ظرفیت برای نگهداری از معتادان نداریم و سیاست ما این نیست که معتادان متجاهر را به کهریزک منتقل کنیم.

انوشیروان محسنی‌بندپی در رابطه با ظرفیت نگهداری معتادان بی‌خانمان و متجاهر گفت: هیچ معتاد متجاهری نیست که به بهزیستی معرفی شده باشد و ما به دلی کمبود جا آن را پذیرش نکرده باشیم.

وی ادامه داد: بهزیستی نسبت به پذیرش و ارائه خدمات حمایتی به معتادان بی‌خانمان و متجاهر آمادگی کامل دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:‌ توسعه مراکز جامع توانمندسازی و اجتماع پذیری معتادان در دستور کار بهزیستی قرار دارد و مدیریت موردی پس از ترخیص این افراد به گونه‌ای که مورد به مورد بررسی شوند، انجام می‌شود.

بندپی در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر انتقال خرده‌فروشان مواد مخدر به کهریزک گفت: سیاست ما این نیست اگر جای دیگری این موضوع را عنوان کرده‌اند نمی دانم چرا که بهزیستی مدیریت مراکز ماده ۱۶ که معتادان متجاهر هستند را بر عهده دارد.

وی گفت: در رابطه با مهارت‌آموزی، اجتماع پذیری و درمان این افراد بهزیستی برنامه‌های خود را دنبال می‌کند. و در ... آنها را مدیریت خواهد کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اعتقاد ما این است که باید آموزش و اقدامات حمایتی و اجتماعی به صورت تاثیرگذار بر این افراد ارائه شود.

بندپی افزود: موضوع انتقال توسط قوه قضائیه مطرح شد و این موضوع ارتباطی با پذیرش معتادان متجاهر در مراکز نگهداری از این افراد ندارد زیرا کمپ‌های ترک اعتیاد استان تهران در حال حاضر ظرفیت لازم برای پذیرش معتادان متجاهر را ندارند.

وی گفت: ظرفیت مراکز استان‌ها برای پذیرش معتادان متجاهر حتی تا شش ماه هم فراهم است و کمبود جا نداریم. باید نگاه‌ها به این مقوله علمی و تخصصی باشد و از نگاه اردوگاهی باید خودداری کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: برنامه سال ۹۷ در مورد معتادان اشتغال و توانمندسازی آنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش عوض این که این بدبخت هارو مداوا کنید میبرید زندان ۴ تا کاریم که بلد نیستند اونجا یاد میگیرند زشته به خدا

    • ق

      همه را ببرید به دشت کویر به خدا صواب دارد شهر تهران را از وجود معتاد پاک کنید اگر هر نفر تهرانی 5000تومان بدهند که خواهند داد شهرشان از اینها پاک است اینها باید در جایی باشند که روزی هزار مرتبه به مرگ راضی شوند

    • منهی

      برای جلوگیری از مواد مخدر در ایران تبلیغات کم کم کم است وکنترل هم در کار نیست مثلاً درمنطقه ما می شود از مساجد وروحانیون ودیگر مسئولان استفاده کرد که خبری نیست مردم به خدا خیلی اذیت می شوند مبازره باید برای توزیع کنندگان خیلی شدید باشد

    • منهی

      برای جلوگیری از مواد مخدر در ایران تبلیغات کم کم کم است وکنترل هم در کار نیست مثلاً درمنطقه ما می شود از مساجد وروحانیون ودیگر مسئولان استفاده کرد که خبری نیست مردم به خدا خیلی اذیت می شوند مبازره باید برای توزیع کنندگان خیلی شدید باشد

    • بدون نام

      قضیه مواد مخدر در کشور ما مشکوک است ستاد مبارزه با مواد مخدر برای جلوگیری بیاد برای هرفرد معتاد کوپن بدهد ومواد هم از همسایه شرقی افغانستان خریداری کند واختیار آنان قرار دهد خب لااقل یک در آمدی داشته باشد که خرجشان کند ویا مثل شاه در ایران در مناطق خاص کشت کند باور کنید وضع بهتر می شود سود جویان کمتر به سراغ این کار می روند جوا ن ایرانی که معتاد هستی از خواب بیدار شد

    • بدون نام

      مرگ بر کسانیکه جوانان ومردم ایران را دچار مواد می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج