جاباما
۸۰۶۸۰۲
۲۱ نظر
۵۰۰۸
۲۱ نظر
۵۰۰۸
پ

بسیاری از علما خواهان فیلترینگ اینستاگرام شدند

سرپرست جدید معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور با بیان اینکه بسیاری از علما خواهان فیلترینگ اینستاگرام هستند، گفت: مقام معظم رهبری بارها و بارها وضعیت نامطلوب این فضا و اینکه این فضا به قتلگاه جوانان تبدیل شده است را گوشزد کرده اند. آیا من با ادعای ولایتمداری و سرباز ولایت بودن رواست که بی تفاوت باشم و بهانه‌های مختلف بیاورم؟

خبرگزاری ایسنا: سرپرست جدید معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور با بیان اینکه بسیاری از علما خواهان فیلترینگ اینستاگرام هستند، گفت: مقام معظم رهبری بارها و بارها وضعیت نامطلوب این فضا و اینکه این فضا به قتلگاه جوانان تبدیل شده است را گوشزد کرده اند. آیا من با ادعای ولایتمداری و سرباز ولایت بودن رواست که بی تفاوت باشم و بهانه‌های مختلف بیاورم؟

جواد جاویدنیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اینکه چندی پیش صحبت‌هایی مبنی بر احتمال فیلترینگ اینستاگرام مطرح شده بود. آیا قرار است این شبکه اجتماعی فیلتر شود؟ گفت: اینستاگرام باید چند سال پیش فیلتر می‌شد. متأسفانه میزان جرایمی که در بستر جرم خیز اینستاگرام بوجود آمده و هر روز رو به رشد است را می‌توان بعنوان یک فاجعه نام برد و خانواده‌های زیادی درگیر آسیب‌های آن شده و از این مسئله گلایه‌مند هستند.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه افزود: بسیاری از علما و اساتید دانشگاه و دانشجویان هر کدام با استدلال خود خواهان فیلترینگ این نرم افزار هستند. حتی برخی تمام مسئولان فضای مجازی کشور را که هر کدام به نحوی در این فضا نقش دارند به خاطر عدم جلوگیری و برخورد با این پدیده مسئول گمراهی تک تک افراد جامعه و به ویژه کودکان و نوجوانان می‌دانند و بی‌غیرت خطاب می‌کنند و حق هم دارند.

جاویدنیا تاکید کرد: من به عنوان مسئول نظام اسلامی بر صندلی خود تکیه داده‌ام و می‌بینم که چه فجایعی در این شبکه در حال وقوع است و اقدامی که می‌توانم انجام دهم را انجام ندهم و به جای وظایف شرعی و قانونی ملاحظات سیاسی را بهانه کنم آیا خداوند متعال و شهدا از من خواهند پذیرفت؟ اگر واقعا چنین است باید مسئولیتم را رها کنم و در خانه بنیشینم تا حداقل پاسخی داشته باشم که مسئول نبودم.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها وضعیت نامطلوب این فضا و اینکه این فضا به قتلگاه جوانان تبدیل شده است را گوشزد کرده‌اند. آیا من با ادعای ولایتمداری و سرباز ولایت بودن رواست که بی تفاوت باشم و بهانه‌های مختلف بیاورم؟

سرپرست جدید معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور افزود: قوه قضائیه در این خصوص تذکرات لازم را داده است و بنا دارد محکم و استوار پیگیر اجرای قانون در همه زمینه‌ها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      کلآزندگی مردموفیلترکنیدتاخیالتون راحت بشه

    • بدون نام

      علما درباره چپاول بیت المال نظری ندارند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • بدون نام

        من بشخصه از اینیستا یا تلگرام استفاده نمیکنم اما اقایان ....

    • PKE

      چرا گرانی فقر وفحشا و بیکاری جوانان رو فیلترینگ نمی کنید...علما درباره بیکاری جوانان ....وآقازاده پروری مسئولین و اختلاس صحبتی نکردند ای سرباز ولایت..‌‌

    • بدون نام

      در گسترش فساد از طریق اینستاگرام هیچگونه جای تردیدی نیست و بهتره که فیلتر بشه اما چرا قبلش فکری اساسی برای جوانان بیکار و ناامید نمیکنید که اینطور وقت باارششون رو در فضای مجازی تلف نکنند ... توجه کنید که 13 میلیون جوان ایرانی سن مناسب ازدواج رو رد کردن که بیشترش بخاطر مسائل اقتصادیست ... بنده با 37 سال سن 6 ساله که بیکارم و هرگز از مسئولین این امر نخواهم گذشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بجای اینکه ۲۴ ساعت سرت توی اینستاگرام باشه بگرد دنبال کار

      • بدون نام

        اینستاگرام غیر از فساد چیزی نداره و خیلی از خانواده ها رو هم به هم ریخته. همش چشم و هم چشمی و خالی کردن عقده ها. مملکتی که ذهن جوانانش به دست سلبریتیها و
        عقده ایها بیفته بهتر از این نمیشه

    • نورا

      انشاالله که فیلترینگ بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پته شما رو هم برملا کرده ؟

    • نطری

      سلام من با این اخبار ذره ای از درهای اجتماع را بیان میکنم وممنون هستم که به نطراتمان احترام می گذارید

    • رضا

      علما اینقدر که به فیلتر هستن به فکر وضعیت معاش مردم بودن الان کشور اباد شده بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همین خیال باشیم

    • بدون نام

      معاش مردم به عهده دولت است نه علما

    • ali Katrina

      با اینکه واقعا هر جور بی بندوباری تو اینستاگرام دیده میشه مخالف نیستم، ولی واقعا دلم میخواد از زاویه ای نگاه کنید ک اگ کسی مشغول به کار باشه و درآمدی داشته باشه دیگه ناخودآگاه اصلا نمیتونه به این صفحات سرک بکشه و وقتش رو با این چیزا بگذرونه، اون پولدارهای بی درد هم هرکجا باشند باز لاچکری بازی رو در میارند، اینستاگرام نشد، یجای دیگه
      فیلتر کردنش پاک کردن صورت مسالست، نه حلش
      مردم باید خودشون اونقد آگاه بشند ک سمت ابتذال واسشون جذاب نباشه

    • متی

      ما که کسب و کارمون اینترنتیه تکلیف چیه؟؟؟...

    • حمید

      لطفا به فکر دردهای مردم باشید. اگر کل اینترنت را فیلتر کنید خواهید کرد ولی باز هم ذره ای از درد و رنج مردم کاسته نخواهد شد

    • بدون نام

      فیلترم کنید ما باز میریم...چون سر تلگرام کلی فیلترشکن خوب به ما هدیه کردید

    • arash

      اینستاگرام زندگیه مردم را مختل کرده و فساد و فحشا را رواج داده است از مسئولین تقاضا دارم فیلتر کنند ,

    • درین درین

      گرانی، فقر و بیکاری و فحشا و طلاق و بدبختی مردم هم فیلتر کنین تا خوشبخت باشن مثل بقیه دنیا

    • بینام

      علما هم مگر اینستاگرام دارند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج