۸۱۰۱۲۹
۲۸ نظر
۵۰۰۴
۲۸ نظر
۵۰۰۴
پ

جزئیات تازه از حضور پرحاشیه نماینده سراوان در گمرک

محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان گفت: دیروز دو ساعت بعد از اتفاقی که در گمرک افتاد، از گمرک به آقای درازهی زنگ زدند و بعد از این تماس ایشان به گمرک رفته و پیش رئیس نشسته و کاری که داشته را آنجا مطرح کرده است ولی اینکه آن کار چه بوده، مسئولان گمرک بهتر می‌دانند.

خبرگزاری ایرنا: یک نماینده مجلس با بیان اینکه طی ۱۲ سال حضور در بهارستان یک بار هم به گمرک مراجعه نداشته است و معمولاً طبقه خاص به این محل مراجعه می‌‌کنند، جزئیات تازه‌ای از حاشیه حضور یک نماینده در گمرک را بیان کرد.

نماینده بوکان خبر می‌دهد: همان روز سه‌شنبه، دو ساعت بعد از اتفاقی که در گمرک افتاد، مسئولان گمرک با آقای درازدهی تماس گرفتند و ایشان با مدیرکل گمرک دیدار داشت و خواسته‌ای را که برای آن مراجعه‌ کرده بود، مطرح کرد.

محمدقسیم عثمانی، که امروز طی تذکری نسبت به احضار وزیر اقتصاد به مجلس به دلیل حاشیه‌های حضور نماینده سراوان در گمرک واکنش نشان داده بود می‌گوید: من اطلاعی ندارم که نماینده سراوان برای چه کاری به گمرک رفته بود.

این که نماینده‌ای به گمرک مراجعه کند موضوع غیرطبیعی نیست، اما اینکه ایشان دقیقاً برای چه موردی رفته است، من نمی‌دانم. شاید مراجعه ایشان برای ترخیص تجهیزات پزشکی بیمارستان شهرشان بوده است.

او اضافه می‌کند: وقتی فضا این‌طور می‌شود، دیگر پیدا کردن واقعیت سخت است. ولی نماینده به هر دلیلی به آنجا رفته باشد باید هماهنگی لازم می‌شد و همکار ما هم باید محترمانه‌تر از این رفتار می‌کرد. به هر حال اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد.

عثمانی در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه غیرعلنی مجلس نماینده‌ای سؤال نکرد که نماینده سراوان به چه منظوری به گمرک مراجعه کرده بود می‌گوید: اصلاً فضای مجلس آن‌قدر احساسی شده بود که نمی‌شد پرسید چرا شما به گمرک رفتید!؟

موضوع کاری شما چه بوده؟! فضای مجلس، دیروز یک فضای احساسی کامل به نفع آقای درازهی بود. حتی من هم که امروز اعتراضی کردم خیلی از نماینده‌‌ها دو دو کردند که چرا این حرف را می‌زنی؟ ولی من معتقدم حرف حق را باید زد.

این نماینده مجلس یادآور می‌شود: دیروز دو ساعت بعد از اتفاقی که در گمرک افتاد، از گمرک به آقای درازهی زنگ زدند و بعد از این تماس ایشان به گمرک رفته و پیش رئیس نشسته و کاری که داشته را آنجا مطرح کرده است ولی اینکه آن کار چه بوده، مسئولان گمرک بهتر می‌دانند.

آنچه ما می‌دانیم این است که دو ساعت بعد از این ماجرا، به ایشان زنگ زدند و ایشان به گمرک بازگشتند که با ایشان با احترام برخورد کردند و تحویلش گرفتند و بعد ایشان نزد مدیرکل گمرک کشور رفته و حالا خواسته‌اش را هرچه بوده، مطرح کرده است. اما اینکه خواسته‌اش چه بوده یا باید مسئولان گمرک بگویند یا خود ایشان برای افکار عمومی توضیح دهد.

**اگر ایشان برای ترخیص خودروهای یک واردکننده هم رفته باشد اشکالی ندارد

عثمانی اظهار می‌کند: یکی از کارهای نمایندگان رتق و فتق امور مردم است؛ چه واردکننده باشد، چه مریض باشد، چه یک فرد پولدار یا فقیر. نماینده ابزار کار مردم است. بنابراین اگر ایشان برای ترخیص خودروهای یک واردکننده هم رفته باشد اشکالی ندارد.

هر کسی به ما مراجعه می‌کند ما خود را موظف می‌دانیم که برای حل مشکل آنها همه تلاش خود را بکنیم. حالا اگر واردکننده خودرو بوده و ایشان برای پیگیری کار او رفته باشد هم مشکلی ندارد.

او درباره شائبه نفع این نماینده می‌گوید: اگر فسادی در این بحث مطرح است، در حیطه صلاحیت من نیست که درباره آن اظهارنظر کنم. ولی من تا کنون طی ۱۲ سالی که نماینده مجلس بودم به گمرک مراجعه نداشته‌ام. کسانی که با گمرک سروکار دارند عمدتاً واردکننده هستند و از یک طبقه خاص به شمار می‌روند.

با این حال، آقای درازهی تا جایی که من از ایشان شناخت دارم آدمی نیست که برای نفع شخصی رفته باشد، ولی باید بررسی شود تا ان‌شاءالله همین نتیجه هم حاصل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      این نمایندگان به فکر ملت نیستند خودشان راجای این نماینده می گذارند وبدون دلیل وقضاوت صحیح جانب اون رامی گیرند!؟

      پاسخ ها

      • MMIISSSEEE

        این شغل دوم بعضی نمایندگان است با نفوذی که دارند مشکل پول دار ها و خلاف کاران را حل میکنند.

    • بدون نام

      نماینده ای که تا گمرک میره دنبال کار واردکننده خودرو این شک برانگیز نیست ؟؟؟؟ عاشق چشم و ابروی اون واردکننده خودرو بوده ؟؟؟؟ ماست مالی کردن موضوع خیلی بدتره

    • م ش

      آقای نماینده محترم بوکان اگر ترخیص قانونی بود که نیازی به مراجعه نماینده مجلس نبود واگرد غیر قانونی بود می‌شود رانت وای به حال مردم که ایشان نماینده مجلس ش باشند

    • بدون نام

      مسلما نفع شخصی بوده

    • نازنین

      هر نماینده ای که از بی ادبی این آقا دفاع میکنه مسلما نگاه خودخواهانه و از بالا به پایینی مثل خود اون داره و میخواد این اختیار گستاخی و مدعی بودن رو از دست نده. آقایون این گردن کلفتی رو باید در دفاع از حقوق مردم مظلوم نشون بدید نه در مقابل اونها، فرستاده خدا که نیستید منتخب مردمید. همون یه ذره فیلم و لحن ایشون گویای هه چیز بود، هر چقدر هم بی ادبی دیده باشه برخوردش زشت و نابخشودنی و توجیه ناپذیره

    • بدون نام

      برای یک کار زانتی رفته پس به این خیال باش که برای کار مردم رفته

    • بدون نام

      همین پیگیری هاتونو رتق و فتق امور مردمو کردین که انقدر مشکل داریم.
      شماها کار نکنید بهتره والا

    • مهدی

      اول باید اونی که کلیپ را پخش کرد،دستگیر کنند،بعد باید کسانی که کلیپ را نگاه کردند دستگیر شوند، در پایان تمام دروازه بانی هایی که بر خلاف دستور نماینده، گل خورده اند به اشد مجازات برسند.

      پاسخ ها

      • بی نام

        وارد کننده دوربین و مخترع و سازنده گوشی و دور بین را نگفتی

    • بدون نام

      رتق و فتق امورتون منو کشته خخخخخ
      خسته نباشید.
      کاش شبکه تلویزیونی بود که مخصوص مجلس باشه انگار خیلی شیر تو شیره مجلسمون . با این شبکه بهتر میتونیم ناظر کار نماینده هامون باشیم .

    • نعمت

      مگه جریان نماینده سراوان برای این نیست گه اتش گرفتن مدرسه زاهدان و نبود امکانات در مدارس به حاشیه بره ؟؟

    • بدون نام

      گذر کن دم از فقیر مریض مکن
      نمک بر زخم این قیشر بی چیزمکن
      تو برای کار زشت او هاشا مکن
      خود در پیش خدا مردم دنیا رسوا مکن
      خبر داری ان خان خان بازی گدشت
      ان دوران سخت ارباب رعیتی گدشت

    • امیر

      بنده خدا رفت بود تذکر بده قطعات خودرو سریع تر ترخیص بشود... یا شاید هم اصرار داشت پارچه و ملزومات نساجی سریع ترخیص بشود، شب عید نزذیکه. مهمتر اصرار بر ترخیص آجیل برای تعادل بازار. خداوند حافظ شما نمایندگان مجلس باشد.الی برکت الله....

    • غریبه

      شاهد.....روباه.......دم......جمله بسازید ....

    • حامـــــــــــد

      خدا وڪیلی اڱر برای یڪ فرد عادی مشڪلی پیش میامد آیا این جناب نماینده به خودش زحمت میداد از جایش بلند شود وبه طبقه پایین ساختمان خود برود ،معلومه ڪه توش نون داشته اونم چه نونی ڪه ڪار جناب حاجب رو ارجح دانسته ورفته تاخودروهایی ڪه غیر قانونی وارد شده رو ترخیص ڪند ،خدا عاقبت ڪشور ما روختم به خیر ڪند با این نمایندگان مخلص ما،ڪه اینقدر فڪر جامعه ومردم هستند

    • علی

      آقاى ى ک ن ما ى ن ده !!!!رمزدار نوشتم کسى متوجه نشه کى بودى،(منظورم اونا که احساسى شده بودند چرا درازدهی بامشت ولغت نیفتاده به جان اون کارمند که چند حرف رکیک بسنده کرده)خوشبختانه ماملت بازم گوشمان درازه ولی انصافا شماهم معلوم نشد کدو طرفے هستی ؟ازما بهترین یا گوش دراز؟

    • شهریار

      قطعا برای منافع شخصی نبوده! مگه ممکنه! نماینده مجلس و فساد! ۲۰ میلیارد خرج تبلیغات نمیکنن که بیان فساد کنن! قطعا کار خیر بوده! درود بر این نماینده کار چاق کن، ببخشید کار راه انداز!

    • بدون نام

      از اینو اون نیست؛ از ماست که بر ماست..

    • بی نام

      العا قل و الاشاره
      بهر حال گربه هم موش و بخاطر خدا نمی گیره

    • بدون نام

      یعنی برای یک آدم فقیر و شخصی که مشکل دارد هم اینگونه پیگیری میشود!!!!

    • بدون نام

      اگر کارتان رتق فتق مردمه پس چرا نمایندگان ایلام در واگذاری غیر کارشناسی بزرگترین کشتارگاه صنعتی دام کشور نزدیک به ۵۰نفر که در این مجتمع ۱۱ ماه است. حقوقی دریافت نکرده اند دفاعی نمی کپند ..ملک ( خریدار) ۲۷۵ میلیارد در شهر خوش تسهیلات گرفته پس نداده

    • بدون نام

      خدا بداد دینش برسد چرا که تنها ایران بود که دم از یاری امام زمان میزد که با این بی قانونی که بجانش افتاده چندان دوام نخواهد آورد.رحمه الله.
      ...

    • ابراهیم

      بوی رانت و دزدی و اختلاس میاد الکی ذهتنونو مشعول نکنید

    • خدا

      نماینده یعنی ابزار رانت!!!اینطوری که باقی نماینده ها میگن یعنی همین

      پاسخ ها

      • بی نام

        نماینده یعنی ماشین حمل پول وثروت یعنی بنگاه معاملات املاک یعنی صرافی دونبش یعنی موسسه مالی و اعتباری یعنی موسسه کاریابی

    • بدون نام

      شما نماینده عزیز اگر نفعت تو کاری نباشه میای پس فردا بیا تا بریم تا شهر دیگر

    • بدون نام

      هردقیقه یک نماینده تیترمیزنه ودراین رابظه اظهارنظرمیکنه باباشمامثل این بیکاریدجای این مطالب بیمصرف فکرارتقاموارددیگری باشیداینقدردراین مملکت مشکلات وجودداردومردم هزینه کرداشتباهات شمارابایدپرداخت کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج