۸۱۰۱۳۳
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

خبرخوش برای مسکن مهری‌‌ها

رئیس کمیسیون عمران مجلس از توجه ویژه دولت در بودجه سال ۹۸ برای اتمام پروژه مسکن مهر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگویی با اشاره به مشکلاتی که در سال‌های گذشته برای اتمام پروژه مسکن مهر پیش آمده است،گفت: در سال‌های گذشته بودجه مناسبی برای اتمام این پروژه در نظر گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید در بودجه سالیانه، ردیف اعتباری مشخصی برای تکمیل طرح‌‌های مسکن مهر در سال آینده اختصاص دهند، ادامه داد: کمبود منابع اعتباری یکی از مهم‌ترین علل کُند شدن روند تکمیل طرح‌های مسکن مهر طی سال‌‌های اخیر است که باید در بودجه‌های سالانه به آن توجه جدی شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه‌تمام باقی مانده است، افزود: این تعداد مسکن مهر باقی مانده، عدد زیادی نیست و می‌توان با همکاری دولت و مجلس راهکارهایی برای حل این موضوع پیشنهاد کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بودجه پیش‌بینی شده برای اتمام مسکن مهر در بودجه سال آینده، گفت: اتمام این پروژه از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است و دولت نیز اهتمام ویژه‌ای برای این موضوع دارد.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ دولت، توجه‌ ویژه‌‌ای به مسکن مهر داشته و برای اتمام آن بودجه مناسبی را تصویب کرده است، اظهار داشت: حدود ۵ هزار میلیارد تومان برای اتمام زیرساخت‌های این پروژه نیاز است که در بودجه سال آینده عددی از سوی دولت به همین منظور پیش‌بینی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زررررررررزررر.

    • بدون نام

      سلام، اگر ممکنه بخاطر هم نوع دوستی ازحقوق ماهیانه 100 وهشت تومن معلولین مظلوم بهزیستی درمنزل و عدم پرداخت بیشتر از 8 میلیون تومن برای مسکن خانواده های معلول که با بدهکاری زیادی مواجه شدند بدون هیچ راه ودرآمد عنایت فرمایند که چکارکنند؟ درصورتیکه با 8 میلیون تومن هزینه احداث یک سایه بام برای خودرو حتی پول بیشتری نیازمیباشد تا اینکه یک واحدمسکونی 90 متری باید چند میلیون تومن آورده باشد تا حداقل سقف پوشش دهد؟

    • رضا

      دیگه مسکنو بی خیال شوید قیمت مسکن همینجوری هم بالاست!

    • بدون نام

      شش ساله که این حرفها را میزنید

    • بدون نام

      حرف مجلسی‌ها مساوی پشم

    • اوس تقی بازنشسته

      حقیر از مسکن مهریهای سال۸۸هستم که پولهایمان راگرفتندوصاحب مسکن نشدم بازنشسته ومستاجرم وخانه بدوش ً ازمتولیان مسکن مهراستارا. تمنادارم احقااق حق کنندوقسط وعدالت را اجراکنند از قوه قضا ییه تقاضادارم به مبحث مسکن مهراستارا رسیدگی کندتا ازخانه بدوشی خلاص شویو وشرمنده اهل وعیال نباشیم بخداروزگارمان تباه شد

    • بدون نام

      همین مسکن مهر هم پولدارها رفتن دو سه تا خریدن میدن به مردم بدبخت اجاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج