جاباما
۸۱۱۱۵۶
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

تلویزیون دیگر به باران کوثری گیر نمی‌دهد!

مدیران تلویزیون هر چقدر در جریان اکران فیلم «عرق سرد» از پخش آنونس های آن خودداری کردند و اعتراضات نسبت به حساسیت شان به باران کوثری را به جان خریدند، حالا ظاهرا کوتاه آمده اند.

بانی فیلم: مدیران تلویزیون هر چقدر در جریان اکران فیلم «عرق سرد» از پخش آنونس های آن خودداری کردند و اعتراضات نسبت به حساسیت شان به باران کوثری را به جان خریدند، حالا ظاهرا کوتاه آمده اند. به نظر می رسد دیگر این حساسیت منفی از بین رفته یا دست کم کاهش یافته است. گواه این ادعا پخش بی دردسر آنونس های دو فیلم اخیر او، «آستیگمات» و «بی نامی» از شبکه های مختلف هستند.

تلویزیون دیگر به باران کوثری گیر نمی‌دهد!

«خنده های آتوسا»، «کوچه بی نام»، «جامه دران»، «عصبانی نیستم»، «شنل» و … از جمله فیلمهای اخیر باران کوثری بوده اند که تیزرهای آنها به تیر غیب تلویزیون گرفتار و مشمول ممیزی تصاویر این بازیگر شد و یا اصلا اجازه پخش نگرفت.

پاییز امسال در جریان اکران «عرق سرد» هم تلویزیون به هیچ وجه زیر بار پخش تصاویر این بازیگر در قالب آنونسهای فیلم مذکور نشد. سهیل بیرقی کارگردان «عرق سرد» در این باره گفته بود: … با تبلیغات تلویزیونی هم مسئله داشتیم که سابقه نشان داده تصویر «باران» (کوثری) را پخش نمی‌کنند و یکی از کارهای جدیدشان هم این است که می‌گویند تیزری را به ما بدهید که تصویر باران کوثری در آن نباشد، در حالی که نمی‌دانم وقتی نقش اصلی یک فیلم باران کوثری است چطور باید چنین کاری کرد؟! ضمن اینکه من هم زیر بار چنین سفارشی نمی‌روم تا تیزری را بدون بازیگر اصلی آماده کنم».

خود باران کوثری هم در این باره گفته: «از آنجایی که این موضوع برای من اهمیت نداشته و حتی اگر تلویزیون تمایلی به نشان دادن تصویر من داشته، من تمایلی نداشته‌ام، هیچ وقت پیگیری نکرده‌ام اما نکته مهم در این‌باره این است که اگر ما نمی‌توانیم با هم کار نکنیم چه ارتباطی به پخش تیزر تبلیغاتی یک فیلم دارد؟ چون با این کار حقی از من سلب نشده و نمی‌شود و این بازی بچه‌گانه‌ای است که حق تهیه‌کننده را سلب می‌کند».

با این وصف گویا تلویزیون فعلا بی خیال ادامه چالش خود با این بازیگر شده است. تیزر دو فیلم روی پرده او «آستیگمات» و «بی نامی» بدون حاشیه سازی و شرط گذاری خاصی این روزها در شبکه های مختلف دیده می شوند. آن هم بدون کات خوردن تصاویر این بازیگر و حتی در زیرنویسهایی تبلیغاتی نیز نام او درج می شود.

جالب اینجاست که خود او ترجیح داده این مسئله را در سکوت برگزار کند و وارد جزییاتش نشود. حالا همین نحوه مواجهه باران کوثری با رفعت تلویزیون، زیر ذره بین تعدادی از کاربران فضای مجازی قرا گرفته است. بعضی از مردم و علاقه مندان سینما از کوثری جویای این هستند که چرا هیچ توضیحی در این باره نمی دهد و برخی هم به او طعنه می زنند که چرا وقتی تصاویرش توسط تلویزیون کات می خورد، صدای اعتراضش بلند بود، اما حالا چیزی نمی گوید.

حتی این ابهام درباره کوثری هم وجود دارد که چرا طی هفته های اخیر چند پست در اینستاگرام خود ویژه دو فیلم «عرق سرد» و «آستیگمات» منتشر کرد، اما هیچ اشاره ای به اکران «بی نامی» نمی کند. آن هم در شرایطی که بیش از یک هفته از اکران آن می گذرد.

در هر حال اگر تلویزیون واقعا تصمیم گرفته نسبت به کوثری تجدید نظر کند، باید با دیده نیک به آن نگریست، ولی همچنان جای این پرسش باقی است که تغییر موضع این رسانه به پدر و مادر این بازیگر، جهانگیر کوثری و رخشان بنی اعتماد و یا امثال آنان هم سرایت خواهد کرد ویا تصمیمی موقتی و ویژه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باران کوثری عددی نیست.

      پاسخ ها

      • @

        این دختره بیسواد همونی نیست که مدام با رفتارای چرت و مزخرفش در سیاست ملتو فریب میده؟ این همون آفتاب پرستی نیست مگه یبار برنگ سبز در میاد یبار بنفش؟؟ :)

    • رامین

      خدا لعنت کنه بازیگران بدحجاب که فرهنگ زشت بی حیایی را اوردن داخل جامعه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :)))))))))))))))))))

    • بدون نام

      این سلبرتیهای خاک برسرملوچک پولکی به روحانی رای جمع کردن بی لیاقتهامترسگ

      پاسخ ها

      • @

        بله کاربر محترم متاسفانه ما شاهد این بودیم که سلبریتیهایی که بی بندو بار هستن و بی بندوباری رو تبلیغ میکنن طرفدار ملا حسن بودنو هستن و کسانی که همسو و همفکر این جملعت بودن به شیخ کلید ساز حبابساز رای دادن

    • بدون نام

      چتو بتو گیرندادن

    • بدون نام

      به جهنم، به درک اسفل السافلین.سرنوشت بازیگران مخصوصا بازیگران بی حیا اهمیتی نداره.تلویزیون میدونه و خود بازیگر
      حواس مردم از مسائل اقتصادی پرت نخواهد شد.پس خودتان را نکشید.
      تف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج