adexo3
۸۱۱۵۶۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

تسهیلات ویژه برای ساکنین محدوده طرح ترافیک

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک گفت: ساکنین محدوده طرح ترافیک می توانند یک بارتا قبل از ۸:۳۰ صبح از محدوده خارج و بعد از ۱۷ وارد محدوده شوند و اگر بخواهند در ساعات میانی تردد کنند باید هزینه پرداخت کنند.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک گفت: ساکنین محدوده طرح ترافیک می توانند یک بارتا قبل از ۸:۳۰ صبح از محدوده خارج و بعد از ۱۷ وارد محدوده شوند و اگر بخواهند در ساعات میانی تردد کنند باید هزینه پرداخت کنند.

مصطفی قنبرنژاد مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در این باره گفت: محدوده طرح ترافیک از سال ۱۳۵۸ در تهران آغاز شده و ورود و خروج به این محدوده باید با مجوز صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: تا سال گذشته زیرساخت‌های ما تکمیل نبود اما این طور نبود که هر کس می‌خواهد وارد محدوده و خارج شود. برخی از افراد روزانه طرح می‌خریدند و برخی سالیانه و مشخص بود کدام خودرو مجاز و کدام خودرو غیرمجاز است.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از امسال بحث عدالت‌محوری سرلوحه کار قرار گفت، گفت: باید ورود و خروج تمام خودروها کنترل شود و برای ساکنین محدوده طرح ترافیک نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شد تا قبل از ۸:۳۰ صبح باید از محدوده خارج و بعد از ۱۷ وارد محدوده شوند.

قنبرنژاد ادامه داد: اگر در بین ساعات هم بخواهند در محدوده تردد کنند باید مانند سایر شهروندان عوارض ورود و خروج خود را پرداخت کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران گفت: شهروندان می‌توانند در سامانه MY.TEHRAN ثبت‌نام کرده و حساب خود را شارژ کنند.

وی در خصوص شلوغی محدوده طرح ترافیک در روزهای پنج‌شنبه گفت: در گذشته از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد محدوده طرح ترافیک قفل می‌شد در حال حاضر ترافیک را توزیع کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد در محدوده‌های اداری و مسکونی ترافیک زیاد نیست اما در محدوده‌های تجاری ترافیک وجود دارد که البته در طول هفته هم در این محدوده‌ها ترافیک وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      براي ساكنين طرح مزيت هاي بيشتري بايد بذاريد چون انها علاوه بر پرداخت عوارض و ماليات عملا نميتوانند از خودروشان استفاده كنند

    • بدون نام

      براي ساكنين طرح مزيت هاي بيشتري بايد بذاريد چون انها علاوه بر پرداخت عوارض و ماليات عملا نميتوانند از خودروشان استفاده كنند

    • بدون نام

      گند زدید به 5 شنبه ها
      از صبح ترافیک هست تا شب
      فقط باعث شدید پول بیشتری بدست بیارید.
      راست میگید میزان عایدی طرح جدید و قبل رو منتشر کنید

    • بدون نام

      ترافیک و توزیع کردید؟

    • امیر

      سال 1358؟؟؟؟؟؟!!!!اونم طرح ترافیک؟؟؟ یه دفعه میگفتی زمان احمد شاه سال 1358 اون موقع هم طرح ترافیک و کنترل با دوربین و سر کیسه کردن مردم هم بوده جالبه حدود 40 سال پیش بازم طرح ترافیک بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج