۸۱۲۲۹۲
۱۸ نظر
۵۰۰۴
۱۸ نظر
۵۰۰۴
پ

عارف: مسئولان دانشگاه آزاد پاسخگو باشند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در حادثه واژگونی اتوبوس، تاکید کرد که مسئولان دانشگاه آزاد باید پاسخگوی این واقعه تلخ باشند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در حادثه واژگونی اتوبوس، تاکید کرد که مسئولان دانشگاه آزاد باید پاسخگوی این واقعه تلخ باشند.

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در پیامی اظهار کرد: هنوز یک هفته از فاجعه دردناک آتش گرفتن تعدادی از دانش‌آموزان عزیز در زاهدان نمی‌گذرد که حادثه دلخراش اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات به وقوع پیوست که متاسفانه منجر به درگذشت تعدادی از سرمایه‌های گرانقدر کشورمان شد.

عصر امروز در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات درخصوص این حادثه گزارش اولیه‌ای ارائه و قرار شد دو تن از همکارانم در کمیسیون ضمن بررسی‌های همه‌جانبه و صحبت با مسئولان دانشگاه آزاد و دانشجویان، گزارش تکمیلی برای کمیسیون آموزش و تحقیقات آماده کنند.

مطمئناً مسئولان دانشگاه آزاد باید پاسخگوی این واقعه تلخ باشند و شایسته نیست با جان دانشجویان عزیز که سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند از سوی سهل‌انگاری و بی‌تدبیری بازی شود.

ضمن تسلیت درگذشت عزیزان دانشجو، به خانواده‌های محترم آنان و جامعه دانشگاهی کشور برای بازماندگان آنان صبر و اجر از خداوند منان مسألت می‌کنم و امیدوارم با تلاش پرسنل زحمتکش بهداشت ودرمان کشور مصدومین این حادثه به بهبودی کامل دست پیدا کنند.

ظهر امروز اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد دچار حادثه شد که به دنبال آن تاکنون ۹ نفر کشته و تعدادی زخمی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب پیداش شد؟؟ بوی انتخابات را شنیده فعال شده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا بنیانگذار دانشگاه هاشمی را رحمت کند

    • بدون نام

      دیگه فایده نداره فیلم بازی نکنین بچه های مردم زنده نمیشن خدا از سرتون نگذره

    • بدون نام

      ﺑﺎ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻫﺎﻳﻲ ﻣﺜﻞ ﺷﻤﺎ و ﺗﺼﻮﻳﺐ ﺑﻮﺩﺟﻪ ﻛﻼﻥ ﺑﺮاﻱ ﻣﻮﺳﺴﺎﺕ ﺑﻲ اﺛﺮ ﺩﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻢ ﻭﺿﻊ اﺑﻦ ﺑﺎﺷﻪ اﻟﺒﺘﻪ اﺯ ﻣﺎﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻣﺎﺳﺖ

    • بدون نام

      اگر قرار باشه کسی جواب بده همتون از ریز ودرشت وکیل نماینده ومدیر و رئیس جمهور خورد کلان باید جواب بده جون وآرامش سلامتی امنیت مردم برای شماها پشمه وهیچ ارزشی نداره فقط هندونه بدید زیر بغل این مردم با الفاظ شیرین تا بتونید بهتر وبیشتر سواری بگیرید

    • علی

      ایران تسلیت به ویژہ خانوادهای داغدار این عزیزان ومارادرغم واندوه خودشریک بدانید،کاش قانون بدرستے رعایت میشدکه دوباره شاهد ازدست دادن عزیزانمان نمیشدیم ولی افسوس.

    • رضا

      خسته نباشی جناب عارف عجب از شما ،شما هم قفل زبان را باز کردی وحرف زدی!!!! نماینده خوب ،نماینده ساکت است

    • بدون نام

      اگر تو نمی گفتی پاسخگو نمی شدند، مردم در عزایند تو داری سیاست بازی می کنی...

    • مهدی

      زمانی که افراد نا لایق سالیان دراز در این دانشگاه مهره چینی میکردن برای فجایع بسیاری است که رخ داد.خود کرده را تدبیر نیست.مگر همین جاست که باند بازی شده

    • بدون نام

      شما پاسخگویی رو با لیست هایی که برای مجلس دادی و آقازاده تون، شروع کنین
      بقیه هم ایشالا از شما یاد میگیرن!!!
      خجالت هم چیز خوبی یه....

    • بدون نام

      مسوولان دولتی که سینه براش سپر کردی چی اقای فرصت طلب؟؟؟؟

    • MMIISSSEEE

      عارف همیشه شما آخر میرسی چرا اتوبوسی که معاینه فنی ندارد باید دانشجو های ارزنده را جابجا کند او نه معاینه فنی داشت و هم میگویند ترمزش مشکل داشته چرا قبلا از دانشگاه آزاد توضیح نخواستیم حال آمدی که مرغ از قفس پرید؟

    • MMIISSSEEE

      عارف همیشه شما آخر میرسی چرا اتوبوسی که معاینه فنی ندارد باید دانشجو های ارزنده را جابجا کند او نه معاینه فنی داشت و هم میگویند ترمزش مشکل داشته چرا قبلا از دانشگاه آزاد توضیح نخواستیم حال آمدی که مرغ از قفس پرید؟

    • مهدی

      جناب آقای عارف، چه بهتر بود میفرمودید جناب ولایتی پاسخگو باشند، چه بهتر بود میفرمودید بودجهٔ دانشگاه آزاد در کجا ها هزینه شده که وضع اتوبوس ایاب و ذهاب دانشجویان اینگونه فضاحت بار است!

    • بدون نام

      ژن خوب هم امد

    • بهلول

      آقای عارف از فردی مثل تو که خودت را تحصیل کرده با ژن بالا میدانید در چنین شرایطی که خانواده های بسیاری داغ دار هستند گفتن چنین سخنان سخیف از شما خیلی بعید بود ! حال که تو با این ادبیات بازهم برای فریب مردم وارد میدان شدی پس لطفا به موارد زیر پاسخ بده !

    • خدا

      حتمأپاسخگو هستنند،علی الخصوی جناب ولایتی که دراین 40 سال خیلی پاسخگو بودن،وقتی به یه گوشه خیره میشن و بدون پلک زدن 30 دقیقه جواب سوالات را میده و نمی فهمی اصلأ چی گفت!!!

    • محمد

      بازم گلی به جمال اصلاح طلبها که بیانه میدن و تسلیت میگن و همدردی میکنن در این حادثه دردناک (هرچند که چندان سودی هم نداره و آب رفته را به جوی بر نمیگردونه)
      اما اون به اصطلاح اصولگراها رو ببینید که چون مقصر (ریاست دانشگاه آزاد) از خودشون بوده و به اصطلاح خودی بوده، حالا لال مونی گرفتن و کوچکترین ح ف و اعتراضی ندارن مبادا که به دامن ارباباشون بربخوره!
      ای خاک بر سر سیاست!
      ای خاک بر سر جناح بازی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج