۸۱۳۷۶۵
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

مسببان واژگونی اتوبوس منتظر مجازات شدید باشند

هیات امنای دانشگاه آزاد امروز جلسه فوق العاده ای تشکیل و در این جلسه ضمن صحبت درباره ابعاد و دلایل حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات تصمیمات مهمی در این خصوص گرفته شد.

خبرگزاری مهر: هیات امنای دانشگاه آزاد امروز جلسه فوق العاده ای تشکیل و در این جلسه ضمن صحبت درباره ابعاد و دلایل حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات تصمیمات مهمی در این خصوص گرفته شد.

در این جلسه مقرر شد بازرس ویژه هیات امنا با استقلال کامل به بررسی دقیق و موشکافانه ابعاد این حادثه بپردازد و ضمن ارائه گزارش فوری به هیات امنا، با متخلفان و خاطیان این حادثه دلخراش برخورد قاطعانه و بدون مسامحه ای داشته باشد.

ضمنا طبق دستور اعضای هیات امنا تمامی دست اندرکاران دانشگاه علوم تحقیقات، از ریاست تا مسئولان اجرائی باید برای روشن شدن ابعاد این حادثه همکاری کاملی با بازرس ویژه داشته باشند.

استفاده از تمامی امکانات دانشگاه آزاد برای تسریع در روند بهبود مصدومان این حادثه و تسکین آلام خانواده های داغدار و همچنین تدوین فوری راهکارهای لازم برای بالا بردن سطح امکانات رفاهی دانشجویان برای جلوگیری از تکرار حوادثی مشابه از دیگر تصمیمات مهم این جلسه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برین بابا دست بر دارین مردم را چی فرض کردین علاج واقعه قبل از وقوع باید خجالتم خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعیده آقای ولایتی به جرم قتل ده دانشجو مجازات شدید شود.

    • بدون نام

      خود این هییت مقصر اصلی است دارند رو بجاو فرار میکنند مگر انتخاب محل غصب زمینهای دولت و‌ملت تخریب محیط زیست بکار نینداختن تله کابین احداث جاده عی ر استاندارد همه وهمه مقصر هییت امناست وجدان و انسانیت داشته باشیم خدا ناظر است از فهرش بترسیم

    • بدون نام

      چقدر مضحک بازرس باید خارج از سیستم فاسد دانشگاه آزاد باشد

    • مهدی

      خخخخخ دیگه‌نمیگند‌رئیس‌دانشگاه‌آزاد‌اسلامی !!! ادبیات‌گفتمان‌تغیر‌کرد‌به‌هیئت‌امنا‌ !!!! برای‌مجازات‌بهتره‌از‌خود‌رئیس‌ ولایتی‌شروع‌کنید‌.

    • بدون نام

      ولایتی استعفاااااااااا

    • بمان

      چرا مسئولین ما همیشه بعد از مرگ عزیزانمان به فکر امکانات رفاهی و بر طرف کردن مشکلات می افتند
      نوش دارو بعد مرگ سهراب

    • علی

      مسببان اصلی از دید مسئولین یا راننده یا نگهبان یا مکانیک میباشد والا مدیران نالایق که مسبب نیستند

    • جمال

      این قاطعیت حاشیه امنیت درست کردن برای خود هیءت امنا است وگرنه سیاست گذاری دانشگاه دست خود اینهاست وباخود اینها باید دردرجه اول برخورد شود میخواهند بااین اقدام فرار به جلوکنند

    • جمال

      این قاطعیت حاشیه امنیت درست کردن برای خود هیءت امنا است وگرنه سیاست گذاری دانشگاه دست خود اینهاست وباخود اینها باید دردرجه اول برخورد شود میخواهند بااین اقدام فرار به جلوکنند

    • بدون نام

      حتما راننده
      ولایتی که نقشی نداشته

    • بدون نام

      اولین مسبب رییس دانشگاه های ازاد باید محاکمه شود که مطمئن هستم جرات این کار را نخواهند داشت.

    • ایرانی

      یعنی ولایتی مجازات می شه نه بابا دروغ نگید خخخخ

    • بدون نام

      همش ظاهر سازی است در تمام حوادث دستور پیگیری جدی داده میشه این میاد واون میاد .یه ‌پرونده قطور درست میکنن که ما چه کردیم احساس همدردی کردیم به خانواده ها رسیدگی کردیم تا هفته اول ..همش هم به خاطر از دست ندادن پستشون .خدا شاهد اگه به خاطر مردم کاری انجام بدن .۲۸ مهر ۹۱ در راه بازگشت از اردویراهیان نور یه ساعت مانده بود که بچه ها به خونه برسن .دختر خودم تلفن کرد و گفت یه ساعت دیگه بیاید دنبالم .ما رفتیم دنبالش اما او نیومد ......با یه اتوبوس که اهواز هم برده بودن تعمیر اما سر هم بندی کردن گفتن درست شد در حالی که ترمز نداشته .۲۵ دختر ۱۵ ساله را حسرتشون را به دلمون گذاشتن .دریغ از یه رسیدگی .دریغ از کوچکترین برخورد .دریغ از یه عذر خواهی .من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود .این حادثه دانشجویان هم مثل دختران ما چند روز سوژه فضای مجازی . رسانه ها میشه . حتی مجلس لاریجانی گفتین با خاطیان برخورد میشه اما خدا شاهد که نه تنها برخوردی نشد بلکه ترفیع هم گرفتن از بروجن به شهرکرد منتقل شدن .درست گفتن به خاطیان رسیدگی میشه اما خون بچه های ما پایمال شد .دسته گلهای ما شدن پله ترقی انها .روی بچه ها پا گذاشتن تا دنیا خودشون اباد و دنیای ما ویران کردن .اما خدا میبیند انچه ما نمیبینیم .او بهترین منتقم است .عادلترین قاضی .به امید روزی مه هر کی داغی گذاشت با دل مردم خدا همون داغ را به دلش بذاره .از مکافات عمل غافل مشو .دنیا دار مکافاته .

    • بدون نام

      ربیعی دقیقن چه طعنه ای زد؟
      نگارنده بیشعور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج