adexo3
۸۱۴۵۳۴
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

موسوی لاری به حجاریان: اکثریت نیستید

وزیر کشور دولت اصلاحات به اظهارات اخیر حجاریان مبنی بر امکان تحریم انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات و نایب‌رئیس کنونی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، در مصاحبه‌ای که با روزنامه سازندگی (ارگان حزب کارگزاران) داشت، درباره موضوعات مختلفی از جمله اظهارات اخیر حجاریان مبنی بر امکان تحریم انتخابات آتی از سوی اصلاح‌طلبان، رابطه اصلاح‌طلبان با دولت، اختلافات دو نهاد اصلاح‌طلبِ شورای سیاست‌گذاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار نظر کرده است.

سعید حجاریان، اخیراً در مصاحبه‌ای با اشاره به امکان تحریم انتخابات آتی از سوی اصلاح‌طلبان گفته بود: "پروژه اصلاحات به انتخابات گره نخورده است، زیرا انتخابات به‌معنای کنونی آن، مصداق گدایی قدرت است. اصلاحات صدقه‌بگیر نیست و اگر مکنت دارد باید با اتکا بر آن به بازار سیاست برود. اگر پول بازار سیاست را نداشتیم باید تلاش کنیم آن را کسب کنیم نه آنکه به هر جنس بُنجلی تن دهیم".

موسوی لاری، در گفت‌وگوی خود با ارگان حزب کارگزاران در واکنش به اظهارات حجاریان گفته است: "برخی معتقدند جامعه مخاطب اصلاح‌طلبان به‌سمتی که آقای سعید حجاریان و طرفداران عقیده ایشان هستند، گرایش دارند، یعنی گذر از انتخابات و گذر از شکل اصلاح‌طلبی انتخابات؟ من این را قبول ندارم. آنها نگاه اکثریت نیستند".

نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در بخشی دیگر از این گفت‌وگو با اشاره به نا‌آرامی‌های دی ماه ۹۶ در برخی شهرهای کشور و واکنش اصلاح‌طلبان به این ناآرامی‌ها می‌گوید: "اصلاح‌طلب منتقد به‌دنبال این نیست که بگوید "من نیستم."، اتفاقاً حرف او این است که "من هستم و دولت باید اصلاح شود". اصلاح‌طلب نمی‌گوید "ما باید از کل نظام عبور کنیم". عدد اصلاح‌طلبان رادیکالی که این شعار را قبول دارند بالا نیست".

وزیر کشور دولت اصلاحات در پاسخ به این سؤال که "با توجه به عملکرد دولت روحانی فکر می‌کنید نگاه جامعه به اصلا‌ ‌طلبان در انتخابات آتی همان نگاه قبلی است؟" مدعی شده است که بخش کوچکی مسئولیت‌های دولتی به فعالان اصلاح‌طلب اختصاص یافته است.

"اگر اصلاح‌طلبان به‌دنبال قدرت بودند قدرت را به هر شکلی دنبال می‌کردند. مگر در دولت آقای روحانی چند درصد اصلاح‌طلب داریم؟! چه در دولت مرکزی و چه در استا‌نها و مناطق و... کم هستند و این‌طور نیست که اصلاح‌طلب‌ها صرفاً به کسب قدرت فکر کنند و به‌دنبال مطالبات مردم و اهداف اصلاحات نباشند".

موسوی لاری در عین حال با تأکید بر لزوم ترمیم ادبیات اصلاح‌طلبان در برخورد با مردم معتقد است: "جای تردید ندارد که اصلاح‌طلبان در دوره آینده با مشکل جدی تفاهم با مردم روبه‌رو هستند، ولی اینکه تفاهم با مردم شدنی است یا نه، قطعاً ممکن است ولی به این شرط که مسیر را به‌گونه‌ای اصلاح کنیم که با مردم همراه باشیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای حجاریان درست گفته .
      بعبارت دیگر اگر اصلاحات توان انجام ایده هایش را ندارد بهتر است کنار بکشد وبا امید مردم بازی نکنند

    • آ زاد

      اکثریت مردم از اصولگرایان خسته و هرگز به آ نها رای نمیدن ،چون میدانند که این وضعیت ثمره سیاست های اجباری آ نها بر دولت و نتیجه آ ن بر مردم است

    • بدون نام

      دیگه حالم بهم میخوره از این اصلاح طلبو اصولگرا
      جمع کنین بندو بساتتونو
      بجای اینکه فکر درد مردم باشن حزب درست میکنن با هم سر .... دعوا میکنن
      کسی دیگه رای نمیده آخه

    • بدون نام

      جناب لاری!!!!!! پرزیدنت روحانی اصلاحات را رو به قبله کرد و سرش رو برید و خرمای اونو جهانگیری و نوبخت و نهاوندیان و سیف و نیلی پخش کردند و الباقی الفاتحه الصلوات..... باور ندارین برین میان مردم و ببینید چی میگن!!!!!!! از مردم غافل شدن و ریش تو ریش اعتدال گره زدن نتیجه اش این میشه ......

    • بدون نام

      چه اصلاح طلب یا هر حزبی که باشه بخاطر قدرت میجنگند نه بخاطر خدمت به مردم چهل ساله هرکس اومده راس کار اول جبی خودشو واطرافیانشو پرکرده اقوامشه فرستاده فرنگ بچه هاشون شدن آقازاده ماکه انقلاب کردیم شدیم نوکرزاده /حتی اوایل انقلاب اون حرفایی که زده میشد یک درصدش عملی نشد فقط شعار دادیم وبس

    • mzb

      این اصلاح طلبان دقیقا چی می خوان؟چی می خوان اصلاح کنند؟

    • بیژن

      اللهم اشغل الکاسبین بالکاسبین والظالمین بالظالمین

    • hassan.h

      دوستان لیبرال ما بعد از اینکه دو دوره 4 ساله یک دولت ناتوان را بر گرده ملت سوار کردند حالا صحبت از تحریم انتخابات می کنند
      تحریم کنید در واقع خودتان را تحریم کرده اید مردم گوش به فرمان شماها نیستند رای خواهند داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج