۸۱۵۱۴۲
۳۰ نظر
۵۰۰۸
۳۰ نظر
۵۰۰۸
پ

جهانگیری: یکسره آیه یأس خواندن هنر نیست

معاون اول رئیس جمهور گفت: دل مردم را خالی کردن و یکسره آیه یاس و ناامیدی خواندن هنر نیست.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رئیس جمهور گفت: دل مردم را خالی کردن و یکسره آیه یاس و ناامیدی خواندن هنر نیست.

اسحاق جهانگیری در نشست بررسی مشکلات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های پنهان و محرومیت‌های آشکاری دارد که این محرومیت مثل خار در چشم ماست.

جهانگیری افزود: در سیستان و بلوچستان در طول سال های متمادی اقدامات زیادی برای توسعه زیرساخت ها، عمران و آبادانی انجام شده است، اما نیاز به کار بیشتری دارد.

وی بیان کرد: در آینده نه چندان دور به سیستان، خاش، سراوان و میرجاوه سفر می کنم، اما در هر سفری برای همه نقاط استان تصمیم گرفته می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مسائل زیربنایی که منجر به توسعه سیستان و بلوچستان شود در اولویت است.

جهانگیری تصریح کرد: با توجه به نیاز سیستان و بلوچستان برای پست های خالی سازمانی آمادگی داریم مجوز استخدام بدهیم، اما شرایط خاص خودش را دارد.

وی توجه ویژه به حمل و نقل، جاده و ریل سیستان و بلوچستان در بودجه سال آینده و رسیدگی به مسائل فرهنگی، هنری و میراث فرهنگی و گردشگری را از برنامه های دولت برای توسعه همه جانبه این استان عنوان کرد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت آب گفت: برای جلوگیری از آب های مرزی اقدام هایی مورد توجه است تا از هدر رفت آب در این استان به دریا جلوگیری شود.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل آب استان در بلندمدت راهی جز این که خودمان را به آب دریا وصل کنیم نداریم.

وی با اشاره به موضوع حق آبه رودخانه هیرمند گفت: موضوع حق آبه جدی است، به طوری که جمهوری اسلامی ایران با کشور دوست و همسایه افغانستان در این زمینه به گفت و گو خواهد پرداخت.

وی در ادامه بیان کرد: تصمیمات راهبردی خوبی در زمینه توسعه سواحل مکران در سطح کلان کشور گرفته شده که این امر سبب توسعه شرق کشور می شود و در این میان چابهار بهترین استعدادها را دارد و باید به یک بندر بزرگ کشور تبدیل شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه سواحل مکران به طور جدی و ویژه در دستور کار دولت قرار دارد.

جهانگیری اظهار کرد: افغانستان و کشورهای آسیای میانه می توانند از چابهار استفاده کنند. هندوستان و چین می خواهند در بخش های مختلف در چابهار سرمایه گذاری کنند که ما از آن استقبال می کنیم. برای کار کردن با کشورهای آسیای میانه، چین و هندوستان هیچ محدودیتی در چابهار نداریم .

وی از نیروی انسانی به عنوان عامل مهم توسعه یاد کرد و گفت: سیستان و بلوچستان از لحاظ نیروی انسانی استعدادهای بسیار خوبی دارد که باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برای توسعه این استان ببریم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: راه برون رفت از شرایط حساس و پیچیده پیش روی کشور انسجام و تفاهم بیش از پیش میان ملت و دولت است. نباید به مردم دروغ گفت، بلکه باید شرایط سخت و دشوار را با مردم در میان گذاشت تا از طریق اتحاد، انسجام و وحدت ملی بتوان از آن خارج شد. وجود وحدت در اقوام کشور موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه برای رفع مشکلات همه مسئولان چه در دولت چه در مجلس باید با جدیت تلاش کنند، گفت: دل مردم را خالی کردن و یکسره آیه یاس و ناامیدی خواندن هنر نیست.

معاون اول رئیس جمهور گفت: ما در شرایط حساسی قرار داریم به همین سبب مردم ایران باید با دقت و حساسیت مسائل را دنبال کنند؛ زیرا دشمنان به هر بهانه‌ای ما را مورد تهاجم قرار می دهند.

وی افزود: تلاش ما بر این بود که با زبان گفت و گو و تعامل به دنیا ثابت کنیم که آن ها راه را اشتباه رفته اند و ما درست مسیر را طی کردیم که این محقق شده است. آمریکا با خارج شدن از برجام مجددا تحریم ها را علیه کشور ما از سر گرفت.

وی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی چه در دوران قبل از تحریم و چه بعد از تحریم ها یک نسخه بسیار خوبی برای اقتصاد ایران محسوب می شود که مورد اجماع اهل اقتصاد و ابلاغ رهبر معظم انقلاب نیز است.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: در دوره جدید آمریکایی ها با فشارهایی که به کشور ما و دیگران وارد کردند نشان دادند که ایران در دنیا سرافراز و اهل منطق، گفت و گو و از حدود قانونی خود تجاوز نمی کند، اما درست در نقطه مقابل، آمریکا قرار دارد که درباره ایران از همه قوانین تجاوز کرده است.

جهانگیری افزود: هم پیمانان درجه یک آمریکا چه در بخش سیاسی و چه در حوزه دیپلماسی ابراز کردند که پشتیبان ایران هستند. همچنین در دنیا ثابت شد که کشورهای مستقل و قدرتمند در مقابل آمریکا یک ضعف جدی دارند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین گفت: حمیرا ریگی از خواهران اهل سنت و بلوچ سیستان و بلوچستان به عنوان دومین سفیر زن کشور انتخاب شده که به‌زودی به محل ماموریتش اعزام می شود.

وی با اشاره به رفع محرومیت ها توسط بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان گفت: درباره محرومیت کارهای خوبی توسط بنیاد مستضعفان در این استان انجام می شود و در این رابطه سه نقطه شامل زهک، قصرقند و دلگان انتخاب شده است.

وی افزود: وام های خوبی برای اشتغال روستایی پیش بینی شده، به طوری که در کمتر از یک سال اخیر در سیستان و بلوچستان ۲۶۶ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی پرداخت شده است.

جهانگیری افزود: در این راستا به هر میزان که در سیستان و بلوچستان زمینه اشتغال باشد تسهیلات پرداخت می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدر مردم را در آوردن حتما هنر است که این هنر نزد شما بسیار است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فثط پوششیها می توانند آیه یاس بخوانند

    • شهرام

      جناب جهانگیری . با اوضاعی که شماها درست کردید قطعا منتظر نباشین تا ملت فریاد پیروزی سر بدن و هورا بکشن و براتون کف مرتب بزنن . اصلا نیازی نیست کسی آیه یاس بخونه برای مردم . کلا بدبختی داره میباره . اگه راست میگین و اگه در توانتون هست قیمت مرغ و گوشت و گوجه فرنگی رو کنترل کنید تا باور کنیم اینا همش آیه یاسه . البته اگه توانشو دارین .

    • بدون نام

      آیه یاس ملت میخواندیاحضرتعالی اردکانی ونوبخت ؟ یکی میگه بوجه نداریم یکی چنانچه ایران راسیل هم ببره آب نداریم شما همش ازمردم مایه میگذاریدولی خودت اراده نداری بقول خودت مشی ات عوض کنی پس تکلیف ؟

    • میلاد روحانی

      پسرت ماشین ۲۰میلیاردی سوار میشه چی میدونی از درد مردم

    • ابن احمد

      خودت که سر تا پا آیه یاس هستی اسحاق

    • مردم همیشه درصحنه

      آقای جهانگیری شما اگه چیزی به اسم تو کشور دیدی سلام مارو برسون. اونی که مایوسه آمریکاس. مرگ بر آمریکا مرگ بر کنگو مرگ بر گواتمالا و غیره

    • بدون نام

      نه هنر نیست ولی وعده دروغ دادن و دروغگویی و سر کار گزاشتن مردم و فریب دادن اونا خیلی هنره! !!!!!!!!

    • شهروند1

      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است با این گندی که دولت زده

    • کارگر ایرانی

      جناب جهانگیری گسترش فقر چطور .؟؟ هنر هست یا هنر نیست .؟؟ اینکه من سالی یه کیلو گوشت نمیتوانم برای یچهام خرید کنم چطور هنر هست یا خیر .؟؟ شما بفرماعیید چی هنر هست .؟؟ شما بفرماعید که ما جوانان دلمون میخواد زودتر عمر ما تمام بشه بخاطر اشتباهات سیاست اقتصادی جنابعالی و امسال جنابعالی این هنر هست شما بهمون یاد بدید چطوری با 1میلیون حقوق یه خوانواده 4نفره و مستاجری و بیماری و....رو ادامه بدیم

    • بی نام

      یکسره بی عرضگی نشون دادن هنره نه؟

    • بدون نام

      ولی یکسره گند زدن به اقتصاد مملکت هنریست که غیر از ایران وونزویلا کشور دیگری بلد نبست

    • ساسان

      آیه ی امید که واسه شماست ،البته در این دنیا

    • بدون نام

      بازمثل همیشه دروغ و دروغ . و چرند.

    • MMIISSSEEE

      من اصلا تصویر ایشان را که میبینم غم تمام وجودم را فرا میگیرد نمیدانم چگونه میتوانم به او کمک کنم.

    • بدون نام

      لابد در باره دولت قبل آیه یاس خوندن هنر بود ولی در مورد این دولت نعوذ باا...

    • بدون نام

      شما تو روی مردم راست راست دروغ نگید -مام قول میدیم ایه یاس نخونیم

    • بدون نام

      خدا شر سما وامثال شما را از سر ملت کم کند که زندگی ما را با این گرانی نابود کردید .

    • بدون نام

      آقای جهانگیری که در انتخابات سال قبل با افتخار خودت را یک اصلاح طلب جا زدی و امیدهای واهی و پوچ به مردم دادی و وعده های توخالی ، عامل یأس شما اصلاحطلبان ید .

    • سیمرغ

      بله نظر شما این است که مسعولین به مردم دروغ بگویند. که همه چیز روبه راه است وجای هیچ گونه نگرانی نیست البته شما به جز دروغ گفتن کار دیگۀ بلد هستید؟؟؟

    • کامران

      باعملکرد مدبرانه تدبیر وامید اصلا اینکار اشتباه است خودش گفته بود زندگی براتون بسازن که همه انگشت به دهان بمانند!؟

    • سانسور بی سانسور

      لابد همش دروغ گفتن و لبخند ژوکوند تحویل مردم دادن هنره؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی وقته که مردم ازتون دل بریدن

    • سربلند

      اگه مسولین... آیه شرافت و آیه شعور و آیه وجدان و آیه انسانیت می خواندند . دیگر کسی آیه یاس نمی خواند!!!

    • بدون نام

      شما ها مگه 8سال دوران احمدی‌نژاد همینکارو نکردین

    • بدون نام

      اسحاق جون تو خودت ایه ی یاسی

    • ن ش

      بدبخت عمرت تمام شده برای ما آیه تفسیر نکن این هست حق ملت ایران ،درغگو ،پسرت ماشین طلا سوارشده از کجا آورده نفرین خدا ......

    • بدون نام

      شما رابخدا قسم میدم اینجوری حرف نزنین یکم به فکر مردم باشین آخه کدوم منطق قبول میکنه که اقلام وکالاهای مصرفی مردم سه یا چها برابربشه وحقوق ودرآمدمردم ثابت؟!بخدا شکمت سیره خبراز گرسنه نداری والا اصلا خجالت می کشیدی که به مردم بگی مایوس نباشن!

    • بدون نام

      آقای جهانگیری مگه تونبودی که درجریان انتخابات توی رسانه بقول خودتان میلی روبه مردم گفتین که ما کاری میکنیم که مردم اصلا به این ۴۵هزارتومن یارانه نیازی نداشته باشن مگه نگفتی ما سها عدالت هرایرانی رو فلان قدرمیکنیم وهمش دروغ گفتی؟!صدای ضبط شده شما هست پس باچه رویی الان ظاهرشدی ومیگی مردم مایوس نباشن؟!مگه دولت شما برای مردم نقطه امیدی روشن گذاشته که چنین توقعی داربد؟!!!

    • حامد

      شما تکلیف نه میلیارد دلار ی از طرح دلارت گم شدو مشخص کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج