۸۱۵۳۳۳
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

تجمع کشاورزان اصفهانی مقابل پل خواجو

جمعی از کشاورزان شرق و غرب اصفهان در اعتراض به تداوم پایمال شدن حقآبه هایشان در مقابل پل خواجو در اصفهان تجمعی اعتراضی برگزار کردند.

خبرگزاری فارس: جمعی از کشاورزان شرق و غرب اصفهان در اعتراض به تداوم پایمال شدن حقآبه هایشان در مقابل پل خواجو در اصفهان تجمعی اعتراضی برگزار کردند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

تجمع کشاورزان اصفهانی مقابل پل خواجو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی بودجه ومنابع شغل ایران وایرانیاروبه حدود۲۰ملیون افغانی بودجه۲۰۰سال مملکت ومردم وبدین عواقبش این میش وقتی ۱پرس غذابالا۲۰۰۰لیترمصرف میکنه وببنیدافغانهاچقدراب مصرف میکنن وهمچنین ۱کیلومرغ وگندم شیربرنج همین مقدارایران نبایدزیادکشاورزی کنه وچون کشورخشک واگه این افغانهابرن ملت مجبوربه کشاورزی نمیشن دامداری وباغبانی...۱۰ملیون شغل وخودنمایندگان مجلس گفتن یعنی چی که بیش از۳ملیون افغانی فقط کارساختمانی اشغال کردن وچندبرابران توشغلهای دیگ غیرقانونی وبایدبرن کشورشون وخودمون توهرخانه ۱تا۲نفربیکارن ...وهمین شغلهایی که اشغال کردن همه بااب انجام میش وهمچنین مصرف خانگی هرفردبالا۱۸۰لیترووذخیرابی توجهان۴۰مترفاجعس ایران۱۳۰روردکردبه قول وزیرنیرووفروچاله نشست زمین میش وخودوزیرکارگفته افغانهابرن مشکل بیکاری حل میش..

    • بدون نام

      حقآبه کشاورزان شرق و غرب اصفهان را داده اند چهارمحال و یزد دم پل خواجو چه میخواهند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کل آب زاینده رود واسه چهارمحال و بختیاری و از این استان سرچشمه میگیره ولی خودشون بی آبی تحمل میکنن حالا تو اومدی چی میگی واسه خودت؟؟ اگر سخاوت مردم چهارمحال نبود الان اصفهان و یزد از تشنگی نابود شده بودن.
        ...

    • بدون نام

      رای مااااااااااا و همممممممه مردم ایران نوبخت جانبازی که تا حالا رونکرده بود نوبخت جانبازی مخفی

    • بدون نام

      خوش باشید وفرافکنی و فرار رو به جلو چرا که خوب میدانید چه جنایتی در حق مردم زجردیده و سختی کشیده خوزستان و چهارمحال کرده اید.کانالها که آماده اند و با یک اشاره تمام کارهایشان انجام شد با پول نفت همین مردم که خودشان هیچ سهمی از آن جز آلودگیش ندارند که حتی افراد شاغل غیر بومی اند تا خدای ناکرده درآمدی از این کار هم نداشته باشند اصفهانیها که ارسن لوپن را هم در میدهند وشیطان باید تزش را با یک استاد اصفهانی بدهد.خوش باشید و نگران روحیه لطیفتان هم بابت زاینده رود فصلی نباشید کارون دائمی را خشک میکنند وزاینده رود را دائمی .خدایی هم هست.همه تان را به خدا میسپاریم خودش جواب میدهد.

    • بابا حیدری

      قدیمی ها میگن دو تا دعوا دارن برا کشک مردم حالا یزد اصفهان برای آب چهارمحال بختیاری تا بختیاری نفس میکشد آب حقشان است بمیری بنام و نمانی به ننگ این آب حق چهارمحال و خوزستان هست

    • مهدی

      میدان میلیونی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه هر استانی اعلام کنه سرمایه و صنعت ما متعلق تنها به خود ماست هم ملیتی مفهومی نداره همه باهم برادر وهم وطنند همانگونه که نفت و گاز برای کل کشور تقسیم میشه آب هم قوانین خودش را داره اصفهان هم چیزی خارج از قوانین نمی خواد حق آبه ای که سالیان زیادی از آن استفاده می‌کرده والآن خورده شده را میخواد شعار استانهای همجوار که می‌گندآب از هر استانی سرچشمه بگیره فقط ماله همون استانه چیزی به جز هرج ومرج در کشور به همراه نداره همه منابع باید درست تقسیم بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج