adexo3
۸۱۶۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حاشیه های سقای بی ریا: عصبانی نیستیم!

نشست خبری سخنگوی جدید جبهه پایداری حاشیه های فراوانی داشت که باعث شد این نشست حاشیه هایش بیشتر از متن باشد.

نشست خبری حجت الاسلام سقای بی ریا سخنگوی جدید جبهه پایداری با ۳۰ دقیقه تاخیر در ساعت ۹:۳۰ دقیقه پنج شنبه در محل خبرگزاری فارس آغاز شد.

**این نشست در حالی با تاخیر آغاز شد که در ابتدا مسوولان برگزاری این نشست، خبرنگاران را به سالن اجتماعات این خبرگزاری برای پوشش خبری راهنمایی کردند، ولی سپس محل این نشست را تغییر داده و خبرنگاران را به طبقه بالا و سالن جلسات بردند.

**در ابتدای این نشست خبری «امیر حسین قاضی زاده» سخنگوی سابق جبهه پایداری درباره این جبهه مباحثی را مطرح کرد و «حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا» را به خبرنگاران معرفی کرد.

**سقای بی ریا در این نشست گزارشی از مواضع جبهه پایداری در موضوعات مختلف را برای خبرنگاران بیان کرد؛ او در حالی به ارائه گزارش می پرداخت که در بیشتر مواقع قاضی زاده به کمک او می آمد و جملاتی را به سقای بی ریا می گفت و سپس سقای بی ریا آن جملات را برای خبرنگاران تکرار می کرد.

**صحبت های قاضی زاده به جای سقای بی ریا از نکات نشست امروز بود که در برخی مواقع باعث می شد قاضی زاده به سوالات پرسیده شده از سقای بی ریا پاسخ دهد.

**در ادامه این جلسه خبرنگاران سوالات خود را پیرامون موضوعات مختلف بیان کردند، که خبرنگار ایرنا از سقای بی ریا در مورد این که چرا با این که رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت فرموده اند و آنان را بچه های انقلاب دانسته اند باز هم شما مواضعی علیه این مذاکرات دارید؟ که سقای بی ریا گفت ما می خواهیم که دولت مفاد توافق نامه را برای مردم به صورت شفاف بیان کند که خبرنگار ایرنا خطاب به وی گفت شما به سوال ما پاسخ ندادید که در ادامه قاضی زاده از سقای بی ریا خواست تا به این سوال پاسخ ندهد.

**در ادامه خبرنگار خبرگزاری ایسنا خطاب به سقای بی ریا گفت: شما در صحبت هایتان بر ضرورت آن چه مورد ضرورت رهبری است و در این مسیر باید حرف و عمل کرد صحبت کردید ولی در حرف هایتان نکات متمایز با این مساله وجود دارد؟

وی گفت: شما در صحبت هایتان دولت را به ندانستن متهم کردید و بیان کردید که دولت نمی داند؟که در این زمان سقای بی ریا گفت من این مطالب را بیان نکردم که خبرنگار به وی گفت:

شما فراتر از رهبر معظم انقلاب قدم گذاشته اید و از این که دولت روحانی سر کار آمده عصبانی هستید که در این زمان سقای بی ریا گفت ما عصبانی نیستیم!

سقای بی ریا گفت: ما نقدمان به دولت نقد مشفقانه است.

**سقای بی ریا در نهایت پس از اعتراضات خبرنگاران در مورد این که چرا حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم هسته ای را مدنظر قرار نمی دهند گفت: باید به سخنان رهبر معظم انقلاب به عنوان یک بسته نگاه کرد، اگر چه ایشان فرمودند که باید احترام مذاکره کننده را حفظ کرد اما بحث نظارت مردم هم را مورد توجه قرار داد؛ بنابراین باید به تمام این نقاط دقت کرد

در این زمان یکی از خبرنگاران به سقای بی ریا گفت که شما هم به این موضوع همانند بسته نگاه کنید.

یکی از خبرنگاران در این نشست گفت: برخی از خبرنگاران از این جلسه سوء استفاده کردند و انتقاد خود را مطرح کردند.

در این زمان با اعتراض شدید برخی خبرنگاران مواجه شد و از وی خواستند که خود را معرفی کند که این خبرنگار خود را خبرنگار سایت صابر نیوز معرفی کرد.

**در این نشست یکی از خبرنگاران خطاب به سقای بی ریا گفت: شما که از انتقاد سخن می گویید بهتر است بدانید که در دولت آقای احمدی نژاد فقط خبرنگاران برخی از رسانه ها در برنامه ها حضور پیدا می کردند اما هم اکنون از تمام رسانه ها با سلایق مختلف و حتی رسانه های تندرو اصول گرا نیز در برنامه های دولت و سفرهای وزیر امور خارجه حضور دارند و اینطور نیست که سوالات با آنان هماهنگ شود.

**در بخشی از این نشست مجری برنامه تلاش کرد که سوالات خود را به عنوان سوال دیگر خبرنگاران مطرح کند که با انتقاد و واکنش خبرنگاران مواجه شد.

**در پایان این نشست خبری سقای بی ریا اعلام کرد که با رسانه ای مصاحبه اختصاصی نخواهد داشت، وی در این راستا گفت: تا چند روز آینده یک آدرس ایمیل به شما خبرنگاران می دهم تا سوالات و موارد مورد توجه خود را برایم ایمیل کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج