۸۱۹۹۲۶
۱۵ نظر
۵۲۸۹
۱۵ نظر
۵۲۸۹
پ

کیانیان: حرف ده‌نمکی در اصل تحقیر یمنی‌ها بود

رضا کیانیان، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در واکنش به صحبت های مسعود ده نمکی که گفته بود ایران نباید به تیم ملی یمن ۵ تا گل میزد در اینستاگرام خود نوشت: آقای ده نمکی از روی دلسوزی گفتند تیم فوتبال ایران نباید به یمن پنج گل می زد. این گفته ، هر چند به ظاهر زیباست ، اما در باطن برای مردم یمن به شدت تحقیر آمیز است.

برترین ها: رضا کیانیان، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در واکنش به صحبت های مسعود ده نمکی که گفته بود ایران نباید به تیم ملی یمن ۵ تا گل میزد در اینستاگرام خود نوشت:

«اقای ده نمکی از روی دلسوزی گفتند تیم فوتبال ایران نباید به یمن پنج گل می زد. این گفته ، هر چند به ظاهر زیباست ، اما در باطن برای مردم یمن به شدت تحقیر آمیز است.

ملتی که محتاج بزرگواری دیگرانند!و باید به آن ها رحم کنیم.! اگر پیشنهاد می کردند ایران ، تیم فوتبال یمن را آموزش دهد تا بهتر بازی کنند. منطقی تر بود.

بسیاری از سیاست مداران ما هم حمایت از مستضعفین را سر لوحه شعار های خود قرار می دهند. که به ظاهر زیبا ، اما فریبنده است. چون باعث ماندگاری فقر و بیشتر شدن فاصله طبقاتی می شود . شعار درست، نابودی ریشه های فقر و فلاکت و بیکاری و به اصطلاح استضعاف است.

سیاست مداری که حامی فقرا و مسکینان است. در فکر ریشه کن کردن فقر نخواهد بود. چون اگر روزی فقر از بین برود، او هم بیکار می شود!

تیم یمن باید بپذیرد ضعیف است تا بتواند قوی شود. نه این که با ضعف او ما جوانمردی و بزرگواری مان را ثابت کنیم»

کیانیان: حرف ده‌نمکی در اصل تحقیر یمنی‌ها بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشتی

      آقای کیانیان اینکه مسئولین باید به فکر فقرا باشند حرف امام (ره) است. از ابتدای آفرینش خلقت تا پایان تاریخ فقر و ثروت خواهند بود و شعار ریشه کنی فقر عوام فریبانه است
      شما به فکر تبلیغات دم نوش و حراج سال باش .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر اینکه در برابر یمن حس قدرت پیدا کنید ملت عقده ای

      • بدون نام

        لایک

    • علیرضا

      آقای ده‌نمکی حالا یه غلطی کرد ، شما دیگه ول کنید .

    • سیداحمد

      ده نمکی مظهر یک بی فکر خشک مغز نفهم است همچون مراد و محبوبش احمدی نژاد.

    • بدون نام

      این نا فوتبالیست ها عزیزمان اگر از ژاپن و کره و عربستان ببرند کاری کرده اند نه از بیچاره های جنگ زده

    • بدون نام

      راستی راستی. آنموقع هم تختی. در مسابقه معروفش می توانست از حریفش پا شکسته اش امتیاز بیستری بگیرد ولی دلسوزی کرد و فقر پروری !!!!!

      پاسخ ها

      • علی

        آفرین.گل گفتی.

    • بدون نام

      نامردید اگر پخش نکنید. این چه عادت زشتیست که هر چه باب میلتان نباشد حذف میشه

    • بدون نام

      بسیار زیبا بود، مخصوصا اونجا که به سیاست مرتبط شد، مثلا شخصیتی مثل احمدی نژاد شعار رسیدگی به محرومان داد ولی در عمل فاصله طبقاتی را بسیار زیاد کرد، برای فریب مردم مستضعف شعار میداد، و در عمل آنها فقیرتر شدند تا دوباره از او حمایت کنند، در اصل هویت احمدی نژاد با وجود فقر توجیه میشود. همانا او یک پوپولیست واقعی بود.

      پاسخ ها

      • اشکان

        یعنی چی احمدی نژاد فقیر هارو فقیر تر کرد تا فقیر ها بهش رای بدن؟؟؟اصلا فکر کردی به حرفی که زدی؟؟اخه ادم فقیر تر بشه مگه احمقه به باعث بانی اینکار رای بده؟؟؟با اعداد و ارقام حرف بزن نه شعار های پروپاگاندایی.
        دوست عزیز بهت پیشنهاد می گنم ضریب جینی رو در دوره احمدی نژاد نگاه کن با قبل و بعد احمدی نژاد مقایسه گن.ضریب جینی نشان دهنده فاصله طبقاتی هست

    • بدون نام

      خدایش درست گفته زدن 5گل به سمت جنگ زده افتخار نیست راست میگن همین 5گل رو به قطر، بحرین، امارات و....بزنم که اندازه یک شهرستان ما هستن.

    • علی

      شهر یاران بود و خاک مهربانان این دیار - مهربانی کی آخر آمد ، شهریاران را چه شد؟

      عزیزان چه چیزهایی رو به هم وصل میکنند.مراعات تیم کشور جنگ زده ای که بیگانه بهش حمله کرده رو به اقتصاد و سیاستمدار و فقر.جالب این که ده نمکی نگفت ببازید ، گفت برنده مسابقه باشید ، گل هم بزنید ، اما مراعات کنید و اگر قوی هستید و هنر دارید به کشورهای قویتر مثل عربستان ( یا هر کشور قویتر ) گل بزنید.

      اصل حرف این بود و ویدیوی حرفش هم موجوده جهت مراجعه. حالا هر کسی هر توجیه و تفسیری که از حرف ده نمکی ارایه میده مختار و آزاده.

    • بدون نام

      اگر خدای ناکرده یه زمانی ورق برگرده و ایران را به جای یمن در نظر بگیریم مطمئن باشید یمن در حق ایران چنین کاری را نمیکنه تازه ایران را هم میکوبه

    • بدون نام

      چرا این آقای ده نمکی شده نخود بالای آس خوب به تو چه در همه چیز دخالت می کنید اگر حرف نزنی کسی نمیگه لالی ول کن بابا برو دنبال کار خودت خدا را شکر کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج