اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۲۱۲
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

تجمع اعتراضی در مقابل نهاد ریاست جمهوری

جمعی از رانندگان تاکسی شهر تهران در اعتراض به اظهارات توهین آمیز محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور صبح امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

خبرگزاری فارس: جمعی از رانندگان تاکسی شهر تهران در اعتراض به اظهارات توهین آمیز محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور صبح امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

این رانندگان که با خودروهای خود که در حدود ۳۰ تاکسی بود در مقابل نهاد تجمع کرده بودند در پایان تجمع خود نامه ای اعتراض آمیز خطاب به روحانی را به دفتر رئیس جمهور تحویل دادند.

در بخشی از نامه تاکسی‌رانان تهرانی خطاب به رئیس‌‌جمهور با اشاره به رأی مردم در روز ۲۴ خرداد به روحانی آمده است ما پای صندوق‌های رأی آمدیم تا به کسی رأی بدهیم که در کنار حفظ استقلال و آزادی و اسلامیت کشور وضعیت معیشتی ما را بهبود بخشد و مشکلات‌مان را حل کند اما امروز می‌بینیم که نه تنها مشکلات حل نشده بلکه شاهد توهین و تحقیر از سوی اطرافیان جنابعالی هم هستیم.

در ادامه این نامه آمده است مشاور جنابعالی آقای سریع‌القلم که معلوم نیست تاکنون کجا بوده به یکباره از گرد راه می‌رسد و به کسبه فهیمی که همواره در صف مقدم حرکت سیاسی ملت بوده‌اند، با توهین و تحقیر سخن می‌گوید.

تاکسی‌رانان تجمع‌کننده در مقابل نهاد ریاست جمهوری در پایان نامه خود خواستار عزل و اخراج محمود سریع‌القلم از حلقه مشاوران رئیس‌جمهور شدند و تصریح کردند که در صورت عدم برخورد برای دفاع از حیثیت شغلی خود از سریع‌القلم شکایت خواهند کرد.

محمود سریع القلم چندی پیش در برنامه ای که توسط موسسه فرهنگی امام موسی صدر تدارک دیده شده بود، به نقد پوپولیسم پرداخت و گفت: یک راننده تاکسی که از ۵ صبح تا ۱۲ شب باید در این خیابان ها بدود تا هزینه ۳ بچه دانشجویش را درآورد، سر چهارراه از او می پرسند که نظر شما درباره برنامه هسته ای و مذاکرات ژنو چیست؟ او چه دانشی دارد که یک واکنش منطقی به این سوال بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      دراین که ایشون حرفهای منطقی زده شکی نیست، کیه که ندونه نصف مردم ایران تنها اطلاعاتی که دارند همون هایی هست که در صداوسیما ایران بازگو میشه وعین همون اخباررو در مقابل دوربین گزارشگران بازگو می کنند و کمتراطلاعی در مورد قضایای خاص دارند، یادمون نره که شخصی معمولی برای ثبت نام ریاست جمهوری به وزارت کشوررفته بود و وقتی ازاو نظرشو درمورد کیک زرد پرسیده بودن درجواب گفته بود که من کیک پزی بلد نیستم اما اگه بخواین یاد می گیرم، کم نیستن افرادی که اطلاعی درباره مسائل هسته ای ندارند و فقط شعارگونه حمایت می کنن، حتی دلیلی هم برای حمایتشون ندارن، حق هم دارند نمیشه که کل مردم ایران درباره همه چیز اطلاع داشته باشند، اما ایشون باید کمی ملایم ترمی گفت که درسته رانندگان زحمتکش تاکسی شاید کمتر درباره مسائل هسته ای یا فیزیک وفناوری نانو یا هوافضا اطلاع داشته باشند اما در عوض سهم مهمی درناوگان شهری که خدمات به مردم ارائه می کنه دارند و اگرآنها نباشند شهردربی نظمی فرو میره و حتی متخصصان هم نمی تونن براحتی کارکنند وفعالیت کنند، همه مردم با هرگونه شغلی چه از رفتگربی سواد گرفته تا راننده تاکسی و هنرمند ودکتر ومهندس همه و همه زنجیری هستند که باید بهم وصل باشند والا کاری پیش نمیره

    • sami

      مگه دروغ گفته؟ راننده تاکسی ها خیلی هاشون قوانین راهنمایی رانندگی رو هم بلد نیستن

    • ترسو

      بنظر من یکی از بهترینها تو این سالهای قحط الرجال همین دکترسریع القلم هستند. ولی چون ما همچنان شعار زده هستیم و دوست داریم که دروغ بگیم و دروغ بشنوئیم(پوپولیسم)! بشدت در مقابل واقعییت موضع میگیریم........ سندش هم موجوده !!! .....................همین تجمع رانندگان تاکسی!

    • تنها

      راننده های تاکسی،بی توجه ترین راننده های تهران به قوانین راهنمایی!!!

    • فرشته

      راست گفته خب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج