اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۲۱۹۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

برنامه اوباما برای ایران پس از برجام

جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا، در مصاحبه شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان ضمن تکرار ادعای تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای پیش از برجام گفت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، پس از امضای توافق هسته‌ای با ایران قصد داشت به سراغ برنامه موشکی این کشور برود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا، در مصاحبه شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان ضمن تکرار ادعای تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای پیش از برجام گفت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، پس از امضای توافق هسته‌ای با ایران قصد داشت به سراغ برنامه موشکی این کشور برود.

کری با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان گفت: رئیس جمهور اوباما موفق شد خطر فوری (دستیابی یک کشور به) سلاح هسته‌ای را در سیاست خارجی ما از بین ببرد. قصد و تمایل او این بود که بعد از این کار به مسائل دیگر مانند مسئله موشکی (ایران)، یمن، عراق، بپردازیم.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه این مصاحبه درباره سفر خود به کشورهای همپیمان آمریکا به منظور متقاعد کردن آنان برای پایبندی به برجام نیز گفت: چیزی که من از آن‌ها خواستم انجام دهند در زمانی بود که سیاست آمریکا همچنان این بود که در این توافق بماند. در آن مقطع، من به آن‌ها پیشنهاد کردم و گفتم به اعتقاد من مهم است که این توافق و جهان در خصوص کشوری که دنبال تولید سلاح هسته‌ای است، به عقب برنگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      پس معلوم میشه همتون رو یڪ مار نیش زده وهمتون از اربابتون جناب اسراییل دستور میگیرید وبین اوباما وبوش وترامپ وکلینتون فرقی نیست همتون دنبال ذلیل ڪردن ایرانید هرڪس به نوعی یڪی باپنبه ویکی باشمشیر

    • مهدی

      برجام کلا جعلی برای مقاصد بزرگ بود.نه اوباما موفق به اجرا شد به بهانه روح آن و نه آمریکا کلا از انواع فریب دست بر میدارد.سیاسیون آمریکا غیر از منافع خود و انواع بازدارندگی برای دیگران کار دیگری ندارند.

      پاسخ ها

      • علی

        درود مهدی جان.ما هم باید منافع خودمون رو در اولویت قرار بدیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج