adexo3
۸۲۳۹۶۸
۹ نظر
۵۰۱۵
۹ نظر
۵۰۱۵
پ

مزاحم تلگرامی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا کردستان با اشاره به اینکه بسیاری از افراد با هویت های جعلی و ساختگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت دارند، از دستگیری مزاحم تلگرامی در شهرستان سقز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس پلیس فتا کردستان با اشاره به اینکه بسیاری از افراد با هویت های جعلی و ساختگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت دارند، از دستگیری مزاحم تلگرامی در شهرستان سقز خبر داد .

سرهنگ مهدی دانش پور رئیس رییس پلیس فتا استان کردستان گفت: در پى دریافت مرجوعه قضایى از سوى یکی از شهروندان سقزی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در پیام‌رسان تلگرام با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز، استفاده از الفاظ رکیک و... ضمن توهین به وی برای شاکی ایجاد مزاحمت نموده است، پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی درادامه افزود: پس از انجام تحقیقات با توجه به اینکه مزاحمت در پیام رسان تلگرام اتفاق افتاده بود، با استفاده از شیوه و شگردهای فنی ضمن شناسایی گرداننده اکانت مشخص شد وی اهل و ساکن شهرستان سقز می باشد لذا نامبرده به پلیس فتا احضارشد.

سرهنگ مهدی دانش پور در ادامه با اشاره به اینکه نامبرده در اظهاراتش عنوان کرده شماره سیم کارت در اختیار خواهرزاده اش می باشد ، وی ضمن احضار به پلیس فتا در ابتدا منکر قضیه بود ولیکن پس از مواجه‌ شدن با دلایل و مستندات پرونده ، به جرم خود اعتراف کرد .

رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: متهم در ادامه اعترافاتش بیان داشته اتهام وارده را قبول دارم ، شماره تلفن‌های دایی من در اختیارم بوده و از این سیم کارت ها برای دوست یابی استفاده می کردم ولیکن شماره شاکی را یکی از دوستانم به من داد ، از طریق تلگرام برای او پیامی ارسال کردم که بعداً متوجه شدم این شماره در اختیار پدر دختراست واو مرا تهدید کرد و من نیز به انگیزه انتقام‌جویی شروع به ارسال پیام‌های تهدیدآمیز و توهین آمیز به شاکی کردم .

این مقام مسئول با توجه به اقرار متهم به جرم خود از تحویل وی به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: بسیاری از هویت‌های شبکه‌های اجتماعی، هویت جعلی می‌باشند و هرگز به باور اینکه پروفایل فردى، تصویر، نماد و یا نشانه‌اى از هویت اصلى فرد است، اعتماد نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه تلگرام فیلتر نیست

    • بدون نام

      خودتلگرام مزاحمه !

    • بدون نام

      شما دست از سر جنازه تلگرام هم بر نمیدارید ..هرخطا و حماقتی رو بندازید گردن تلگرام ..پیام رسان های داخلی اصلا سالار سالم بی مشکل

      پاسخ ها

      • مهین

        اول متن رو بخون بعد جوش بیار..

    • بدون نام

      ای خاک دو عالم بر سرت احمق بیشعور توی بیماری سادیسم داری باید حتما زیر نظر روانپزشک باشی کل خر

    • بدون نام

      دستتان درد نکند که دستگیر کردید حالا آنها که بیشتر از دو سیمکارت دارند باطل کنید چه آقا چه خانم تا مزاحم نشوند با سیمکارتهای اضافی ممنون

    • داود

      بابا الکی گنده نکنید شما که سهله از شما گنده تر هم نمیتونه به تلگرام نفوذ کنه فقط با این خبر میخوایید بگید حواستون باشه داخل تلگرام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعلی بعلی خوب دیگه چکار،،،

      • اکبر

        آفرین؟یه دوستش رفته گزارش داده که فلانی هست که مزاحمت میشه؟فقط مخبر؟ فقط مخبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج