۸۲۴۳۸۹
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

رشد ۹۰ درصدی قیمت مسکن در تهران

گزارش تازه بانک مرکزی با تایید آمار وزارت راه وشهرسازی، رشد قیمت مسکن در شهر تهران در دی ماه امسال نسبت به سال گذشته را ۹۰.۸ درصد اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: گزارش تازه بانک مرکزی با تایید آمار وزارت راه وشهرسازی، رشد قیمت مسکن در شهر تهران در دی ماه امسال نسبت به سال گذشته را ۹۰.۸ درصد اعلام کرد.

این بانک در گزارش تازه ای که درباره وضعیت بازار مسکن شهر تهران منتشر کرده و به وضعیت این بازار در دی ماه امسال پرداخته است، اعلام کرده متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در دی‌ماه سال ۱۳۹۷، ۹۸ میلیون ریال بوده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۲.۵ و ۹۰.۸ درصد افزایش نشان می دهد.

همچنین تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در دی‌ماه سال جاری به ۶.۷ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱.۴ و ۶۴.۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

گفتنی است، گزارش تحولات مسکن شهر تهران برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است که توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی تهیه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا داریم به فنا میریم ، یعنی یه بی پدری پیدا نمیشه جوابگوی این قیمت های سرسام آور مسکن باشه به خدا اینبار ملت بریزن بیرون مثل ۸۸ نیستا ، اینبار خود نیروی انتظامی هم همراه مردم میشه ببین کی گفتم ، بسه دیگه گرونی تا کی باید ادامه داشته باشه ؟ از اون روز بترسین که صبر مردم لبریز بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم ساده ، گرونی از بی انصافی و دلالی کاسبان مسکن و زمین هست ، زمین از خارج وارد میشه؟ زیاده خواهی و خودخواهی یک عده تمامی نداره

      • ب

        برترین ها. مختون معیوب شده انگار. هر دقیقه تیتر میزنید. فهمیدیم مسکن 90 در, صد گرون شده. چقدر تکرار میکنی. منتها. خریدار اگه باشه مهمه که نیست.

    • بدون نام

      مدام تیتر بزن ۹۰ درصد گران شد.دلخوشی به خودت و کسانی میدی که میبینند بازار هم صد در صد افت کرده و هیچ خرید و فروشی نیست؟ ۹۰۰ در صد هم گران بشه تا درآمد مردم هم نود و نهصد برابر نشه با تیتر درست نمیشه.

    • بدون نام

      مدام تیتر بزن ۹۰ درصد گران شد.دلخوشی به خودت و کسانی میدی که میبینند بازار هم صد در صد افت کرده و هیچ خرید و فروشی نیست؟ ۹۰۰ در صد هم گران بشه تا درآمد مردم هم نود و نهصد برابر نشه با تیتر درست نمیشه.

    • بدون نام

      دو راه در پیش است.صلح و یا جنگ.در هر دو حال مسکن کیلو چند؟

    • بدون نام

      دو را در پیش است.صلح و یا جنگ. راه سومی هم که بعضیها برای دلخوشی به خودشان میدهند وجود ندارد.نه این و نه آن نمیشود. هم روز نباشد هم شب امکان ندارد.یا زنگی یا رومی روم.در هر دو حالت مسکن سقوط خواهد کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسکن خودرو ارز طلا همه و همه.

    • بدون نام

      لعنت بر هرکس که به فکر مردم نباشه به خدا فکر خودکشی به ذهنم میرسه

    • بدون نام

      با نفع ترامپ زدیم خودمونو نابود کردیم از محل نداری و هیچ همه چیز بیست برابر گرون شده مخصوصان مسکن که برايه یک مرد سرپناه لازمه دارن سر ضروریات مردم دادو ستتد میکنن تو زمین خدا یک وجب جا برايه زندگی پیدا نمیشه

    • بدون نام

      خودمان تیشه به ریشه خودمان میزنیم اگر از گران شدن زمین و آپارتمان خوشحال نشیم و نزاریم دلال های مسکن و زمین هیزم بیار این معرکه نشند، این معضل بخیر می گذرد . امان از دست خودمان که هرچه گرانتر می شود تمایل به خرید بیشتر است بقیه رو بی خیال.

    • بدون نام

      قیمت مسکن در آن بلاد در طول سالی دو برابر شد و مردم آن سامان به میمنت این ترقی و از فرط شادی و شعف که خانه هاشان دارای قیمت دو برابر شده (غافل از آنکه داروغه دارایی آنها را به لطایف الحیل به نصف تقلیل داده) از خوردن خروش و گوشت گوسفندان دست کشیده و به گوشت سگ روی آوردند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج