۸۲۵۳۸۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ریزش آوار در محل گودبرداری شده در فرمانیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش آوار در محل گودبرداری شده در خیابان فرمانیه تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش آوار در محل گودبرداری شده در خیابان فرمانیه تهران خبر داد.

سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۸ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه ریزش آوار در محل گودبرداری شده در خیابان فرمانیه تهران به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن دو ایستگاه به همراه امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه قطعه زمین ۳۰۰ متری بود که به عمق شش متر گودبرداری شده بود. کارگران روی ضلع دیوار جنوبی مشغول به کار بودند که یکباره بخشی از این دیوار تخریب می‌شود. با اعلام این حادثه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و در اطلاعات اولیه خبر دادند که ظاهراً دو نفر از کارگران زیر این آوار محبوس هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به اینکه بلافاصله همزمان با ایمن‌سازی عملیات آواربرداری و خاکبرداری آغاز شد، گفت: خوشبختانه بعد از مدتی آتش‌نشان یکی از این کارگران را که مردی در حدود ۳۵ سال سن و تابعیت افغان داشت از زیر آوار خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی افزود: در حال حاضر تلاش برای یافتن فرد دوم که کاملاً مدفون شده ادامه دارد و اطلاعاتی از مشخصات این فرد در دسترس نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن از سماق

      دیگه زیراوار هم زنده میمونن هفت جون که میگن این افغانی یکی ازاونهاست خداکنه اون یکی سالم درنیاد شاید یه کارگرایرانی بره سرکار مگه نگفتن افغانیها دارن میرن اینها که دورازجون مورچه چندین مترزیرزمین هم هستن

    • بدون نام

      هیچوقت برای بنده ای که خدا خلق کرده وروزیش دست اونه آرزوی مرگ نکنید در نزد خدا همه انسانها یکسان هستند وبرترین آنها نزد او پرهیز کار ترین هستند این که کار را از جوان ایرانی گرفتند را باید از دولتمردانتان سئوال کنید وآنهارا مورد خطاب قرار دهید ومطالباتتون را حق وحقوقتان را از آقایان دزد بخواهید نه از افغانی بد بختی که کشورش مورد تاخت وتاز اجنبیها قرار گرفته هیچ ملتی جنگ وآوارگی را دوست ندارد فکر می کنید مهاجران غیر قانونی ایرانی را در کشورهای دیگه حلوا حلوا میکنند وروی سر می گذارند نخیر آنهاهم بد بخت هستند اصلا آزادی معنا ومفهومی ندارد فقط خدا انسان را آراد آفریده و ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج