۸۲۶۷۵۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

توئیتر و فیسبوک: حساب‌های ایرانی‌ها را حذف کردیم

توئیتر امروز پنجشنبه اعلام کرد قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا تمامی حساب‌های کاربری مرتبط با ایران، روسیه و ونزوئلا را حذف کرده است.

خبرگزاری فارس: «توئیتر» امروز پنجشنبه اعلام کرد قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا تمامی حساب‌های کاربری مرتبط با ایران، روسیه و ونزوئلا را حذف کرده است.

به نوشته «ان‌بی‌سی‌نیوز»، توئیتر روز پنجشنبه مدعی شد عملیات‌های مخرب اینترنتی از حساب‌های کاربری وابسته به پنج کشور از جمله روسیه، ایران و ونزوئلا را شناسایی و تعطیل کرده است.

طبق این گزارش، توئیتر اعلام کرده ۲۶۰۰ حساب کاربری مرتبط با ایران را حذف کرده است. این شبکه ادعا کرده حساب‌های کاربری مورد نظر به آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی و پاکستان «حمله کرده‌اند.» مطابق این ادعا، این حساب‌های کاربری قصد داشته‌اند خودشان را به جای رسانه‌های خبری آمریکا جا زده و پیام‌هایی علیه ترامپ برای مخاطبان آمریکایی منتشر کنند.

فیسبوک هم در بیانیه‌ای اعلام کرد امروز پنجشنبه شمار زیادی از صفحات، گروه‌ها و حساب‌های کاربری که الگوی فعالیتشان در فیسبوک و اینستاگرام واقعی نبوده را حذف کرده است. فیسبوک مدعی شده این صفحات و حساب‌های کاربری از ایران هدایت می‌شده‌اند و در برخی موارد اقدام به بازنشر مطالب رسانه‌های این کشور می‌کرده‌اند.

طبق این بیانیه، ۷۸۳ صفحه، گروه و حساب کاربری به همین بهانه حذف شده‌اند.

این دو شرکت، علی‌رغم تحقیقاتی که نشان می‌دهند ربات‌های وابسته به عربستان سعودی، تروریست‌های منافقین و رژیم صهیونیستی در حال انتشار پیام‌های ضدایرانی هستند، اقدامی برای حذف آنها انجام نمی‌دهند.

اخیراً «جیاف گولبرگ»، از کاربران فعال در توئیتر با انجام یک تحقیق مشخص کرده الگوی فعالیت کاربرانی که در روزهای گذشته با هشتگ #WeSupportPolandSummit (از نشست لهستان حمایت می‌کنیم) پیام منتشر کرده‌اند شباهت بیشتری به فعالیت ربات دارد تا انسان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمال

      کلا 2600 نفرو حذف کرده ....

    • رضا

      چه بهتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج