۸۲۹۰۲۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

خسارت ۳۱۰ میلیارد تومان سیل به لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: سیل‌های اخیر حدود ۳۱۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف در این استان وارد کرد.

خبرگزاری فارس: غلامرضا آقامیرزایی عصر امروز در جلسه مشترک مدیریت بحرام و شورای مسکن روستایی لرستان اظهار داشت: در جریان سیل اخیر خرم‌آباد حدود ۱۶۰ واحد تجاری آسیب دیدند.

وی افزود: در سال جاری دو بار شاهد وقوع سیل در لرستان بودیم که در در پی این حوادث ۱۴۵۱ واحد شهری نیازمند تعمیر شدند، ۱۶۰ واحد شهری نیاز به بازسازی دارند،۳۱۰۰ واحد روستایی نیاز به بازسازی و ۳۸۴۰ واحد روستای دیگر نیز نیاز به تعمیر دارند.

مدیرکل مدیریت بحران خواستار افزایش تسهیلات کمک به آسیب‌دیدگان شد و گفت: با تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی و کمک بلاعوض ۲ میلیون تومانی نه برای مراکز تجاری و نه برای منازل آسیب دیده نمی‌توان کار خاصی انجام داد و نمی‌توان حتی لوازم خانگی را تأمین کرد.

وی افزود: در سفر قبلی رئیس سازمان مدیریت بحران به لرستان مقرر شد ۴ میلیارد تومان بابت هزینه‌های جاری به صورت تنخواه به حساب استان واریز شود که هنوز این رقم واریز نشده است.

آقامیرزایی به خسارت ۳۱۰ میلیارد تومانی سیل به حوزه‌های مختلف لرستان اشاره و عنوان کرد: کل خسارت‌های وارد شده به استان در سیلاب اخیر در بخش زیرساخت ۲۰۰ میلیارد تومان بوده و میزان خسارت در بخش کشاورزی نیز ۱۰۱ میلیارد تومان بوده است.

به گفته این مسوول از ۳۱۰ میلیارد تومان خسارتی که سیل اخیر به استان وارد کرد، ۷۰ میلیارد تومان مربوط به خرم‌آباد بوده است.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته در سیلاب‌های اخیر تلفات جانی نداشتیم و این در حالی بود که در سنوات گذشته در چنین حوادثی شاهد تلفات جانی بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدرضا میرحسینی

      سلام فضای مچازی چه خبر تمام دروغ دست بردارید

    • بدون نام

      ده میلیارد خسارت بوجود امده سیصد میلیارد هم هزینه خوراک آقایان و.....بله هستش چه دقیق محاسبه میکنند راحت سهم هر کس و مشخص میکنند تو فساد ودزدی شیطون باید پیش شما چند واحد پاس کنه

    • بدون نام

      بی مسولیتهااگر ده میلیارد خرج پیشگیری میکردید این اتفاق نمی. افتاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج