۸۲۹۶۳۸
۲۳ نظر
۵۰۱۱
۲۳ نظر
۵۰۱۱
پ

بیانیه ۷ تشکل دانشجویی در اعتراض به بازار گوشت

۷ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های مشهد در پی تجمع روز سه‌شنبه‌ دانشجویان در محل اداره جهاد کشاورزی خراسان رضوی که با موضوع اعتراض دانشجویان نسبت وضعیت بازار دام و گوشت انجام شد، بیانیه‌ای صادر کردند.

خبرگزاری فارس: ۷ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های مشهد در پی تجمع روز سه‌شنبه‌ دانشجویان در محل اداره جهاد کشاورزی خراسان رضوی که با موضوع اعتراض دانشجویان نسبت وضعیت بازار دام و گوشت انجام شد، بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرزّاق

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، که حقیقتاً انقلاب مستضعفین است، دانشجویان دغدغه‌مند و انقلابی وظیفه خود می‌دانند تا پیام‌رسان مطالبات به حق مردم به‌گوش مسؤولان باشند.

مردم نجیب و باعزت ایران اسلامی و به‌خصوص مردم عزیز استان خراسان رضوی، در برهه‌های مختلف، خالق حماسه‌های عزت و اقتدار بوده و همواره با وفاداری به نظام و تلاش در جهت آرمان‌های انقلابی، پای میثاق خود با امام و شهدا ایستادگی نموده‌اند.

اما چندی است عده‌ای اندک از مسؤولان با سوءمدیریت، کم‌کاری و بی‌عملی خود، با ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم، در حق ایشان ناسپاسی می‌کنند، این ظلم آشکار و خیانت گونه، به هیچ وجه توسط دانشجویان انقلابی که خود را فریاد مستضعفین می‌دانند قابل تحمل نیست، ما دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های مشهد همواره بر مسائل و مشکلات زندگی مردم آگاه بوده و رسالت خود را مطالبه دائمی حقوق آحاد مردم از مسئولین کشور می‌دانیم.

چندی است بی‌تدبیری برخی، مشکلاتی را در بازار گوشت کشور به‌وجود آورده است که با وجود تذکرات پی‌درپی و ارائه راهکار‌های علمی و تخصصی برای جلوگیری از آن توسط دانشجویان، مسؤولان مربوطه اقدام عملی تأثیرگذاری انجام ندادند، با بررسی‌های بیش‌تر و تحقیق در مورد این موضوع، متأسفانه متوجه شدیم در چرخه تولید دام شبکه‌ای مافیایی، دو گلوگاه مهم این چرخه یعنی خوراک دام و زادوولد را مورد هجمه قرار داده‌اند و این امر باعث اختلال در بازار و نوسانات قیمت گوشت و مرغ شده است.

متأسفانه این مافیا در رده‌های بالای سازمان‌های مربوطه نیز نفوذ کرده و در همین رابطه ریاست دو مجموعه مهم یعنی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی استان خراسان رضوی در چند وقت اخیر احضار و دستگیر شده‌اند.

یکی‌دیگر از مشکلات اصلی عدم جلوگیری از قاچاق دام نیز است.

بر همین اساس روز سه‌شنبه، تجمعی مسالمت‌آمیز در داخل سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی برقرار شد تا مطالبات، نسبت به یکی از اصلی‌ترین نهاد‌های تاثیرگذار که مسئولیت اصلی کنترل این اوضاع را برعهده دارد، بیان کنیم.

متأسفانه توضیحات معاون سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، در جمع دانشجویان قانع‌کننده نبود، لکن تا به نتیجه کامل و قطعی رسیدن این مطالبات را پیگیری خواهیم کرد و از نظارت بر مسؤولان باز نخواهیم نشست.

این حرکتِ کاملاً خودجوش که با هماهنگی و همکاری با تشکل‌های دانشجویی مشهد انجام شد، مدل مطلوبی از اعتراض و نظارت مردمی بر مسئولین بر اساس فرمان حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است؛ چرا که بر اساس فرمایش ایشان «بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است». تمامی مسؤولان امر بدانند چنین تجمعاتی نه تنها نسبتی با آشوب و جناح بندی‌های سیاسی ندارد، بلکه مستقیماً نظارت و مشارکت مردمی را دنبال می‌کند و در راستای تحقق مطالبه گری تخصصی است.

آرزومندیم مسئولان به جای پاک کردن صورت مسئله، به برطرف کردن هرچه سریع‌تر مشکلات همت ورزیده و به قطع دست فساد از سفره مردم بپردازند؛ و من الله التوفیق الخدمه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hasan Jalil

      سلام و درود
      تجمع و بیانه اعتراضی دانشجویان به بازار گوشت!!!!!!!!
      عجب دانشجویان فعال و بیدار و شجاعی در این مملکت هست .
      یعنی به جز بازار گوشت هیچ مساله دیگه ایی نیوده که تا به الان تجمع اعتراضی و بیانه نداده اند . یا اینکه این یه سرگرمی جریدی هست .
      فقط مراقب باشین اینجا فرانسه نیستا

      پاسخ ها

      • محمد

        پس به فکر لختی و آزادی باشن!؟ بله باید به فکر فقر زدایی و حمایت از مستضعفین بود. خیر .اینجا فرانسه نیست که با اسلحه ۱۰۰۰نفر رو براحتی کور کنند.

    • حسام

      سلام بعد از چهل سال باید بفکر یک کیلو گوشت باشیم پس در چه زمینه ای پیشرفت کرده ایم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در زمینه اخلاقیات و معنویات رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم

    • جمعی ار مردم جنوب

      آفرین بر دانشجویان .اما نمایند گان بی عرضه درمجلس چکار می کنند

    • بدون نام

      زنده باشید منم همفریادم باهاتون

    • اا

      چه بهتون فشار اومده؟؟

    • بدون نام

      یعنی کیر خر تو خانواده این دولت ومجلس حرام خوار گوه تو جد آبادشون زنا زاده ها حرام زاده های کثافت تف به مدیریت اگه اینو نزاری

    • بدون نام

      این دانشجویان خوب که برای فجایعی که در مشهد برای کودکان میافته بی تفاوت نباشند که جنازه هاشون تو بیمارستان برسه شاید هم نرسه وتجمعی هم برای اینگونه مسائل داشته باشند

    • استاد

      شماها درستون رو بخونید برگه نگیرید 25صدم

    • بی نام‌

      عزیزآن من چطور شما بدون حق دسترسی توانستید مافیای گوشت و مرغ و نهاده ها را شناسایی کنید ولی این همه نهاد های نظارتی و بازرسی و امنیتی یعنی نتوانستند باین موضوع پی ببرند ؟
      دولت در صدد حذف سه صفر از پول بود با این سیاست پنج صفر از پول حذف کرد
      دستگاهها ی امنیتی توان این را دارند و داشتند که عوامل دا عش در ایران را فی الفور شناسایی کنند و به سرای اعمالشان برسانند بعد برای مبارزه با مافیا ی گوشت و مرغ و تخم مرغ نمی توانند ؟

    • بدون نام

      شما برین درستان بخوانید لازم است این کارها به شما ربط ندارد

    • بدون نام

      درموردبیکاری فقرنجومی بی ابی کم بودجگی وجودحدود۲۰ملیون اتباع خارجی که بودجه بالا۲۰۰سال مملکت ومردم وچیزی نمیگین اندازه کل جمعیت خلیج فارس چندکشوراتباع خارجی افغانی اشغال کردن عواقبش این میش

    • بدون نام

      خب بگو این دوتا رییس چی کردند که گوشت در مشهد بالا رفته
      بابا قیمت گوشت کشوری رفته بالا دشتگیر برا چی دیگه

    • بدون نام

      آفرین بر شما دانشجویان پیرو خط رهبری

    • بدون نام

      چرا دولت بی تدبیر این حجتی بی عرزه را عوض نمیکند یک چوپان وزیر شود بهتر میتونه اداره کند

    • مجید

      زحمت کشیدن

    • سهیل

      یعنی خاک عالم بر سر این مسولین این مملکت که به فکر مردم نیستن همشون ...

    • بدون نام

      برادران دانشجوگوشت بایدتواین کشورکیلوی هزارتومان باشددام داخل روستیان تولیدمی شودازخارج که نمی ایددیگرمایحتاجمان همینطورببینیددست چه کسی توکاره به ملت

    • بدون نام

      معرفی کنیدمشکل گرانی دشمن داخلی نیست ازطرف همین دشمنان داخلی است اینها دارندبه رهبرشهداملت کشورخیانت می کنندچرازمان جنگ بودهمه چیزفراوان وارزان بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زمان جنگ همه چیز فراوان و ارزان نبود اما تا حدی بهتون فشار وارد میکردند که جوری نشه که کامل ازشون قطع امید کنید چون برای ادامه جنگ، بچه هاتون را به عنوان گوشت دهن توپ لازم داشتند اما بعدش دیگه این نیاز برطرف شد و الان هم که میبینی رسما دارند چکار باهاتون میکنند. انتظار داری کیو بهت معرفی کنند بنده خدا؟

    • بدون نام

      به ملت معرفی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منتظر باش تا بهت معرفی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج