adexo3
۸۲۹۷۸۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

عملیات ویژه ارتش عراق علیه داعش در نینوا

وزارت دفاع عراق از آغاز عملیات ویژه علیه پایگاه‌های داعش در استان نینوا خبر داد. همزمان سخنگوی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی موفق شدند یکی از پایگاه‌های داعش در استان کرکوک را شناسایی و سلاح و تجهیزات متعلق به این گروه را ضبط کنند.

خبرگزاری ایسنا: وزارت دفاع عراق از آغاز عملیات ویژه علیه پایگاه‌های داعش در استان نینوا خبر داد. همزمان سخنگوی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی موفق شدند یکی از پایگاه‌های داعش در استان کرکوک را شناسایی و سلاح و تجهیزات متعلق به این گروه را ضبط کنند.

یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک عراق از شناسایی پایگاه داعش در استان کرکوک و سلاح و تجهیزات موجود در آن خبر داده و در بیانیه‌ای اعلام کرد، سازمان اطلاعات پلیس دولت فدرال توانست این پایگاه تروریست‌ها را طی عملیات جست‌وجو در این استان، مناطق و روستاهای اطراف آن شناسایی کند که شامل تجهیزات نظامی مانند سلاح کلاشینکف، مواد غذایی و دیگر تجهیزات بود.

به نقل از سومریه نیوز، وزارت دفاع عراق نیز در بیانیه‌ای از عملیات نظامی نیروهای مسلح این کشور علیه پایگاه‌های داعش در استان نینوا واقع در شمال عراق خبر داد.

در این بیانیه آمده است، ارتش عراق با پشتیبانی هوایی، پایگاه‌های داعش را در جنوب موصل منهدم کرد و عملیات با نظارت فرمانده تیپ پیاده ۲۰ و با هماهنگی رهبری عملیات نینوا و صلاح‌الدین اجرایی شد. در این عملیات برخی مناطق واقع در جنوب موصل پاکسازی، پایگاه‌ها و کاروان‌سراهای موجود نابود و تروریست‌های موجود در این مناطق کشته شدند.

وزارت دفاع عراق تاکید کرد، این عملیات در چارچوب عملیات پیگیری باندهای زیرزمینی داعش صورت گرفت و فرماندهی امنیتی این کشور بر ادامه پیگیری این باندها و نابودی آنها تصریح دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهاب سنگ کجایی بیا

      مگه هستن

    • عباس

      یا الله

    • بدون نام

      باید بقایای داعش هم نابود شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج