۸۳۰۳۱۱
۳۱۱ نظر
۵۰۰۷
۳۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

روحانی: در دوران قاجار و پهلوی به ایران خیانت شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری در مراسم چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در میدان آزادی تهران گفت: شما ببینید در عرض این چند دهه و در دوران شاهان سست‌عنصر قاجار و پهلوی، دو سوم ایران را جدا کردند و این بدان معناست که رژیم‌های گذشته ما علاوه بر اینکه بر دین، فرهنگ، رفاه و زندگی مردم خیانت کردند، بر تمامیت ارضی ایران نیز خیانت کردند.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام حسن روحانی در اجتماع راهپیمایان تهرانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان آزادی اظهار کرد: خداوند را حمد و سپاس می‌گویم که ملت ایران را در ۴۰ سال پیش از استبداد، استعمار و وابستگی‌ها رهانید و این ملت توانست نظام جمهوری اسلامی را در این سرزمین استقلال بخشد.

وی افزود: ۲۲ بهمن امسال ویژگی های خاص خود را دارد. از یک طرف همزمان است با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران یعنی ملت ایران امروز وارد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب می‌شود و از طرف دیگر امسال ایام دهه فجر ما عطر و بوی فاطمی دارد؛ همان بزرگواری که در سایه تعالیم پدر، همسرش و فرزمندانش، ملت ما توانست دربرابر همه قدرت ها بایستد و پیروزی را بدست آورد.

روحانی: در دوران قاجار و پهلوی به ایران خیانت شد

روحانی تاکید کرد: از طرف دیگر امسال در شرایطی جشن ۲۲ بهمن را برگزار می کنیم که آمریکای جنایتکار، صهیونیسم و ارتجاع منطقه مردم ما را در فشار و منگنه تحریم قرار داده اند. بنابراین امروز حضور مردم در خیابان های سراسر ایران اسلامی و در این شهر بزرگ، عاصمه ایران، به این معناست که نقشه‌های یک ساله دشمن نقش برآب شده است.

رئیس‌جمهور گفت: دشمن هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید. راه ما و مسیر ما به همان صورت که چهل سال پیش انتخاب کرده بودیم ادامه خواهد داشت.

روحانی افزود: اولا انقلاب اسلامی ما برای حراست و حفاظت از ایران اسلامی عزیز انجام شد. مردم ما به خوبی می دانند که در ۲۰۵ سال قبل بخش بزرگی از مناطق شمالی ایران و قفقاز در دوران پادشاهان خائن قاجار از ایران جدا شد و ۱۹۱ سال پیش بخش دیگری از شمال ایران را از این سرزمین جدا کردند.

رئیس جمهور ادامه داد: ۱۷۲ سال قبل بخش بزرگی از شمال غرب ایران جدا شد. ۱۶۳ سال پیش نیز بخش بزرگی از شرق ایران از ما جدا شد و ۱۳۸ سال قبل هم بخشی از شمال شرق ایران از کشور جدا گردید و بعد در ۱۰۰ سال پیش بخش بزرگی از جنوب ایران از کشور جدا شد.

وی گفت: ۴۷ سال پیش، یعنی هفت سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان رژیم خائن پهلوی بخش مهمی از جنوب کشور ایران (بحرین) که همواره در جغرافیا آن را به عنوان استان چهاردهم ایران می‌آموختیم به دست خیانت بار پهلوی از ایران جدا شد.

روحانی گفت: شما ببینید در عرض این چند دهه و در دوران شاهان سست‌عنصر قاجار و پهلوی، دو سوم ایران را جدا کردند و این بدان معناست که رژیم‌های گذشته ما علاوه بر اینکه بر دین، فرهنگ، رفاه و زندگی مردم خیانت کردند، بر تمامیت ارضی ایران نیز خیانت کردند.

رئیس‌جمهور افزود: برخی از مردم یادشان هست و یا تاریخ را خوانده‌اند که در جنگ جهانی اول چگونه شمال، غرب و جنوب ایران توسط سه قدرت اشغال شد و در ۷۷ سال پیش در زمان پهلوی اول در جنگ جهانی دوم، علی‌رغم بی‌طرفی ایران، متفقین ایران را به شمال و جنوب تقسیم کرده و بر کشور ما مسلط شدند و به شاه دستور دادند که از ایران خارج شود؛ او نیز همه شرایط متفقین را پذیرفت به شرط آنکه پس از او، پسرش شاه ایران شود.

وی تأکید کرد: این خیانت‌های آشکار پادشاهان نسبت به ملت بزرگ ایران بود، اما ۳۸ سال پیش زمانی که قدرت‌های جهانی تصمیم گرفتند و صدام را تحریک کردند که با سلاح شرق و غرب و با پول ارتجاع منطقه و با سربازان بسیاری از کشورهای دیگر، به ایران حمله کنند، به صدام وعده دادند ظرف یک هفته خواهد توانست نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کرده و ۷ روز بعد در تهران مصاحبه کند.

روحانی تصریح کرد: در این شرایط ملت ایران با فرزندان دلاورش، از ارتش و سپاه و بسیج در برابر همه جهان ایستادند، ۸ سال مقاومت کردند و پیروزی‌های عظیمی را در تاریخ ثبت کردند. به دستور امام(ره) حصر آبادان را شکستند و خرمشهر و مناطق بزرگی از ایران را در عملیات فتح‌المبین آزاد کردند و قدرت دشمن را در هم شکستند.

رئیس‌جمهور گفت: ملت ایران به دنیا اعلام کردند که امروز ایران با زمان شاهنشاهی تفاوت پیدا کرده و امروز ایران اسلامی ستقرار یافته است و جوانان طبق وظیفه دینی و ملی خود در برابر همه دنیا با قدرت خواهند ایستاد.

وی اظهار داشت: مدرن‌ترین هواپیماها، توپخانه‌ها، تانک‌ها و هلی‌کوپترها را دنیا در اختیار صدام قرار داد اما در نهایت شکست نهایی نصیب دشمنان ایران شد و رزمندگان ما با پرچم پیروزی از جبهه به خانه برگشتند.

روحانی گفت: امروز همه دنیا بدانند قدرت جمهوری اسلامی ایران به مراتب از روزهای رزم و جنگ بیشتر است. امروز نیروهای مسلح ما در تهیه انواع سلاح و مهمات خودکفا هستند. امروز ۸۵ درصد تجهیزات و مهمات و نیازمندی های ما به دست نیروهای داخلی ساخته می‌شود. ما برای ساختن انواع موشک‌های ضدزره، انواع موشک های پدافند هوایی، انواع موشک های زمین به دریا و دریا به دریا و انواع موشک های زمین به زمین از کسی اجازه نگرفته ایم و نخواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: راهمان و قدرت نظامی را ادامه می دهیم، قدرت نظامی ایران در طول این چهل سال و به ویژه در طول پنج سال اخیر برای همه جهانیان شگفت‌آور است.

روحانی گفت: ناوچه‌ها، نفربرها، تانک‌ها، سلاح های انفرادی و هر آنچه نیروهای مسلح از سلاح و مهمات نیاز دارند و همچنین شهامت نیروهای مسلح، انگیزه و تدبیر آنها شگفت‌آور است.

وی ادامه دارد: وقتی ایران اراده کرد به ملت عراق و ملت سوریه، لبنان، فلسطین و یمن کمک کند جهانیان دیدند که دشمنان به پیروزی دست نیافتند و تلاش دارند از منطقه خارج شوند تا ملت های منطقه با آزادی راه خود را ادامه دهند. اولین دستاورد انقلاب اسلامی تمامیت ارضی، حراست از ایران عزیز، که یک میلیمتر از خاک این سرزمین به دشمن واگذار نشد، است. ملت ما در برابر توطئه‌ها پیروز شد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دومین دستاورد ملت ایران تغییر نظام مشروعیت در این کشور بود. نظام مشروعیت در گذشته بر این مبنا بود که فردی فرزند کدام طایفه است؛ این اصل بر هیچ مبنای شرعی این نظام منطبق نبود، اما دستاورد نظام جمهوری اسلامی این بود که نظام مشروعیت را بر مبنای اسلام و جمهوریت قرار داد. امروز تمام مسئولین جمهوری اسلامی ایران از مقام معظم رهبری گرفته تا رئیس‌جمهور و اعضای مجلس شورای اسلامی، خبرگان و شوراها با رای مردم و با صندوق آرا مسئولیت را به عهده می گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان شما یه سر به آذربایجان و بحرین یزن ببین اونا چه از نظر اقتصادی و آزادی تو چه وضعی ان و ما تو چه وضعی

      پاسخ ها

      • ملت

        خیانتی که در دوران تو و احمدی نژاد به این ملت و این کشور شد در تاریخ ۲۵۰۰ ساله قبل شما نشد

      • بدون نام

        چابهار رو هم که به هند دادن از این رو به اونرو شده و چند سال دیگه بزرگترین بندر منطقه میشه
        الانم اگه کیش رو بدن به چین چند سال دیگه کیش از دبی و دوحه و ابوظبی جلو میزنه

      • خودم

        بیشترین خیانت تو دوران شما به مملکت شد آقایون روحانی

      • hassan.h

        همه دولتهای ادواری بعد از جنگ بد عمل کردند منحصر به احمدی نژاد و روحانی نیست
        در زمان آندو نفر قبل تر هجوم روستائیان به شهرها اتفاق افتاده است
        و در زمان هاشمی اولین بدعتها شروع شد

      • بدون نام

        تو این ۴۰ سال به اندازه ۱۰۰ سال عقبگرد داشتیم، زمانی که ورزشگاه آزادی رو ساختن تو قطر یه توپ فوتبال هم نبود، دوبی بیابون بود، ریاض پایتخت عربستان مث دهات های ایران بود، عکس ها و تصاویرو دیگه نمیشه کتمان کرد

      • بدون نام

        خیانتی که شما کردین بی سابقه ترین در تاریخه رکورد زده

      • بدون نام

        شما که اصلا تا حالا خیانتی نکردید. از رانت خواریا بگیرین تا اختلاسها . ههههه . جک روز

      • روشنفکر

        در زمان پهلوی اول: کوههای آرارات تقدیم ترکیه شد.سرچشمه های هیرمند تقدیم افغانستان و قسمتهایی از اروند تقدیم عراق شد. پهلوی دوم دودستی کشور زرخیز بحرین رو داد به آل خلیفه ی وهابی نه مردم بحرین. منصف باشیم و از ظالمین حمایت نکنیم

      • خخ

        به نام خدا.میثم هستم از فردیس.لطفا فردیس رو هم ببخشید.به هر جایی هم دادید مهم نیست.هر چه از دوست رسد نیکوست.خداییش نمیگیم از این یک سوم چیزی بخشیدی.شتر دیدی ندیدی ولی ببخش فردیس رو.

      • N.A.J.A

        لایک

    • بدون نام

      خلیج فارس و خزر چی؟ کرسنت چی دکل نفتی چی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هر ساله رفتم و خواهم رفت
        روحاني كه حرف ميزد اصلا كسي گوش نميكرد
        چونكه ذره كسي قبولش نداره

      • بدون نام

        اونایی که منفی دادن یه تیکه از دکل نفتی سهم بهشون رسیده

      • بدون نام

        نه بابا رایت میگه خائن بودن ، چرا که بیشتر از این ندادن بره کاش این خائنان نامرد تهران رو هم داده بودن رفته بود، به هر جهنم دره ای داده بودن وضعمون بهتر از این بود
        الان اسم ایران رو مملکته ما رو اجیر کردین از گرده امون کار میکشید میبرید میریزید تو حسابهای امریکا و کانادا و سوییس
        پول نفت و منابع طبیعی هم که هیچ دو دستی تقدیم غرب میکنید

      • N.A.J.A

        لایک

    • بدون نام

      جاش خزر رو دادین چینی ها هم میان تو خلیج مون ماهیگیری

      پاسخ ها

      • سعید

        عزیز جان خزر تو شماله

      • بدون نام

        تازه به لطف بی لیاقتیشون در حفاظت از مرزها از پاکستان و کردستان عراق شبیخون میزنن مرزبان میکشن از مرز افغانستان هم که افغانیا و مواد مخدر تولیدی تو کشورشون میان

      • بدون نام

        سعید جان ایشون 2 جمله جدا نوشتن ولی اشتباها بینشون نقطه نزاشتن. شما یکم آیکیوت پایینه عزیز

      • N.A.J.A

        باز هم لایک

    • بدون نام

      کجا دادن الان هم شما بیشتر سرمایه مون رو خرج کشورای دیگه میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان که وظیفه آقازاده های خودشون انتقال پول از ایران به بانکهای امریکا کانادا ست
        از انواع اقسام امتیازها به روسیه و چین چی بگیم

      • N.A.J.A

        ناز نفست

    • علی

      ما که یادمون نمیاد برادر چیزی که الان مشهوده اینکه ول کردی دولت رو به امان خدا

    • بدون نام

      در زمان شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      دریای خزر
      جزیره کیش
      چابهار
      و عهدنامه های ننگین با روسیه و چین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها یاوه های ماهواره هاست که تو گوش احمق ها کردند.خزر و چابهار سرجاشه

      • ملت

        آره یاوه هستش ، یاوه اون چیزیه که تو گوش تو خوندن که چشات به حقایق کور شده و نمیبینی ، ۵۰ درصد سهم ایران از دریای مازندران شد ۱۱ درصد کور بودی ندیدی؟!!!!!! یا چشم و گوشت ، کور و کرن و فقط زبونت درازه؟!!!!

      • بدون نام

        یاوه نیست خوشگل جان از خواب بیدار شو.

      • بدون نام

        یاوه رو اتفاقا تو گوش خودت خودندند وگرنه توهم نمی نداشتی محمدرضا پهلوی که اختیار سلطنت خودش رو هم نداشت اختیار پنجاه درصد خزر رو داشته.هع

      • hassan.h

        دوستان مدعی سهم 50 درصدی ایران از خزر نقشه جغرافیائی رو یه نگاهی بکنند
        اصلا روسیه از همسایه های ساحلی ایران نیست که ایران حقش را به وی واگذار کند از روی توهم حرف زدن آسان است

      • N.A.J.A

        لایک

    • علی

      جای بحرین که عملا ایران ۱۰۰ سالی بود اختیاری اونجا نداشت وتوسط انگلسیها اداره مشد بابت به رسمیت شناختن استقلال بحرین سه تا جزیره گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتو زدی به نفهمی؟یا واقعا فرقشونو با هم نمی فهمی؟

    • بدون نام

      عاقلان دانند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاقل هم لابد امثال تو .هع

      • بدون نام

        نه مثل تو جیره تابلو که همیشه اینجایی و بین نظراتت حتی یک دق هم فاصله نیس ،خخخخخ

      • بدون نام

        ۱۷:۲۴ !!پس نه. امثال تو

      • بدون نام

        آخه از مجارستان کامنت گذاشتی و به ما میگی جیره خور؟؟؟ دیگه پنهان کاری هم نمی کنید خوشم میاد

      • بدون نام

        فیلترشکن داره ، اینکه از کجا کامنت گذاشته در جیره خوری تو تغییری ایجاد نمیکنه

    • بدون نام

      اب برق گاز میدین به کشورای دیگه عراق کلی بدهی داره نمیده خیلی امتیاز دادین

    • بدون نام

      فراربه گذشته نکن الان چی

    • بدون نام

      آقای روحانی خواهش میکنم تاریخ رو درست مطالعه کن !!!!! درضمن ، در زمان شماها هم فقط خاکی که ميفروشيد یشتر از جزایر تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی هست .... این هم وطن فروشيه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        يكم بيشتر ازش خواهش كن. لذت ببره. خخخ

    • اسی

      اونها ارزش پول ملی رو چکار کردن؟
      تورم؟
      معیشت مردم؟
      اعتبار بین المللی؟
      نوبت به رسیدگی به کارنامه همه می رسه آقای فرار رو به جلو...

      پاسخ ها

      • N.A.J.A

        لایک

    • بدون نام

      غیراز دریای خزر

    • بدون نام

      وات

    • بدون نام

      برو ...خودت ملتو بدبخت کردی

    • فرزاد

      حالا تو چه گلی به سر ملت زدی

    • بدون نام

      در زمان پهلوی بغیر از بحرین که مال عربا بود دیگه چی جدا شد؟؟؟

    • امير

      همه بد شما خوب

    • Ali

      اینو راست میگه خداییش .

    • بدون نام

      احسنت به این همه بینایی

    • حسین محمدی

      شانس اوردند وگرنه اون دو سه ومم بدبخت میکردی

    • بی نام

      تو این وسط چ کردی؟؟

    • بدون نام

      شما هم الان دریای خزر رو بخشیدید به روسیه و خلیج فارس رو هم به چین وغیره....

    • بدون نام

      چرا خودتون با رژیم چهل سال پیش پهلوی مقایسه می کنید ، چرا با چین ،کره و ژاپن وحتی کشورهای عربی خلیج فارس که اگر از نظر صنعتی پیشرفت نکردن حداقل سطح رفاه مردمشون از اروپا آمریکا بالاترند ، خجالت بکشید مردم دارن می بینند وحس می کنند وبا شعار نمی تونید بی عرضگیتون توجیح کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چین و کره و ژاپن تحریم بودند؟ بهشون جنگ تحمیل شد؟ یا این همه خائن داشتند؟ اصلا کجای شما مثل مردم ژاپنه که دوست دارید ژاپن باشید؟؟

      • بدون نام

        کاربر 17:27 ،ژاپن هم جنگ کرد بمب اتمی هم خورد وبا خاک هم یکسان شد وجزء همون سنگ وخاک زیر پاشون هیچ منابع معدنی نداشتند نه مثل ایران که دریای نفت وگاز ومعدن های مس وآهن...غیره زیر پاش ، چهل سال تو امثال تو فقط دارید شعار صدتا یه غاز می دید وکشور ومردم به بدبختی کشوندید

      • بدون نام

        کاربر17:27 هیچ جامون شبیح ژاپنی ها نیست ،چون یه ژاپن میگه اول ژاپن دوم ژاپن سوم ژاپن آخر ژاپن وتو امثال تو میگید
        واول خودم وخانواده دوم فامیلم و هم پیالم وسوم یمن فلسطین،لبنان ، اخرسر هم یه مشت شعار پوشالی برای
        مردم ایران ،ماشبیح ژاپن ها نیستیم ولی چرا باید شبیح
        ، چیزی باشیم که تو می خوای یعنی افغانستان

      • بدون نام

        بدون نام 17:27 ژاپن توی جنگ جهانی کامل نابود شد
        چین و کره هم جنگ های شدیدی را تجربه کردن

        ولی این کشورها به جای اینکه فکر کنن باید تمام دنیا را آباد کنن به فکر کشور خودشون بودن و پیشرفت کردن
        ولی کشور ما فقط به فکر مرگ بر گفتن و دشمن سازی و کمک به دیگر کشورهاست

      • بدون نام

        راست میگه کشورهایی مثل ژاپن و آلمان مردمانی شدیدا جامعه گرا داره و فرهنگشون با ما فرق میکنه و همیشه منافع گروهی رو به فردی ترجیح میدن

      • بدون نام

        ژاپن نابود شد ولی رو دوش مردمش دوباره برخاست .مردمش یک مشت تنبل از زیر کار در رو نبودند که بگن نفت بفروشید تا ما زندگی کنیم.و البته ژاپن چهل سال تحریم نبود و این همه خائن نداشت

      • بدون نام

        کاربر08:51 تو که به مردم ایران میگی تنبل اززیر کار درو وخائن ،مشخص اصلا ایرانی نیستی و صدردصد مفتخور تشریف داری
        وفکرمی کنی مردم باید برده تو امثال جناب عالی باشند در ضمن خوب بود می گفتی که ژاپن انقدر دزد واختلاس گر و فاسد ومفتخور نداره

    • مملکت ویران

      تواصلابه این مملکت خیانت نکردی.ماخودمون میدونیم.توبااون شاه کلیدت اومدی تمام مشکلاتمون حل کردی.دمت گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا قسم بدتر دولت شما دیگه نخواهد امد

    • بدون نام

      دو سوم !! بقیه حرفات هم از رو این حساب کنیم سه سوم ش مشکوکه

    • آرش

      مثل اینه که من بیام بگم ۱سالم که بوده نمی‌تونستم بخونم و بنویسم ،الان هم دکترا دارم هم کار میکنم هم رانندگی هم اینکه بچه دار شدم و خانواده دارم ،آخه زمان هیتلر هم وضع اروپا اونجوری بود ،الان کجاس،چه مقایسه مسخره ای

    • بدون نام

      منتظر بودیم کارنامه و دستاورد این چهل سال رو بشنویم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین که بردگی آمریکا رو نکردند دستاورده

      • بدون نام

        آره همه دنيا نوكر آمريكان جز شماها كه از يه طرف ميگين مرگ بر آمريكا و از طرف ديگه بچه هاتون را بايد به زور اردنگى از آمريكا بيرونشون بندازن چون خودشون از زندگى در آمريكا دل نميكنند

    • بدون نام

      بعضیا هم آب و خاک رو صادر میکنن..!!!

    • م

      چرا واگذاری دریای خزر به روسیه و خلیج فارس به چین چیزی,نمیگه

    • سامان

      خب تو برگردونشون اگه راست میگی ....واسه سن و سال شما عیب و عار داره دروغ گفتن شرم کن اگه میدونی شرم چیه ...

    • بدون نام

      روحانی کسی بری حرفات تره هم خوردنمیکنه جزحرف دروغ چیزی نشنیدیم ازتوبروبمیرازخودم بدم میات چون بتورای دادم کاش دستم خورد میشد به تو رای نمیدادم به روزسیاه نشستم بیکارشدم نابود شدم رفت دیگه نون گیرخانوادم نمیات ....

    • بدون نام

      به زمان قاجارو پهلوی چکار دارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینکه انقدر بی اطلاعه که قاجار و با پهلوی تو یه ردیف اورده کافیه حالا بماند که چابهار و به هند و ماهیگیری جنوب و به چین واگذار کردن و نه حق آبه هیرمند و میگیرن از افغانستان نه اینهمه افغانی غیرمجاز و برمیگردونن افغانستان

    • بدون نام

      در زمان شماهم تمام مردم از ایران جدا شدن، این خیانت بزرگتریه که مردم از وطن خودشون فراری باشن

    • ایرانی

      در زمان پهلوی هم؟!

    • بدون نام

      چی دادیم چی گرفتیم

    • بدون نام

      پر رو ترین رودار ترین رئیس جمهور جهان مملکت رو به فقر و بدبختی برده سینه هم داده جلو آمار مفت میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روشو وا كردن

    • ایــــــــــراندوست

      من نه نون خور این دولتم نه ثروتمندم نه اختلاسگر
      ولی واقعا اینو راست میگه
      در زمان قاجاریه چند کشور با قراردادهای ترکمنچای و قرارداد گلستان
      از ایران جدا شدند که بزرگترینش افغانستان بود
      ودر زمان پهلوی جزیره بحرین و جزیره پارسی از ایران جدا شد وچند کشور از ایران یکپارچه جدا شدند وحالا برامون شاخ شدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب ناناز خوش بره حالشون شد تو بحرین با ما یکی میدونی ملتش دارن کیف میکنن ما فقط دروغ میشنویم

    • جناب خان

      یعنی اگه این اتفاق نمی‌افتاد کشور الان گل و بلبل بود و ما هیچ مشکلی نداشتیم!!! بله!؟؟؟

    • مقداد

      دریای خزر و خلیج فارس رو هم دختر عمه من واگذار کرد

    • بدون نام

      درزمان شماهم آبهای جنوب به چین واگذارشدوآبهای شمال به روسیه وکیش وقشم به هندوستان
      گازبه ترکمنستان لوله کشی شد
      آب آشامیدنی به افغانستان وعراق هدیه شدوبرق به کویت رفت خاک هم به امارات واقعن بایدخجالت بکشی دزدکثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط چابهار و امتیاز تجارت در دریای عمان به هند واگذار شده اونم موقتی که اتفاقا کار درستی کردن بعد اینکه هندی ها راه انداختنش دوباره تحویل ما میدن
        گاز و برق هم به هر جا بدن پولشو میگیرن مفتی که نمیدن .

    • بدون نام

      آقای روحانی متاسفم به یه دروغگو رای دادم درسته خیلی از ملت عوام وتاریخ نمیدونن اما تو حق نداری به شعور ملت توهین کمی کجای ایران زمان پهلوی جدا شد بگو اگه منظورت بحرین که زمان قاجار جدا شده متاسفم به حکومت دینی که کارش دروغ وریا شده و متاسفم به خودم که به شماها دروغگو رای دادم

      پاسخ ها

      • ا

        معلومه تو هم نه تاریخ خوندی ونه تاریخ میدونی
        برو تاریخ مرور ڪن در مورد بحرین وجزیره پارسی
        زمان وتاریخش رو یاد بگیر

    • مریم

      کاش ماهم تو قسمت های جداشده بودیم همش بدشانسی اه مرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای کاش

    • بدون نام

      تا اینجا که صحبت های ریاست محترم جمهوری را گوش دادم تو این فکر بودن دنیا مثلا کره و افغانستان در خواب بودند و اینطور که بفرمایند ما یک چیزی بدهکار شدیم. راستی صف گوشت نوبت نویسی باید بکنیم یا با کارت ملی ارائه دهیم. راستی قرص سردرد و خواب آور هم قحطی نشه داریم از خنده میترکیم

    • بدون نام

      اونا ی جوربه این کشورخیانت کردن توهم ی جور دیگه.باانتصاب مدیران ترسوبی تدبیر ناامیدبی عرضه به این کشورخیانت کردی.نمونش رییس بانک مرکزی (سیف)که اقتصادکشور رونابودکرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی همه اینها جواب تو عالی بود

    • بدون نام

      همینو آباد کن

    • بدون نام

      در این دوره خیانت نشد؟

    • آ زاد

      الان هم پول نفت .پول موسسات مالی و بیت المال،به تاراج می رود ،این اسمش خیانت نیست

    • بدون نام

      داداش بعد از دو سال زلزله زدگان کرمانشاه آسمان کامل پیدا کردن

    • بدون نام

      یه چرتی میگفتن سلبریتی ها باعث رای به روحانی شدن مگه گزینه بهتری بود دیگه . اینم گند زد به همه چی مثل احمدی نژاد

    • بدون نام

      این چرااینقدر دادمیزنه میخات باقربت بازی ملت روفریب بده جوشونده بدینش بتونه دادبزنه دروغ بگه دروغ که حناق نیس توبروعکس سلفی بگیر خوش باش فریدون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربت بازى يعنى چى؟
        به اين كارا ميگن: غربتى بازى. جهود بازى. كولى گرى

    • Mohamaad

      الان چی ؟ الان خیانت نمی کنند ؟ الان حتما همه چیز خوبه و رفاه هست ارزونی هست شادی هست جوانان سر کارن وووو

    • بدون نام

      نگو حسن

    • بدون نام

      اگه اونا جدا نشده بودن فکر کنم تورم دوبرابر بود

    • بی نام

      خیلی رو میخواد این حرف زدن خیلیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اينا خيلى وقت پيش روشونو وا كردن

    • n

      کاشکی ما رو هم جدا میکردن الان وضعیتمون از اینی کی هست بهتر بود

    • بدون نام

      باشه تو راست میگی

    • بدون نام

      عجب روی داری شما ...

    • بدون نام

      از حالا بگو

    • علی

      منم دلم میخواد جدا شم ...

    • م.ق

      برادر تو اداره همین یک سوم موندی شما اگه اون دو سوم هم بود بیچاره میشدیم که.

    • بدون نام

      حرف درست.مردم ما طوری از گذشنه صحبت میکنن که انگار چی بوده.در 200 سال اخیر تا تونستن تحقیرمون کردن.
      الان حداقل جرات نگاه به خاک ایران رو ندارن.

    • سعیدرشیدی

      قاجار آره اما پادشاهان مقتدر پهلوی را قاطی بی کفایتی قاجارکردن بی انصافی است خوب بود به دست آوردی درمعشیت مردم هم می رسیدین

    • بدون نام

      مرگ بر پهلوی و پهلوی طلب

    • اجبار

      خداروشکر جدا شد همین هشتاد میلیون نفرو که نابود کردین بستون نیس....

    • امین

      روسیه و انگلیس جدا کرد یا آمریکا پست فطرت...؟

      آیا زمان پهلوی کشورهای حاشیه خلیج فارس میتونستن با این لحن با ما صحبت کنن ؟

      آیا روی مسائل دینی و مذهبی در گذشته بیشتر پایبندی بود یا امروز؟

      نشر بدین

    • بدون نام

      الان چی داریم ما همه مردم رو بدبخت کردین

    • بی نام

      شما هم الان دریاچه خزر رو تقدیم روس کردین و نفت رو مفت ومجانی به عراق اینا خیانت نیست

    • بدون نام

      گوشت کیلو چند شد؟

    • بی نام‌

      نیش قبر نکنید الان دریای خزر منافعش در اختیار کیست در دریای‌جنوب صید ماهی در انحصارکیست بندر چابهار منافعش در اختیار کیست آیا خرابیهای جنگ تحمیلی آباد شد خوزستان آب آشامیدنی مناسب ندارد جوانان خوزستان کار ندارند هنوز مدرسه کپری داریم اگر خیرین مدرسه و درمانگاه نساخته بودن وضع درمان بمراتب بد تر از الان بود الگوی مصرف تغییر کرده مردم امروز نگاهشان به موضوعات بهداشتی تغییر کرده اگر میزان افراد تحصیلکرده افزایش داشته خانواده هزینه کرده نه دولت اگر امید به زندگی افزایش داشته علتش دسترسی محققین و پژوهشگران به عوامل مرگ و میر وبهره گرفتن از مهندسی پزشکی است نه مسایل دیگر ضعف ها را باید هم شناخت و هم در صدد رفع آن بر آمد مردم ایران با انقلاب مشگل‌ندارند خواهان اداره کشور بصورت مناسب هستند مردم خوب می دانند که در رژیم گذشته ظلم شده اگر نمی دانستند انقلاب نمی کردن و حالا علاقه به ایستادن در صف گوشت و مرغ ندارند مردم شرمنده افراد تحت تکفل خود هستند برایشان فرق ندارد حسن مسئول باشد یا حسین مردم رفاه و آسایش می خواهند والسلام

    • بدون نام

      علی برکت الله ....
      محبت شما آقای دکتر روحانی..
      دولت عالی مستدام

    • بدون نام

      مرغ 17000تومن شد ...

    • بدون نام

      خیلی رو دارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علت داره اما نميشه نوشت

    • احمد

      الان هم دریای خزر و خلیج فارس رو دادید چه فرقی کرده،

    • بدون نام

      وال همونا شانس داشتن

    • بدون نام

      تاریخ چیز دیگه ای میگه

    • ح

      نه تو خدمت کردی

    • mahsa

      نه اینکه الان داره خیانت نمیشه

    • بدون نام

      الان که دزدا جنگلهای ایران همه داره نابود میشه شالیزارهای شمال همه داره ساختمون میشه مملکت چهارفصل داره تبدیل به کویر میشه . چرا اینا رو نمیبینی

    • جناب خان

      بی خیال عمو!!! جان خودت فکر کن الان اونا هم جزئی از ما باقی میموندند اونوقت چطوری می‌خواستید اداره کنید این مملکت رو!!!

    • j

      آقا یادش رفته که خودش هم دریای مازندران رو فروخته....!!!

    • بدون نام

      اقای رییس جمهور این قسمت اخر فرمایشات را توضیح دهید که همه مسوولین با انتخاب ملت هستند

    • کیسه کش بامرام

      مرگ بر آمریکا و اسرائیل و عربستان سقوطی

    • بدون نام

      دروغ کنتور نداره

    • بدون نام

      آقای روحانی درزمان قاجار وپهلوی تورم چنددرصدبود؟!؟ گوشت کیلو چندبود؟!؟مرغ چطور؟!؟!

    • بدون نام

      خوبه حالا قاجارها بودند که شما اونا رو تو سر ما بکوبید و خرابکاری های خودتون رو توجیه کنید

    • بدون نام

      الان که بیشتر خیانت میشه ، ثروت مملکتو قارت میکنید

    • بدون نام

      والله چه بگم ...

    • بدون نام

      وخیانت اخیررادولت تدبیرحیله نمود

    • رضی

      اقای روحانی حرف از گرونی بزن شما همین یک سوم هم که مونده ازگرسنکی نابود کردی حرف از دو سوم میزنی

    • همراه

      عجب چرا برای برگردندن انها فعالیت نمی کنی رفتی مال مردم بر گردونی سانسور نکن لطفا

    • نظری

      سلام وخسته نباشید عزیزان اخبار داغ / لذت میبرم از اینکه تازه ترین وجذابترین اخبار را در این بر نامه مخوانم/ از خداوند بزرگ
      آرامش امنیت کشور را خواهانم

    • حرف حق

      خدا رو شکر که اختلاس و چپاول و حق خوری و وعده های دروغگین و دزدین دَکل نفتی و پول شویی و کلاه برداری بانک ها با انواع اسم امامان.. و ... هزارتا بدختی دیگه.... خیانت نیست..!!

    • بدون نام

      شما هم بدتر از اون به ایران خیانت کردید

    • بی نام

      عاقلا دانند

    • sptspt

      مردم خودشون شاهدن و تاریخ در مورد این دوره هم خواهد نوشت

    • majid

      والا خوش بحال اوناییکه جدا شدن ای کاش که مازندران رو هم میبخشیدن ....

    • AAAAAAAAAAAA

      اشتباه نکن خیانت کار کسی است که اقتصاد کشور را فلج کرده.
      کمی به عمل کرد خودت فکر کن.

    • majid

      راسی نگفتی شمال افریقا قبرس قسطنتنیه و افغانستانو اینا رو هم میگفتی دیگه ....

      میرفتی تاریخ ۱۰۰۰ سال قبل ایران رو هم رو میکردی.... داغون کردی ایرانرو

    • بدون نام

      در دوران شما همش گل و بلبل بوده

    • محمد

      اونوقت اونی که چند سال پیش دریای خزر رو بخشید به شوروی و هیچ کس صداش در نیومد اسمش چیه؟
      اونی که جزیره کیش رو داره میده به چینی ها
      البته قبلا یه قسمت هایی رو داده

    • ناشناس

      قاجار دیگه سنگ تموم گذاشت برای خاک سرزمین!

    • بدون نام

      احسنت ولی کاش مردم بدانند

    • ایرانی نژاد

      نه اینکه خیلی زمان شما ها به مردم خدمت شده!!!

    • بدون نام

      فعلا که شخص شما با وزرای بی لیاقتتان کشور را به لبه پرتگاه برده اید ،خدا لعنتتان کند

    • علی

      شب میشه معلوم میشه شما که رفتید بعدیام همینو درمورد شما می گن.
      تا بوده همین بوده.
      شما خوبی گوشتای تو خورشت مال شما .
      اصلا شما جلو بشین.
      شما از خیانتی که به ۲۴ میلیونی که بهت رای دادند کردی بگو نمیخاد گذشته رو کالبد شکافی کنی . خودت بگو ببینیم تو این ۴۰ سال چقدر خدمات ارزنده به ملت کردی . البته خودت و خانواده ات که براتون بهشته ...

    • بدون نام

      مثل الان که تدبیر نداشتند

      دریای خزر بدن بره
      چابهار بدن بره
      خاک بفروشن

    • بدون نام

      عجب استقبال پر شوری...کلا امثال هیچ عکسی منتشر نشده که حجم عظیییییم مردم رو نشون بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال نه عزيز جان. امسال

    • بدون نام

      فقط تو دوره اونا شد؟!

    • بدون نام

      دوره شما خیانت نشده؟؟دریا خزر دادی خلیج فارس رو دادی رفت عزت ملت رو دادی رفت ثروت ملت رو دادی سوریه لبنان عراق فلسطین یمن ..... و مردم ما رو فقیر کردین به جایی رسیدیم گوشت یخزده خر و سگ از برزیل میاری پراید چهل میلیون دلار 12 هزار سکه چهار میلیون اختلاسهای مقامهاتون اقازادهاتون پارتی بازی رانت خواری رشوه‌خواری قاچاق و خیلی خیانتهای دیگه که اگه قاجار الان بودن از شما رو سفیدتر بودن

    • ایرانیم

      حداقل اینقدردزدوطنی نبود

    • رضا

      مثلا الان نشده

    • بدون نام

      اینا ندادن بنظرت

    • مهران

      الله و اکبر. چی بگم اخه. خداییش چی بگم. همون بهتر که لال شم. ولی اخه........ چی بگم !!!!!!!!!!!!!

    • آریو

      اره تو که راست میگی
      خخخخخخخخخ

    • سوران6666

      دروغگو...
      تو قاجار که بله ولی میشه برا پهلوی یه مثال بزنید..
      خدایی شما دست قاجارا رو از پشت بستید....

    • بدون نام

      عزیزم شما حرص نخور برای رنگ ریشت ضرر داره

    • بدون نام

      خیانت بزرگو شما کردی افت شدید ارزش پول ملی و ظلم شدید به مردم

    • بدون نام

      انها اگرخائن بودند خدمت هم کردند اما خیانت شماها اصلا قابل به شمارش نیست،

    • بدون نام

      فقط باید خندید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خنده نداره

    • بدون نام

      تو دوره قاجار دقیقا چه خیانتی شد هر سلسله ای دوران اوج و سقوط داره . دوره قاجار با امپراطوری بزرگ تزار روسیه جنگ طولانی داشت در آخر تو میدان جنگ از روسیه قدرتمند اون موقع پس از سالها شکست خورد .توافق ترکمنچای هم یک چیزی مثل برام شما بود .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        60 درصد خاک ایران رو فروختن دیگه خیانتی موند که نکنن
        اگه وزیرانی چون قائم مقام فراهانی و امیرکبیر نبودند شاهان ابله قاجار همه ی ایران رو میفروختند و الان کشوری به اسم ایران وجود نداشت

    • بدون نام

      دو کلمه هم از پدر عروس بشنوید

    • جواد شیرازی

      بله دوستان در جریان باشید که در دولت خودشان اصلا دزدی و خیانت نشده یه موقع فکر بد نکنید

    • بدون نام

      توکه روی اوناروسفیدمیکنی

    • بدون نام

      نه اینکه در دوره ی روحانی به ایران خیانت نشد....

    • بدون نام

      عجبا عجب

    • بدون نام

      فقط فریدون برادر روحانی به ملت ایران خدمت کرده

    • بدون نام

      باز خدا رو شكر كه الان هيچ دزدى و اختلاس و رشوه و هزار تا كثافت كارى ديگه وجود نداره

    • نیازمندان جامع

      اقای روحانی تمامی فرمایشات شما درست مورد تائید همه..ایا شده درراستای کمک به قشر ضعیف ونیازمند به افرادی که بیش از شصد سال دارن وبا ده روز بیمه بازنشست شدن وحقوق ماهیان چهارصد تومان نیازمند مستند هست کاری کرده اید.البته دویست تومان درگرانی اخیر کمک شد ایا خدای چاره سازه ویا اینکه از سهم عیدی فقطوفقط دویستوپنجاهزار تومان به این افراد تعلق میگیره با این مبلغ چکار میشه کرد از طرف مسثضعفین مستند و باابرو

    • بدون نام

      به خاک سیاه نشوندی مارو
      نه دیگه میتونیم ازدواج کنیم نه کار داربم نه خونه نه ...

    • بدون نام

      الان خیانت اصلا نشده ؟

      گوشت گران

      مرغ گران

      پول بی ارزش

      بی کاری فراوان

    • سلطان

      گذشت زمان ثابت میکنه کیا چقدر خیانت کردند

    • خسرو

      البته فراموش نشودپایان جنگ ایران وعراق وبعدازآتش بس حدوددوبرابراول جنگ خاک مادراشغال عراقیابودچطورخاک ماآزادشد؟وچطورصدام برگشت به سرمرزهای شناخته شده بین المللی؟بخاطربنددوم قطعنامه598که اشاره داشت برگردیدسرمرزهایخودتون اینطوری خاک ماآزادشد.
      امادوره قاجارکه شورای امنیت نبو دقطعنامه صادرکنه وپشتش وایسه!آقای روحانی؟

    • بدون نام

      خدا بیکارم

    • علی

      فعلا که بزرگترین خیانت تا ریخ ایران در زمان شما شده اقای روحانییی

    • بدون نام

      یعنی هیچ نظری تا حالا نداشتیم؟خبری که قراره نظراتش سانسور بشه رو نذارید

    • بدون نام

      باشه بابا
      تو راست میگی

    • بدون نام

      خداوند را شاکریم که عنایت فرمودند و بعد از مدتها استعمار توسط دول غربی، نظام مقدس اسلامی بر کشور حکم فرما شدند و دست ابرقدرتها به واسطه این معجزه الهی از مملکت به کلی قطع گردید و روز به روز شاهد رشد و پیشرفت مملکت هستیم و مشکلات اندکی هم که وجود دارند به راحتی قابل حلند.

      پاسخ ها

      • علی۷۷۷

        قابل حلند؟۴۰ساله درجا میزنیم

      • بدون نام

        ازخدابخواه که بهت عقل و بصیرت بده آمین

    • بدون نام

      در دوران شماها هم خیانت شد هم تجاوز هم ارزش وثروت این مردم به خورجین چند هزار تنی شما سرازیر الله برکت الله

    • طوفان صحرا

      اقی روحانی درهیچ دوره به اندازه دوره شما به مردم وکشور خیانت نشد شما کشورروبه زمان قبل قاجار بردین

    • ی

      امیدوارم به آنچه که بیان کرده ای پایبند بوده و عمل نمائی و باقی مانده دوره ات را اصلاح ودر نهایت پاسخگو باشید و...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا اين دل پاك را ازت نگيره!

    • مصطفی ظهرابی

      در دولت روحانی هم به مردم ظلم میشه . آیا کسی جواب گو هست ؟

    • بدون نام

      اگه شاه نبود که الان مثل افغانستان بودیم

    • بدون نام

      شما چکار کردید ملت بیچاره خار زلیر هرکشور سفرکنند مور ازار ازیت نمونش در آزربایجان شما ابروی از ملت نگذاشتید از روز اول ملت تو جنگ مسعولین برای جب اپارتمان ریاست خوب از گذشته می گفتی احمدی نژاد انبار ذخیره ارزی سپرده ها و تسهیلات بانکی همه جار خالی کرد رفت الان شما خالی تر از خالی کردید تشه جارو کردن برجام جام زهر شد برای ملت گرسنه شما بیشتر از ترامپ دروغ می‌گوید روز قیامت است معلومه که خیانت کرد که خدمت کتابهای تاریخ خواهند نوشت همانطوری که از پانصد سال گذشته ایران نوشتن برای شما هم می نوسند راسگوها کتابهای تاریخ است هیچ بقالی نمی گوید من ماست ترش دارم بخریرد یا نخیرد

    • بدون نام

      دردوران جنابعالی چطور؟

    • علی۷۷۷

      دوره خودتون بدترین خیانت ها شد . کلیدساز

    • بدون نام

      پهلوی بحرین رو داد ولی بجاش سه تاجزیره گرفت تنب بزرگ وکوچک و خارک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنب بزرگ وکوچک و ابوموسى

    • طوفان صحرا

      اخه قدرت بدون پول واقتصاد بدرد خودتون میخوره قدرتی خوبه که هیچ تحریمی روی اقتصاد داخل کشور اثر نگذارد نه قدرت شما که باشنیدن اسم تحریم اجناس وقیمتها یک مرتبه درعرض فقط یکماه ده برابر افزایش قیمت داشت شما به این میگید قدرت قدرت اول پول است نه موشک .خودموشک روباپول میسازند نه باحرف اقای روحانی

    • بدون نام

      حسن کلید

    • aap

      مرگ بر امریکا

    • م.

      کاش تو هم میبخشیدی شهر مارو میدادی افغانستان از اینی که ایجاد کردی خیلی بهتر میشد

    • بدون نام

      شما خوابی الان هم خیلی خیانت میشه و میکنید

    • اسکندری

      تمام این گرانی وبدبختی مردم کارخودتونه،گردن آمریکانندازید

    • بدون نام

      شما چقدرشو تقسیم کردید

    • بدون نام

      رضا شاه نبود که الان هیچی نداشتیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قطعا اگه رضاشاه نبود الان شبیه کشورهای آفریقایی بودیم

    • بدون نام

      کاش توضیح میدادی آن کشور شمال غرب وشمال شرق ایران را تصرف شوروی بود و حتی بعد ازپیمانی که سران شوروی،انگلیس و آمریکا درکنفراس تهران بستند که پس از شکست هیتلر نیروهایشان را از ایران خارج کنند این شوروی بود از ایران خارج نشد وبا کمک به تجزیه طلبان آذربایجان وجعفر پیشه وری قصد جدا کردن قسمتی دیگر از خاک ایران را داشت که با اولتیماتوم ترومن رییس جمهور آمریکا ،شوروی از ایران خارج شد.

    • بدون نام

      صفویه ای که باعث ایجاد اختلافات مذهبی اقوام ایرانی و در برابر حمله محمود افغان نتولنست حرکتی کند پایه گذار فلاکت صده های بعدی کشور شد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به صفویه چکار داری؟

    • بدون نام

      همگیتون بمیرید

    • هادی

      خودت که ازهمه بدتری

    • بدون نام

      زمان همه چیز را ثابت میکند خیانت تو هم در میاد

    • بدون نام

      شما هم از ترس غرب ایران روبه روسیه و چین فروختین

    • بدون نام

      اونا عرضه نداشتند و اون قسمتها را دادند رفت.
      شماها که عرضه داشتید این قسمتهای زیر سلطه و تحت اشغال خودتان را چه بر سرشان آوردید؟

    • بدون نام

      بحرین جدا شد.
      جاسک که جدا نشد.
      برای جاسک چکار کردید؟

    • بینام

      در دوران جنابعالی چی؟ شما که روی قاجار وپهلوی را سفید کردید اینهمه اختلاس ودزدی وفقر گرانی وفحشا واقعا که شرم آوره

    • ع ب بندرعباس

      در دوران شما همه چی خوبه گرونی نیست دزدی نیست اختلاس که اصلا وجود نداره

    • بدون نام

      زپلشک.ککککککککک

    • ایرانیان خشمگین از دروغ وریا

      آقای روحانی دریای خزر چی؟ دوران چه کسی به روسها بذل وبخشش شد !!؟؟!!؟؟

    • میلاد م

      شما چی
      ...

    • بدون نام

      اگر با رای مردم روی کار می آیید پس چرا از همان روزهای اول کارشکنی فحاشی ایرادهای بنی اسرائیلی شروع میشود پس دروغ میگوئید مردم را به دروغ صاحب رای می دانید چند نفری فقط باید هرکس را که مطابق میلشان است انتخاب کنند بقه اش فیلم ونمایشی بیش نیست

    • بدون نام

      قاجار اره پهلوی نه

    • بدون نام

      زنده باد ایران و ایرانی کرد ترک فارس بلوچ لر ترکمن و مرگ بر فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی ایران

    • بدون نام

      عجب !!!!!!

    • بدون نام

      بععععله!!!!!!

    • ایرانی

      در هیچ دوره ای باندازه دور تو و احمدی نژاد به این ملت و به این کشور خیانت نشد

    • بدون نام

      ‌اخه بااین مدینه واضلینی که برای ملت درست کردی پس ازگذشت چهل سال درصف های طولانی گوشت یخی باید گزران عمرکننداین اوضاع نابسامان فقروفسادوفحشاکه حاگم کردی برجامعه حالاخودت قضاوت کن ... علی برکت الله

    • بدون نام

      شمااین یک سومی که مونداداره وسیرکن بقیه پیش کش

    • اصفهانی

      در پایان قاجار ایران به معنای واقعی وجود نداشت در جنوب حتی خوزستان جدا شده و شیخ خزعل برای خود قصر ساخته بود پهلوی کل کشور را پس گرفت اما بحرین شاید به دلیل جدا بودن سرزمین از دست رضا شاه دور ماند.بحرین زمان قاجار از ایران جدا شده بود و در زمان پهلوی فقط رسمی شد در عوض شاه 3 جزیره استراتژیک ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک را از انگلیس پس گرفت. شما بگید زمان فروپاشی شوروی برای بازگرداندن اذربایجان چه کردید درباره خزر و قرارداد با روس ها پاسخگو باشید.

    • بدون نام

      خدا را شکر تو روح فتحعلی شاه را سفید کردی
      دمت گرم

    • میلاد

      خيانتي كه خودت به اين ملت كردي تو هيچ دوره ای نشد

    • داریوش مرحبایی

      و در دوران جنابعالی حماقت اندر حماقت شد

    • فریاد مورچه ها

      دریاچه خزر چی اینو کی جدا کرده

    • مهدی

      این دوره اثری از عزت و شرف و اقتدار دوره گذشته نمونده

    • ناشناس

      خدارو شکر معنی خیانتم فهمیدیم قاجار که لنگه شماها بودن ولی پهلوی ....

    • کیسه تهران

      عقل کل چهل ساله شما راس کارید بگید چرا اینقدر گرونی شده

    • بدون نام

      در اون دوره ها خیانت شد ولی در دوره ی تو ....

    • بدون نام

      چرا سعی میکنید کمبود های خود را با نشان دادن قاجاری ها و پهلوی ها جبران کنید؟
      چه کسی گفته این حکومت ها خوب بوده؟
      نخیر، آقایان بدانند که مردم دموکراسی واقعی میخواهند.

    • آ زاد

      بعید است نصف خیانتی که بعضی از این مسئولین دروغگو کرده اند اونا به کشور کرده باشند ،

    • رضا

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • سخن کو از سر اندیشه ناید نوشتن را و گفتن را نشاید

      جناب روح انی خواهشا فرافکنی نکن با این سخنرانیتون بیل برداشتید دارید تاریخ روشخم میزنید وهمش از گذشته میگویید آخه نفعش برای نسل الان چیه همه مردم کمابیش از گذشته باخبرهستن ولی گذشته اسمش روشه گذشت حال رو دریاب آقاچرا کشور تو گرانی غوطه وره ودولت شماکاری نمیکنه الان که پادشاه قجر وپهلوی سرکارنیستند ،این بی نظمی واختلاسها ودزدیها وگرانیهاوفقیرشدن هر روزه مردم رو میخواهید گردن چه کسی بندازید؟۲۰سال دیگه یکی دیگه میره پشت اون تریبون واز دوران شما میگه آقا

    • بدون نام

      شما چی؟؟

    • بدون نام

      شما هم کم خیانت نکردی

    • بدون نام

      هیچیز در زمان پهلوی و الان قابل مقایسه نیست اون موقع خیلی اوضاع بهتر بود

    • ص ر

      خیلی خوب و واقعادرسته ولی کاش دررسیدگی به معیشت وزندگی مردم وبرخوردجدی وواقعی بامفسدین وچپاولگران اموال مردم درهرسمت ومسولیتی نظامی وغیرنظامی نیزهمینگونه بود کاشکی

    • بدون نام

      مرگ بر کلینتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر کاندولیزا رایس

    • م.ص.

      مقایسه ی بیخودی بود. پهلوی هم میتونست خودش را با قاجار مقایسه کند باصافه ی اینکه اگر رژیم قبل میماند درجا که نمیزد حتما پیشرفتهایی داشت.
      این مقایسه بیشتر حالت مردم فریبی داشت. چرا از اینهمه نواقص و راهکار عملی برای رفع انها صحبتی نشد.

    • کارمند

      مردم به منابع تاریخی دسترسی دارند آنها را خر فرض نکنید و آدرس غلط ندهید

    • بدون نام

      حتما در دوران شما سراسر خدمت و خدمت بوده !!!!

    • امین

      سلیقه ی نظرات رو درج نکنید

    • بدون نام

      با حرفش موافقم فقط زمان حال رو یادش رفت

    • طوفان

      اره بابا فهمیدیم شما خوبین فقط

    • بدون نام

      دست تو نبود اگر مملکت دست تو بود همش رفته بود تا حالا

    • بدون نام

      نمیدونم مردم روچی حساب میکنند آقای روحانی زمان زمان قاجار نیست زمان روحانی است خیانت قاجار چه ربطی به حال دارد ما تو حال زندگی میکنیم اگر زمان پهلوی خیانت به مردم شد مردم هم جوابشو دادند الان شما کدوم خدمتو به مردم جزخیانت نکردین؟ها

    • بدون نام

      تورو به عقیده ات چاپ کن

    • بدون نام

      بله خیانت قاجاروپهلوی کاملا درسته!؟

    • بدون نام

      تفاوت شما اینه خاک رو ندادی پس این وسط زندگی مردم چی میشه؟

    • بدون نام

      تریبون دست شماست اگر راست میگید یه نماینده ازپهلوی بیارید تا اوناهم از خودشون دفاع کنن.رضاشاه پدر ایران نوین هست.راه اهن رضا شاه با ازادراه شمال کدام دولت موفق تر بودن؟

    • بدون نام

      عده ایی از مردم از ناکامی کشور تو آخرین پادشاه قاجار میدونن و میگن ولی از پهلوی چیزی نمیدونن که اوناهم چقدر گند زدن

    • m

      چرا این قدرت رو موقع مذاکرات برجام نگفتین که از شما امتیاز نگیرن و اینطوری زیرش نزنن،مردم یادشونه اگه شما یادت نیست که وزیر امور خارجت موقع حساس مذاکرات گفت امریکا با فشار دادن یه دکمه میتونه کشور رو نابود کنه،اونم در اون شرایط حساس،الان مقتدر شدی که برجامت بیجام شد،مگه شما نبودین که با آزمایش موشکی مخالف بودین

    • بدون نام

      آقای روحانی شما هم از نظر عقل و منطق فرق زیادی با ناصرالدین شاه نداری

    • سعید

      آها فقط تو اون زمان خیانت شد؟ الان چی؟ مملکت گل و گلابه؟
      اگه مردم به این روز افتادن جز خیانت چی میتونه علت حال این روزای ایران باشه؟

    • عمار

      شما یک تنه بیشتر از دوران قاجار و پهلوی به این مملکت خیانت کردی البته تا حالا

    • بدون نام

      بعله کاربر بی نام ژاپنم تحریم بوده
      ثانیا تو جمعیت چینو داشته باش فقط

    • بدون نام

      در دوران ریاست جمهوری شما و احمدی نژاد پول ما بی ارزش ترین پول ملی در طول تاریخ ایران بوده (خدا ازتون نگذره ) شما چند نسل رو فقیر کردید

    • علی

      شما ها سران نظالم که این ها رو میدونین ،پس چرا به جای قدرتمند کردن ایران تلاش که نمی کنین هیچ ،کمر به ضعیف شدن ایران بستین ،و دارین یه کاری میکنیین که بقیه ایران هم سرنوشتی بدتر از اون دو سوم داشته باشه ، با بی عرضه گی مسئولین و ولخرجی وتن پروری سران نمیشه قدرتمند شد .اگه عرضه دارین با قدرت مند بودن میشه همه اون قسمت ها رو دوباره به آغوش ایران برگرداند،

    • بدون نام

      تو خودت هم درخیانتکردن دست،کمی ازدیگران نداری

    • meysam

      درسته اون زمان چند قطعه از ایران جدا شدن اما باعث خیر شدن و به یه نون و نوایی رسیدن ولی حالا چی مثلا سیستان بلوچستان جز ایرانه یا ایلام و.........لااقل بزارید اینا هم جدا بشن تا از این وضیعت راحت بشن

    • بدون نام

      کاربر 17.24تو اگر عاقل بودی طرفداری کورکورانه نمیکردی

    • بدون نام

      اره تو راست میگی این همه اختلاس در حکومت اسلامی واقعا جای ننگ داره خجالت بکشین از اسلام مایع نزارین لطفا شما روی شاه رو سفید کردی جناب روحانی از پیامبر اسلام وشهدا خجالت بکش که عمامه پیامبر و رهبر رو گذاشتین سرتون خجالت نمیکشین ملت رو هالو فرض کردین

    • بدون نام

      مردم دیگه انقدعاقل هستن که خوب وبدراتشخیص بدن

    • رضا نیکبخت

      نه به اندازه شما......

    • کامبیز

      با این همه ظلم و بی عدالتی و فقر و بی قانونی که شما بوجود آوردید چطور روتون میشه از قاجار و پهلوی انتقاد میکنید.

    • بدون نام

      خوشبختانه مردم تاریخ را خوب می دانن بیشترین خیانت کار روسها بوده که شما مملکت دادین دستشون

    • سرزمین

      دریایی خزر و خلج فارس خاک کشور پول کشور منابع کشور همه به تاراج رفته فرهنگ مردمم که کلا دچار دوراهی شده اقتصادم که کلا نابود شده ...

    • محسن

      خجالت بکش روحانی...

    • اشکان

      پنج هزار سال بعد !!! ما نسبت به پنج هزار سال قبل پیشرفت داشتیم و مردم در پنج هزار سال هنوز به پیشرفتگی ما نبودند .
      اگه بری کشوری بگی هنوز مسئولین دارن خودشون رو با نیم قرن پیش مقایسه می کنند در جا بهت پناهندگی می دن

    • بدون نام

      حسن جان .قاجار و پهلوی افغان و بحرین و دادن رفت اما دم شما گرم سوریه عراق فلسطین یمن لبنان و گرفتین

    • بدون نام

      سنگ پا جانم سنگ پا.

    • بدون نام

      خيانت اونا در برابر خيانت شما هيچه .....
      جمع پولهاي اختلاس شده و پولهاي حيف و ميل شده را اگر اعلام كنيد خيانت و خائن مشخص ميشه

    • بدون نام

      اقای روحانی درست میگین دوران قاحار وپهلوی بد بوده ولی شماها هم خوب نبودین تاریخ بعدا که تو وما نیستیم متاسفانه در مورد شماها بدتر میگه ولی حیف نیستیم

    • 110

      به اندازه 2500 سال فقط اختلاس فرموده اید داداش!

    • بدون نام

      خوش بحال اون دو سومی که از کشور جدا شدند حداقل یک نفسی می کشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک به خدا

    • رضا

      با سلام : درود بر افراد مخلص و بی ادعا ، درود بر ملت سربلند با سختی ها مبارزه می کند ، مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر ثروت طلب .

    • دلسوز!

      من دوست دارم مردم ما مردم تولیدگر باشند و کشور ما هم مثل سوییس سوئد و کانادا و کره و ژاپن باشه یعنی یه قدرت اقتصادی قوی که نه به روسه کاری واشته باشه و نه به امریکا و فقط به فکر مردم خودش باشه! ۸ سال با عراق جنگیدیم ولی آخرش سردرد گرفتیم صلح شد نخود نخود هر کی بره خونه خود! اینجوری الان بهتر نیست که دیگه مثلا با عراق مشکلی نداریم. بقیه هم همینه! ما خودمون سیخ می کنیم تو لونه زنبور ! عواقبش هم داریم بیاری هم تحمل می کنیم@ مگه غیر از اینه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوایل انقلاب خودمون رو با ژاپن و سوئیس و آلمان مقایسه
        می کردیم بعد شد کره جنوبی و سنگاپور ومالزی بعد جنگ شد ترکیه ! الان هم با عراق و سوریه و افغانستان ! خداآخر و عاقبتمون رو به خیر کنه

    • ایرانی

      تو و امثال تو روی قاجار و پهلوی را سفید کردید با این خیانت هاتون

    • ایرانیان

      رییس جمهور محترم روز بروز نزد مردم منفورتر میشود .

    • بدون نام

      افزايش قيمت ها 300%
      افزايش حقوق 20%
      حقوق كارگر 1.250.000
      حقوق بعضي ها 20.000.000
      گوشت كيلوي 120.000
      اجاره خونه ماهي 2.500.000
      پرايد 40.000.000
      اسم اينها به نظر شما خيانت نيست ...!!!!!!!!

    • بدون نام

      خيانتي كه شما كرديد در طول تاريخ ايران زمين نكرده

    • بدون نام

      دوران توچی

    • رحمت

      حسن جان حرف‌ نزنی بهتره

    • بدون نام

      در همين نزديكي ما امارات و بحرين و قطر مشغول ساخت بزركترين برج دوار جهان بزرگترين جزيره لاكچري مسقف و جديدترين پيشرفت ها هستند اما ما به كجا رسيد هنوز دنبال تعيين نرخ پرايد - درگير حجاب - درگير قانون سگ گرداني ووو...........
      ايران 100 سال به عقب برگردانديد اين خيانت بزرگ است

    • بدون نام

      در این دوره اگه وضع به همین روال پیش بره افغان ها به صورت جنگ نرم ایران رو اشغال میکنند و تا چند سال دیگه نژاد ایرانی رو هم دستخوش تغییر میکنید . و اثری از ایران باقی نمیمونه . علی برکت الله

    • بدون نام

      خیانتهای شمادرادرتاریخ کل بشر بی سابقه است ملعون تاریخ

    • سلام ایران

      شما مواظب باشید چون نمیتوان ؛نامی را جایگزین کردزیراازخیالات و خیانت به رد شده فعلا؛

    • بدون نام

      فقط شما خوبین

    • بی نام

      سلام دوستان.
      واقعا کل کل کردن اونم تو بخش نظرات با یکی دیگه که اصلا نمیشناسین و معلوم نیس از کجا داره پیام میده به چه دردی میخوره...یکم به خودتون بیاین
      آدم های زیادی با نظرات و فکر ها و ایده های مختلفی هستن که میان یه نظر مینویسن و اینکه یکی دشمنه یکی دوسته یکی اطلاعاتش کمه وووووو ...
      حساس نباشید
      دعوا نکنید
      آرامش خودتون روحفظ کنید
      دعوا و کل کل اونم اینجا هیچ فایده ای نمیبخشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج