جاباما
۸۳۰۴۱۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شان پن از مشکل بردلی کوپر می‌گوید

شان پن (Sean Penn) معتقد است بردلی کوپر (Bradley Cooper) مشکلی دارد. بردلی کوپر که توانسته سه بار نامزد اسکار در شاخه بازیگری شود حالا و در سن جوانی، به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود توانست یکی از موفق‌ترین فیلم های سال و یکی از بهترین داستان‌های رومانتیک سینمای امروزی را روایت می‌کند.

سینما گیمفا: شان پن (Sean Penn) معتقد است بردلی کوپر (Bradley Cooper) مشکلی دارد. بردلی کوپر که توانسته سه بار نامزد اسکار در شاخه بازیگری شود حالا و در سن جوانی، به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود توانست یکی از موفق‌ترین فیلم های سال و یکی از بهترین داستان‌های رومانتیک سینمای امروزی را روایت می‌کند. کوپر توانسته برای این فیلم نامزد بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه در چند مراسم جوایز مختلف از جمله اسکار شود اما شان پن معتقد است که کوپر در بردن این جوایز باید با مشکلی دست و پنجه نرم کند.

شان پن از مشکل بردلی کوپر می‌گوید

به اعتقاد شان پن، کارگردان فیلم A Star Is Born «ستاره‌ای متولد شده» توسط آکادمی برای جوایز اصلی نادیده گرفته می‌شود. بازیگر برنده دو اسکار در این مورد گفته:

بردلی همین حالا یک ستاره است. اما او جوان است و به نظر می‌رسد که فرصت‌های بسیاری پیش روی اوست.

مسئله‌‌ای که شان پن می‌خواهد به آن اشاره کند، این است که کوپر احتمالا به دلیل سن کم و زمان زیادی که به عنوان فیلمساز پیش‌رو دارد توسط آکادمی برای اولین فیلمش مورد توجه واقع نمی‌شود. در واقع، این مسئله که کوپر جوان است باعث می‌شود تا اعضای آکادمی ارزش واقعی فیلم او را در نظر نگیرند و این فیلم تحسین لازم را در فصل جوایز دریافت نکند.

منبع: ددلاین

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج