۸۳۱۱۴۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

تکذیب استعفای وزیر ارشاد

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: هیچ استعفایی از آقای دکتر صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) دریافت نکرده ایم و ایشان کارشان را انجام می دهند.

ایرنا: رییس دفتر رییس جمهوری گفت: هیچ استعفایی از آقای دکتر صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) دریافت نکرده ایم و ایشان کارشان را انجام می دهند.

تکذیب استعفای وزیر ارشاد

محمود واعظی امروز چهارشنبه و پس از پایان نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من تعجب می‌کنم که چگونه به این بحث دامن زده شده است . ممکن است هر فردی جایی حرفی زده باشد ولی استعفا زمانی قطعی می‌شود که تقدیم رئیس جمهور شود و چنین استعفایی تحت هیچ شرایطی برای ما نیامده است.

وی اضافه کرد: امروز هم از آقای رئیس جمهور سوال کردم گفتند از ایشان چیزی دریافت نکردم و ایشان ( وزیر ارشاد) کارشان را جدی انجام می‌دهند و از (خود)ایشان هم سوال کردم که آیا استعفای برای ما فرستاده اید گفتند نه.

ریییس دفتر رییس جمهوری درباره مصوبات امروز هیئت دولت هم گفت: در جلسه امروز هیئت دولت تقریباً همه وقتمان را گذاشتیم برای آنچه که مردم روز دوشنبه در راهپیمایی در سراسر کشور حضور حماسی داشتند و اینکه انصافاً به دنیا نشان دادند که ایران ایرانی است که اگر پای خارجی مطرح باشد و اگر تهدید دشمن مطرح باشد همه جدای از این که به نوعی ممکن است اختلاف سلیقه هم باشد در مقابل آن خواهند ایستاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      او هم رفتنی شد

    • بدون نام

      اصلا وزارت ارشاد چه کارایی داره . بقدری اجناس گرون شده و زندگی کردن سخت شده که بیشتر مسایل را مردم فراموش کردن . حضرت علی( ع) فرمودند که فقر که از در وارد بشه دین هم فراموش میشه

    • بدون نام

      الان چند مدت هست همش تو براتون می‌نویسد وزیر ارشاد استعفا داد بعد تکذیب میشه .لطف کنید به وزیر ارشاد بگید بازی در نیاره اگه میخواد استعفا بده زودتر بده بر وقت مردم رو نگیره

    • بدون نام

      دارند طرف را به استعفا مجبور میکنند همچی از یه شایعه شروع میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج